• Back to StoryBrooke...
    Het is de tweede keer dat de rust in Enchanted Forest wordt verstoord. Opnieuw belandt iedereen in Storybrooke, maar ook de andere werelden zijn niet veilig. Magische krachten bestaan niet meer en het geheugen? Iedereen in heel Storybrooke lijkt vergeten te zijn wie hij was of wie hij of zij ooit was... Toch lijkt de hoop niet verloren, want degene die de vloek uitsprak liet iedereen één voorwerp uit het Enchanted Forest meenemen die hen langzamerhand moest herinneren aan hun sprookjes leven, maar of dat helpt?

    live isn't a fairytale, sweetheart.
    Extra Informatie
    Ze hebben dus spullen meegekregen die ze moet helpen herinneren aan hun oude sprookjesleven, maar dit is niet echt direct op het eerste moment. Misschien zijn de meeste spullen ergens in een doos of hangt ie als een hanger aan de muur. Om het eerlijk te laten verlopen zou één van mijn personages zijn/haar geheugen als eerste terug krijgen. Verder heb je verschillende beroepen in Storybrooke die gespeeld kunnen worden, als je voor een standaard personage hebt gekozen mag je het beroep kiezen die hij altijd had, anders mag je zelf besluiten. Verder is het niet bekend wie de vloek heeft veroorzaakt, en meestal is dat de burgemeester. Ik zou misschien willen dat Regina dat weer speelt, maar als er een ander openstaat zou dat ook kunnen.

    maybe there is no come back now, maybe this is our new live for ever...


    Rollen
    STOP OP DAMES
    Mannen
    - Gereserveerd door Pugna (Tristan Isobel en Tristan)
    - Gereserveerd door Sophamoara (Peter Pan)
    - Gereserveerd door Darkone (Rumple)

    Vrouwen
    - Gereserveerd door Pugna (Alice in Wonderland)
    - Gereserveerd door Sophamoara (Dochter van Peter Pan)
    - Gereserveerd door Wijzers (Dochter van Robin Hood)
    - Gereserveerd door DarkOne (Dochter van Hook)
    - Gereserveerd door DNCE (Belle)
    - Naam Isolde Adoray Goldhair - Username Wijzers - Sprookje (Isolde Isolde en Tristan) - Pagina 1.1
    - Gereserveerd door Trishanakru
    - Gereserveerd door JoSnape (Dochter van Rumple)
    - Gereserveerd door DNCE (Belle)


    Lijst
    Sprookjesnaam
    Naam in Storybrooke
    Leeftijd
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Voorwerp
    Geschiedenis hoeft niet, alleen als het onbekend is en/of je het wil
    Relaties
    Overig


    Regels
    - Geef het door als je even niet kan posten.
    - Bestuur de rol van een ander niet A.U.B.
    - Er is een woordenlimiet is 50, ik volg dit graag.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - 16+ Is toegestaan, geef dit wel aan.
    - Topics worden alleen geopend door mij.


    Faceclaims


    Christina Nadin
    Elle Fanning
    Max Barczak
    Fo Porter
    Emilie de Ravin
    Robert Carlyle


    Topics
    [url=]speeltopic[/url]
    [url=]praattopic[/url]
    rollentopic


    Lay-out komt van Ava/Forvo.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2017 - 19:47 ]


    Leid ik mijn eigen gevecht of ben ik de oorzaak van de strijd van een ander?

    1 dame voor mij:
    Fo Porter
    Dochter van Ruby?


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Mag ik Rumplestiltskin en dochter van Hook?

    Ik wil graag een meisje reageren maar weet nog niet welk sprookjesfiguur hahaha


    --

    Isolde graag nog van het sprookje: Isolde en Tristan


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    ISOLDE ISOL ADORAY GOLDHAIR

    N A M E
          Isolde
    Welshe meisjesnaam, betekenis: Eerlijk.

          Adoray
    Latijnse meisjesnaam, betekenis: Aanbeden, glorie.

          Goldhair
    Engelse achternaam, betekenis: Goudhaar.

          Isol
    Isolde haar bijnaam is bijvoorbeeld Isol, een verkorting van haar naam. Soms wordt ze ook wel ''Mooi haartje'' genoemd door haar mooie haren. Dit is voornamelijk een bijnaam die Tristan gebruikt, verder weinig mensen.

    A G E
    ☾ Geboortedatum • 12 December
    ☾ Sterrenbeeld • Boogschutter.
    ☾ Leeftijd • 19 Jaar.

    G E N D E R
    Vrouw.

