• Ten eerste wil ik even zeggen dat ik echt gewoon totaal niet weet of dit in het juiste forum staat.

    Maar goed, zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar werk. En dan niet zomaar het eerst het beste baantje bij een winkel.
    Dit heeft namelijk te maken met het feit dat ik niet in staat ben daar te solliciteren i.v.m sociale angst. Het is dus voor mij heel moeilijk om in een omgeving te werken waar veel mensen zijn. Door dit zelfde probleem studeer ik op dit moment niet, waardoor ik alleen mijn VMBO-T diploma op zak heb.
    Kortom, ik kom niet snel aan de bak.

    Nu ben ik gelukkig ook op zoek naar een simpel bijbaantje, wat een beetje inkomen heeft. Al is het maar 40 euro per maand of iets in die richting. Al is het minder, ik vind het best. Het feit dat ik mij dan kan focussen op iets en daarvoor een beloning krijg doet mij al goed.
    Ik heb al eens een krantenwijk en post wijk gedaan, dat is op dit moment geen optie, om een andere reden.

    Dan nu de vraag!
    Heeft iemand toevallig een geniale ingeving op plek waar ik wat geld kan bijverdienen?

    Dit zijn een beetje mijn opmerkingen:
    ► Niet teveel mensen om mij heen
    ► Niet gigantisch veel stress
    ► Ik ben redelijk creatief, dus iets in die richting zou prettig zijn.
    ► Maar eigenlijk is elke idee welkom!


    Danmarks Dynamite.

    Misschien kun je je inschrijven bij een uitzendbureau? Dan kun je zelf aangeven wat voor werk je wilt doen. Uitzendbureaus bieden vaak ander werk dan het laagdrempelige horeca, supermarkt, kledingwinkel. Op die manier kun je veel makkelijker werk zoeken dat bij jou past.
    Je zou dan dus bijvoorbeeld ook gewoon fabriekswerk kunnen doen, waarbij je minder sociaal contact hebt en gewoon simpele taken uitvoert.

    Ik werk via een uitzendbureau, en dat bevalt me prima. Ik heb steeds andere plaatsen waar ik moet werken, wat leuk en afwisselend is. Daarnaast doe ik nu werk dat ik uit mezelf niet gevonden zou hebben. Het is makkelijk om gewoon bij een supermarkt binnen te lopen, omdat het duidelijk is dat ze daar op zoek zijn naar personeel. Andere bedrijven, die misschien veel leuker zijn dan de supermarkt, vallen vaak niet zo op. Doordat ik werk via een uitzendbureau, kom ik juist bij zulke bedrijven terecht. Echt een aanrader dus!

    Anders zou je altijd bezorger kunnen worden van bijvoorbeeld post, pakketten of iets anders. Dan heb je ook niet zo veel contact met mensen en werk je gewoon je bezorglijst af.
    Of afwasser, maar dat is misschien niet echt leuk.

    Hopelijk heb je hier iets aan. (:

    Ik doe momenteel online enquêtes e.d invullen. Ik heb sinds februari via verschillende sites 275 euro verdiend. Misschien is dat wat voor je? Niet bepaald een 'baantje', maar je verdient wel een zakcentje ^^


    You were born original, don't die as a copy.

    @ Hannibal_Lecter
    Dat klinkt inderdaad wel fijn! Ik ga eens opzoek naar een uitzendbureau bij mij in de buurt, misschien vind ik wel wat! Bedankt!

    @ SPECS
    Daar heb ik wel eens over gelezen! Ik heb alleen geen idee waar je dan precies moeten zoeken voor zulke enquetes? Moet je dat gewoon googlen ofzo?


    Danmarks Dynamite.

    Ik ga dit topic in de gaten houden omdat ik hier zelf ook wel last van heb. :')


    This ain't no place for no better man.

    Larracuente schreef:
    @ Hannibal_Lecter
    Dat klinkt inderdaad wel fijn! Ik ga eens opzoek naar een uitzendbureau bij mij in de buurt, misschien vind ik wel wat! Bedankt!

    @ SPECS
    Daar heb ik wel eens over gelezen! Ik heb alleen geen idee waar je dan precies moeten zoeken voor zulke enquetes? Moet je dat gewoon googlen ofzo?


    Ik zal wat linkjes zetten naar sites zo :)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Www.opinieland.nl
    Www.opiniemeters.nl
    https://yoo.rs/useroverview/38372/Jolijn
    https://www.euroclix.nl/index?SRef=mjSNAFGGs1T1TxyF



    Heel erg bedankt! Ga meteen een kijkje nemen!


    Danmarks Dynamite.

    Larracuente schreef:
    (...)

    Heel erg bedankt! Ga meteen een kijkje nemen!


    Graag gedaan :)
    De derde is een blog/foto/quote site waar je betaald krijgt om te posten en te reageren en voor de views die je krijgt :)


    You were born original, don't die as a copy.

    Je kan je bijvoorbeeld opgeven alleen als avond-oppas? Dan hoef je niets met de kinderen te doen want die slapen en verdien je toch zo'n 10-15 euro per avond. Dat doe ik af en toe, ik ben namelijk niet zo goed met kinderen :')


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Post NL, krijg je een wagentje en kan je post lopen. Muziekje in en gaan (:

    Krantenwijk?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Het is niet erg creatief, maar wel heel zelfstandig én het betaalt goed - schoonmaken! Ik maakte bij oudere mensen thuis schoon, dan heb je soms mensen om je heen en soms niet. Maar ik heb ook openbare ruimtes schoongemaakt in verzorgingstehuizen en dan zie je op zo'n dag echt bijna niemand. Ja, in het voorbijgaan en dan is het 'hallo', maar meer ook niet. En geen stress. Gewoon, muziekje in en poetsen!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daedric schreef:
    Het is niet erg creatief, maar wel heel zelfstandig én het betaalt goed - schoonmaken! Ik maakte bij oudere mensen thuis schoon, dan heb je soms mensen om je heen en soms niet. Maar ik heb ook openbare ruimtes schoongemaakt in verzorgingstehuizen en dan zie je op zo'n dag echt bijna niemand. Ja, in het voorbijgaan en dan is het 'hallo', maar meer ook niet. En geen stress. Gewoon, muziekje in en poetsen!

    Deze zou ik ook aanraden! Voor mij persoonlijk was het niks, want ik vond het fysiek te intensief en degene die me trainde was ook een beetje een bitch, maar op zich is dit wel werk dat beter verdient dan de meeste supermarktbaantjes en er is weinig sociaals aan.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb ook schoongemaakt, samen met m'n moeder. Vind het ook wel fijn om te doen, maar vaak werk je dan samen met iemand. Maar toch, ik sluit het inderdaad niet uit. (bloos)


    Danmarks Dynamite.

    Larracuente schreef:
    Ik heb ook schoongemaakt, samen met m'n moeder. Vind het ook wel fijn om te doen, maar vaak werk je dan samen met iemand. Maar toch, ik sluit het inderdaad niet uit. (bloos)


    Bij Actiezorg (organisatie) maak je altijd in je eentje schoon (: