• Being male is a nice thing
    As long as you aren't shy
    Talking to a girl so frightening
    Not being able to try

    The only thing holding me back
    Is me and myself alone
    No movement and stuck on the same track
    Just standing there like a stone

    Together with a lack in confidence
    Wanting to meet someone
    A thirst I cannot quench
    Waiting and knowing it will never come

    Mooi!
    Ik had niet gedacht dat het zo lastig was voor mannen.

    Wat een ontzettend mooi gedicht.

    Prachtig gedicht.


    It's never gonna happen, Guys.

    Herkenbaar. Daar had ik vroeger ook last van, ben blij dat het weg is, maar ik kan maar begrip opbrengen voor dat gevoel. (:
    En ik wil maar zeggen dat je je daarover niet onzeker hoeft te voelen. In het middelbaar had ik altijd ook schrik dat niemand ooit op mij zou vallen omdat ik daarvoor te zwakke sociale vaardigheden had. Maar mijn, hoe moet ik het benoemen, mijn vijf jaar lang bijna - mijn - vriend - geweest - vriend heeft me helemaal uit mijn schulp weten te trekken omdat hij verliefd op me was. Sociale mensen doen zo'n dingen en willen je vaak net opzoeken omdat ze je verstandig vinden, loyaal, diepgaand, betrouwbaar...
    Stil zijn wilt nog niet zeggen dat je niet opzichtig bent voor mensen. Ik weet zeker dat jij ook nog iemand tegen komt die de moeite wilt doen voor jou, zoals hij voor mij heeft gedaan. Maar dat zij dan geen wandelend rampgebied is die al haar connecties met iedereen altijd om zeep weet te helpen, zoals hem, zodat het dan niet zo triestig afloopt als met ons twee. Voel je dus niet onzeker. Er bestaan zeker weten genoeg mensen die je de moeite waard vinden! Precies zoals je bent. (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.