    What should you do if you losing hope?
    ❀ Quote. ❀
    P E R S O N A L I T Y
    Positive
    ☾ Charmant
    ☾ Betrouwbaar
    ☾ Creatief
    ☾ Intelligent
    Negative
    ☾ Onhandig
    ☾ Gevoelig
    ☾ Geen grote prater
    ☾ Niet echt sociaal
    Isobel is niet echt een dame waarvan je zou denken dat ze deze stommiteiten uithaalt of er intrapt. De jongedame is niet erg sociaal, en kiest haar vrienden op betrouwbaarheid. Als je iets van haar wilt zou je het moeilijk kunnen krijgen, omdat Isobel iedereen gelukkig wil houden. Ze wil geen ruzie veroorzaken of tenminste zelf ruzie krijgen. Als Isobel nou het flesje in de goede beker had gedaan was dit niet gebeurd, dit was iets van haar onhandigheid. Ze is nou eenmaal onhandig, altijd geweest. Een schuldig gevoel achtervolgt haar, dit komt door haar gevoeligheid. Ze is zwak als je haar van binnen kapot wil maken, de jongedame staat hierom niet erg sterk in haar schoenen. Wel is de dame charmant en creatief, ze kan met haar schilder talent mooie, kleurige schilderijen voor iemand maken. Dit doet ze ook nog, maar soms maakt ze ook donkere, zwarte. Als je Isobel voor het eerst spreekt zou je het snel merken, ze laat jou vaker aan het woord dan ze zelf iets zegt. Isobel vindt het moeilijk om over haarzelf te oordelen en zou dan misschien meteen het slechtste van zich zelf denken. Zoals vriendinnen geheimen vertellen aan vriendinnen en over elkaar roddelen tegen anderen kan Isobel dit niet. Ze luistert wel, maar haar geheimen komen nooit aanbod. Haar geheimen zijn voor zichzelf, onthoud dit.

    My secrets are secret, I don't tell them, because they are secret.


    ❀ Quote. ❀
    A P P E A R A N C E
    O B J E C T
    Isobel kreeg het liefdes flesje mee die ze in de wijn had gedaan. Ze dacht dat de koning zou komen, maar Tristan dronk ervan. Nu staat het naast haar op haar nachtkastje. In Storybrooke lijkt het op parfum en gebruikt ze het voor speciale gelegenheden.

    ❀ Quote. ❀

    P A S T
    Na het mislukte liefdesdrankje werd Isobel niet verliefd op de koning, maar op Tristan. Ze werden enorm verliefd op elkaar en besloten te vluchten voordat koning Marke het zou merken. Dit lukte en de twee belandden in een bootje naar het bos waar ze verder leefden in liefde en trouw, maar het ging mis toen koning Marke getipt werd en ineens achter alles kwam. Hij misleidde Isobel en sliep met haar, iets wat Isobel op het eerste moment niet door had. De volgende ochtend had Isobel enorme spijt gevoelens tegen over Tristan, want toen ze thuis kwam kon ze geen goede leugen bedenken. Haar moeder bedacht een plan, Isobel moest zwanger worden. Dan kon Tristan haar niet meer verlaten. Isobel vond het eerst een idioot plan, maar later deed ze het toch en ze werd zwanger, maar hierom ging Tristan juist weg. Isobel raakte hierdoor nog meer in paniek, maar toen de vloek kwam was ze het verleden kwijt geraakt en ook een paar van haar zorgen.

    R E L A T I O N S H I P S
          Family
    I know, i was a stupid, little girl.
    ❀ Quote. ❀
    E X T R A
    Likes
    ☾ Tristan&Familie
    ☾ Knuffels
    ☾ Chocolade koekjes
    ☾ Muziek
    ☾ Betrouwbare mensen
    ☾ Gezelligheid
    Dislikes
    ☾ Ruzies
    ☾ Mensen verliezen
    ☾ Leugens
    ☾ Overgeven
    ☾ Harde geluiden
    ☾ De geur van uitlaat
    Allergie Ze kan niet tegen hondenharen, iets wat ze echt enorm haat.
    Angsten
    De dood Ze vindt het eng, omdat ze niet weet hoe het zou gaan.
    Onweer Dit ontkent ze meestal, maar het is zo. Ze haat het donderen en het bliksemen.
    Alleen achterblijven/gebroken hart Ze wil niet ooit alleen achterblijven, na de breuk tussen Tristan en haar is de angst erger geworden.

    Hobby's Ze schildert altijd, voornamelijk als ze verdrietig is.
    Huisdieren Ze heeft geen huisdieren.
    Sporten Ze rent soms wat rondjes door de stad.
    Vervoer Ze heeft een scooter.
    Baan Ze werkt in haar eigen atelier waar ze schilderijen verkoopt en maakt.
    Talen Nederlands, Engels&Frans.
    Verslavingen Misschien chocoladekoekjes, ze drinkt weinig dus dat kan het niet zijn.
    Goede punten Haar luistervermogen, hierdoor vinden mensen haar snel aardig, maar wederzijds?
    Slechte punten Haar zwangerschap, Isobel heeft hier spijt van.


    Quote.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2017 - 20:18 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Oh mijn dame graag Belle Want ik ben echt niet origineel sorry


    --

    Ik heb Isolde bijna af c:

    @Darkone,
    Ik denk dat Isolde een eigen atelier heeft.
    Zou ze haar schilderijen misschien soms aan Rumple kunnen verkopen?

    [ bericht aangepast op 9 mei 2017 - 19:52 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Mag ik een meisje?


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Alles staat!


    Leid ik mijn eigen gevecht of ben ik de oorzaak van de strijd van een ander?

    TRISTAN TRIS ADAMM ACKERMAN

    NAAM
    Tristan • Welsh • Arbeider •
    Adamm • Engels • Aarde,man •
    Ackerman • Engels • Man van eiken/Familienaam •


    LEEFTIJD
    ☾ Geboortedatum • 14 augustus
    ☾ Sterrenbeeld • Leeuw
    ☾ Leeftijd • 20 Jaar


    VOORWERP
    ☾ Wineglass
    Het zilveren wijnglas waaruit hij gedronken had die avond met Isolde. Hier zat het liefdesdrankje in waardoor hij smoor verliefd op haar werd. Dit staat in de keuken en wordt eigenlijk gebruikt als een vaas of zo. Misschien zou hij het zich later herinneren als hij hier uit drinkt.
    INNERLIJK
    Positive
    ☾ Hardwerkend
    ☾ Moedig
    ☾ Sociaal
    ☾ Intelligent
    ☾ Charmant
    Negative
    ☾ Koppig
    ☾ Licht arrogant
    ☾ Gevoelig
    ☾ Naïef
    ☾ Geeft soms te veel kansen
    Komt./12]

    Quote.

    Quote.

    VERLEDEN
    Tristan ging al vroeg naar Lord Marke om voor hem te werken. Als neef van de koning had hij eigenlijk al een goede band met de man en dit verbeterde toen hij vele dingen deed voor de koning. Hij krijg elke dag wel meer macht en sommige noemden hem zelfs ''de troonopvolger'', de koning ook. Alles ging fout toen Lord Marke Isolde naar Groot-Britannie liet komen, omdat hij met haar wou trouwen. Isolde had een liefdesdrankje meegekregen die haar en haar geliefde nooit zou scheiden. Ze had het in de goede wijnglazen gedaan, maar in plaats van de koning mocht Tristan de wijn en werd hij spontaan op Isolde verliefd, echter was hij dit al eerder. Voordat de koning erachter zou komen vluchtten ze, maar nog alles ging fout en zit hij met een vrouw die tegen hem heeft gelogen, maar wel zwanger is van hem.

    RELATIES
          Familie
    Oom Lord Marke • Geboorteland Groot-Britannie • Leeftijd 67 jaar • Baan Koning/ Storybrooke Biebhouder •

          Vrienden
    Crush Hij twijfelt over de relatie met Isolde.
    Bestfriend
    Hate

    Quote.
    UITERLIJK
    EXTRA

    Quote.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2017 - 19:16 ]


    Leid ik mijn eigen gevecht of ben ik de oorzaak van de strijd van een ander?

    Hihi mag mijn meisje de dochter van uhh iemand maar niet Peter worden. En mijn jongen wordt dan Peter :Y)


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Mag ik ook een meisje reserveren?
    Dochter van Rumple, Gold, Dark One, hoe je hem ook maar zie thaha


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Peter Pan

          N A M E
    • Peter Pan •
    Hij heeft zichzelf vernoemd naar de pop van zijn zoon. Peter staat voor steen en ondanks dat best een stomme naam is dealt hij erg graag mee. Tenslotte heeft hij Neverland ook zelf bedacht en eigenlijk gecreërd. Pan is zijn familienaam.
    • Malcolm •
    Hij is heel gelukkig met het feit dat een grote meerderheid zijn echte naam niet weet gezien deze diender van sint Columba betekent en Peter Pan dient alleen zichzelf.

          A G E
    Niet zo oud is wat hij op deze vraag zou antwoorden. Hij ziet er tenslotte uit als een zeventienjarige en zal er zo blijven uitzien. Hij is namelijk onsterfelijk en zal daarom altijd het uiterlijk van een 17-jarige behouden.
    Hij heeft geen idee wanneer hij precies is geboren alleen dat zijn sterrenbeeld een Leeuw is.

          R O L E
    Peter Pan. Ook wel de koning van Neverland. Hij is een van de kwaadaardige personen in het stadje Storybrooke.

          O B J E C T
    Peter is best wel handig met magie en heeft er al vrij vroeg voor gezorgd dat delen van andermans magie geen invloed op hem hebben. Zo de vloek dus ook niet, toch is hij wel delen van zijn geheugen verloren. Deze zal hij terugvinden wanneer hij zijn armbanden ziet, die hij zelf heeft gemanipuleerd. Hij weet wel nog precies wie hij zelf is en waar hij vandaan kwam, dat is dan ook alles. Al zijn dierbaren is hij vergeten.

    "I'm not lying, I'm making the story more attractive. "

    🌸 "It's so much easier to get people to hate something than to believe." 🌸


    "Did I forget to introduce myself? I'm Peter. Peter Pan. "
          I N N E R
    Believer
    I'm a strong believer that you practice like you play, little things make big things happen.
    Hij is een echte gelover. Hij gelooft erin dat je maar genoeg in jezelf en in anderen gelooft alles kunt. Hier staat hij dan zelf ook volledig voor en hij is een echte gelover. Hij is niet snel bang en zijn geloof in van alles is zonder enige twijfel zijn grootste en belangrijkste karkatereigenschap.

    Big fantasy
    Fantasy, mirrors, desire. Imagination reshapes is.
    Natuurlijk gaat zijn geloof in dingen gepaard met nog een andere belangrijke eigenschap, hij heeft namelijk een hele grote fantasie. Alles is mogelijk in zijn brein en hij probeert dit ook aan andere te laten zien toch gaat hem dit niet altijd even goed af. Hij is een goede verhalen verteller omdat zijn fantasie zo ver rijkt en dit vindt hij dan ook geweldig om te doen.

    Smart
    Be smart, be intelligent and be informed...
    Hij is heel slim en heeft echt wel een goed paar hersenen. Hij leert gemakkelijk maar kan daardoor ook heel gemakkelijk de waarheid verdraaien en een snel maar goed plan bedenken. Een eigenschap die hij maar al te vaak gebruikt, op deze manier komt hij onder vele dingen uit of laat hij er anderen gemakkelijk voor opdraaien.

    Charming
    He behaves as if he was beautiful... It is the secret of his charm.
    De jongeman is heel erg charmant en zo denkt iedereen dan ook over hem op het eerste moment, toch komt zijn schaduwkant ook gauw naar boven. Door zijn charme kan hij echter toch nog wel enkele vriendschappen maken al is dit dan wel opgebouwd van vertrouwen van slechts een kant want hij vertrouwt niemand.

    True
    Everyone's true colors show eventually.
    Hoe hard de waarheid ook mag zijn hij liegt niet. Voor hem betekent de waarheid heel erg veel, hij kan de waarheid wel verdraaien maar liegen doet hij niet. Als hij iets niet leuk vindt zal hij dat zeggen en zeker niet voor zich houden. Waarheid vindt hij heel belangrijk en hoopt hij dan ook in andere te vinden.

    Childish
    Age is no guarantee of maturity
    Zo nu en dan komt het kind echt in hem naar boven. Hij wil bijvoorbeeld graag zijn zin hebben en kan daar best wel eens over zeuren. Toch kan hij wel lekker zichzelf zijn door deze eigenschap en dit maakt hem goed met anderen mensen en kinderen.

    Arrogance
    Self-confidence is distributed all wrong.
    De jongen is heel arrogant en niet in de zin dat hij zichzelf heel mooi of knap vindt. Maar hij vindt bijvoorbeeld dat als je door hem in de steek gelaten wordt voor een hoger doel je jezelf misschien zelfs wel vereerd moet voelen. Zijn arrogantie is zeker niet een van zijn positiefste eigenschap maar hoort wel zeker bij hem.

    Manipulative
    If you allow people to make more withdrawals than deposits in your life, you will be out of balance and in the negative. I love it when you do that.
    Hij heeft er geen problemen mensen lichtelijk of gewoon geheel te manipuleren. Als hij zo zijn zin kan krijgen vindt hij het al lang goed en zal er niet meer moeilijk over doen. Hij is hier dan ook heel goed en wint gemakkelijk mensen aan zijn kant.

    Not loyal
    Loyalty is hard to find. Trust is easy to lose...
    Loyaal is hij zeker niet. Je wordt gemakkelijk ingeruild en als er iets belangrijkers in de weg komt hoef jij ook zeker niet meer op zijn hulp te rekenen er zijn nou eenmaal belangrijkere dingen.

    Sadistic
    Sadistic excess attempts to reach roughly and by harshness what art reaches by fineness.
    Hij kan zeker wel sadistisch zijn en vindt het zo nu en dan echt wel leuk om mensen lekker naar beneden te werken. Hij weet ook dat geen goede eigenschap is maar hij kan ervan genieten en zolang dat het geval is stop hij er echt niet mee. Hij is dan ook goed in het aftasten van andermans zwaktepunten.

    Reckless
    I've been reckless, but I'm not a rebel without a cause.
    Hij neemt graag de leiding en is daarin best wel roekeloos. Hij kan vrij makkelijk beslissingen maken maar deze zijn zeker niet altijd even goed omdat hij ze vaak snel en dus roekeloos maakt. Hierdoor komt hij dan ook nogal eens in de problemen.

    Selfish
    Selfish, taking what I want and saying it is mine.
    Hij is belangrijker dan ieder ander en dit telt zeer zwaar in zijn afwegingen. Zoals hierboven al een paar keer vermeld als er iets belangrijkers komt voor hemzelf zal hij hiervoor kiezen. Hij is heel zelfzuchtig en geeft daarbij niet veel om anderen.


    "You can't steal me, no. Not the way I stole you. "
    🌸 "It's the devil that's trying, to hold me down." 🌸

          W E A P O N S
    • Pijl en Boog •
    Hij kan goed omgaan met een pijl en een boog, hij heeft een goed richtingsgevoel en door vele jaren trainen kun je hem zonder meer wel een pro noemen. Dit doet hij dan ook graag om zijn kost mee te verdienen. Hij gaat op jacht in het bos
    • Magic •
    ◾Geloof Magie: Hij is een expert op het gebied van geloof magie. Als hij maar hard genoeg in iets geloofd verschijnt het. Hij kan andere deze magiesoort ook goed leren aan anderen hij leerde zijn zoon met gemak om met geloof magie een stuk taart te laten verschijnen. Later gebruikt hij zijn geloof magie zodat Repel's doos van Pandora nep was en dat hij de echte in handen had. Deze kon hij toen gebruiken om Repelsteeltje in de doos te vangen.
    ◾Vliegen: Met behulp van geloof magie en als hij later het hart van de grootste gelover heeft kan hij gemakkelijk in Never Land vliegen.
    ◾Sterke zintuigen: Peter Pan kan alles horen en zien wat er op het eiland Never Land gebeurt.
    ◾Controle over de schaduw van Never Land. Nadat hij zijn zoon Repelsteeltje opgaf voor eeuwige jeugd kreeg hij controle over de schaduw van Never Land. Het kan andere schaduwen laten verdwijnen, transformeren in andere mensen en kan vliegen net als Pan zelf.
    ◾Controle over Never Land, Pan beslist wie er op het eiland mag komen en wanneer die persoon weer weg mag. Kapitein Haak kwam alleen weg van Never Land omdat Pan een deal met hem maakte.
    ◾Hekserij, Peter Pan heeft veel macht als het gaat over dit onderwerp. Hij kan mensen bevriezen zodat ze zich niet meer kunnen bewegen, zichzelf en objecten teleporteren en hij kan Telekinese gebruiken. Ook kan hij mensen doden door hun schaduw te stelen en kent hij magie om van lichaam wisselen met iemand zelfs als die persoon dat niet wilt. Hij kon ook de betoverde armbanden van Cora aanpassen zodat ze magiegebruikers hun magie neutraliseerden en hij had het zo gedaan dat de armbanden niet zijn magie neutraliseerden.
    ◾Bloed magie: Hij was in staat om nadat hij zijn zoon rumplestilkin/Mr. gold in Pandora's doos te vangen de doos te betoveren met bloed magie zodat alleen diegene van zijn bloedlijn de doos weer konden openen.


          A P P E R A N C E
    komt
    🌸 "Don't you know?! Cheaters never win." 🌸
          P A S T
    Een man genaamd Malcolm wordt ergens in het Sprookjesbos geboren. Zijn familie is erg arm en op een dag om de familie te kunnen onderhouden wordt Malcolm verkocht aan een smid als leerling. Op die manier kan hij geld verdienen en helpen om het gezin te onderhouden. De smid is echter geen goede meester en hij mishandeld Malcolm. De enige manier waarop Malcolm deze zware tijd volhoud is iedere dag dat hij boven het warme vuur van de smederij staat hij denkt aan het advies dat zijn vader hem gaf "Denk Mooie gedachten" door dit te doen ging hij iedere avond naar de voor hem meest wonderbaarlijke plek ter wereld: Never Land.

    Op een bepaald moment ontmoet Malcolm de Zwarte Fee en krijgt een kind met haar. De Zwarte Fee verkiest macht over liefde en verlaat Malcolm. Hierdoor blijft Malcolm alleen achter om voor zijn zoon te zorgen, die hij Repelsteeltje noemt. Malcolm is echter een zwendelaar en het duurt niet lang voordat iedereen in de omgeving weet van zijn leugens en trucjes waardoor hij geen werk meer kan krijgen om geld te verdienen. Om zichzelf en zijn zoon toch te kunnen onderhouden speelt hij een kaartspel genaamd volg de Dame.

    Als hij dit op een dag doet komen een paar van zijn klanten erachter dat Malcolm de boel voor de gek houd. De boze klanten slaan Malcolm in elkaar stelen al het geld dat hij heeft verzameld. Alleen als ze erachter komen dat hij een zoon heeft laten ze hem met rust nadat ze zijn geld hebben afgepakt.

    Op een bepaald moment laat hij zijn zoon Repelsteeltje achter bij een stel spinsters terwijl hij werk gaat zoeken maar als dit niet lukt probeert hij weer met kaarttrucjes mensen hun geld te stelen. Repelsteeltje is bang om alleen achter te blijven met spinsters. Om zijn zoon te kalmeren geeft hij hem een pop gemaakt van strooi en zegt tegen zijn zoon om de pop een naam te geven zodat hij als een beschermer kan zijn. Repelsteeltje noemt de pop Peter Pan.

    Wanneer Repelsteeltje met een magische boon aankomt om naar een andere wereld te gaan grijpt Malcolm deze gelegenheid met open armen aan en samen gaan ze naar Neverland. Een eiland slechts voor kinderen en Malcolm komt voor een belangrijke keuze te staan, zijn zoon opofferen en het pad van de eeuwige jeugd te bewandelen of samen met zijn zoon van het eiland geschopt te worden en nooit een kans krijgen terug te komen. Hoe stom het ook mag klinken was deze keuze snel gemaakt en besloot hij op Neverland te blijven en zijn zoon te verlaten. Vanaf die dag gaat Malcolm door het leven als Peter Pan om zijn zoon toch nog iets van te eren en niet te vergeten.

          R E L A T I O N S
          Family
    • Zoon • Rumplestilskin • Immortal • The Dark One
    • Vrouw • The Black Fairy • Immortal • Stealing Baby's
    • Klein kind • Neal • Dead • --
    • Klein kind • Gideon • 19 • --
    • Overklein kind • Henry • 17 • --

          Friends
    Wie wil?
    Hij is cool hoor (cool)


          E X T R A
    Allereerst is hij natuurlijk de grote leider van de lost boys wat hem best wel een goede positie geeft hij heeft zijn groepje dan ook zeker niet opgegeven en heeft enkelen van hen meegenomen. Felix zijn trouwste maatje is dan ook met hem meegekomen naar Storybrooke.
    In een eerder gevecht is Peter verslagen toch heeft hij zijn weg naar de bewoonde wereld terug kunnen vinden, toen hij in de rivier van de verloren zielen viel is hij door een roodharige dame uitgevist en heeft hij zijn weg naar Storybrooke kunnen hervatten. Nu is hij uit op wraak, voor ieder die er wat mee te maken had en zijn wraak zal zeker zoet zijn.

    L
    E
    T
    '
    S

    P
    L
    A
    Y

    [ bericht aangepast op 11 mei 2017 - 17:16 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Hij lijkt deels op de lay-out van wijzers :p


    Leid ik mijn eigen gevecht of ben ik de oorzaak van de strijd van een ander?

    Mag ik nog Wendy Darling erbij? Weet niet of het dan te veel dames worden?

    [ bericht aangepast op 10 mei 2017 - 17:54 ]


    --