• Oke dit is best wel zinloos. maar ik wil het ff kwijt. Zie jij jezelf als 30 jarige nog steeds quizjes maken en volgen?

    Ikzelf (17) kan me niet voorstellen dat ik ooit afscheid neem van deze site ^^ Quizlet staat op nr 1 van mijn favoriete internetsites. En ik wil nog ff daarbij zeggen dat ik mijn medequizletters :P
    allemaal heel crea vind (ja want quizletseries verzinnen enzo gaat niet zonder creativiteit.)En sommige daarvan *Ga geen namen noemen,* hebben ook echt talent!

    -verbonden met quizlet tot de dood ons scheid- *ahum* :P



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Die vele emoticons waren tamelijk onnodig. ;-))


    It's heavy but you are not the only one

    ik denk lang, zit er nu al bijna een jaar op O.O
    de tijd vliegt ^^

    ik ook al bijna een jaar.

    Ik ook =o
    Ben niet van plan om weg te gaan ook x3


    all I want for christmas is a girlfriend

    Ik nog geen jaar. Bijna 10 maanden geloof ik, maar dan ben ik wel van account gewisseld. Ik weet niet of ik er nog op blijf als ik het te druk krijg met school. De pressure is nou al giga dus hoe zal dat zijn in klas 4 5 en 6? Ik geef mezelf nog twee jaar, dan begint mijn examen jaar :S

    Zolang Mogelijk!
    Zit er van eind augustus vorig Jaar op x)

    xx. Julie!


    007

    Ik zit er al vanaf mn 15e op dankzij Girlz! maar ik heb maandenlang een pauze gehad omdat ik mn wachtwoord was vergeten! :$ nu heb ik gezien hoe je dat kan veranderen, en deze onthoud ik met gemak. ik heb het moment nog meegemaakt dat er niets van TH op quizlet was en de aller eerste serie van TH

    Niet dat ik wat tegen TH heb, ik maak er zelf quizen van :D TH (H) quizlet is verbeterd qua stijl en technieken in de loop dre jaren. (omg alsof ik t allemaal weet :P)


    It's heavy but you are not the only one

    der jaren !


    It's heavy but you are not the only one

    Ik blijf nog wel een tijdje. :D
    I can't live without it. :D


    It's not the same without you.

    ik heb wel meerdere accounts gehad -_-' (een klein beetje heel erge probleempjes gehad -.0)

    maarjah ik kan ook niet zonder!! ik word al gek als ik er 1 dag niet achter mag -_0' <("^.^")>

    ik zit er nu bijna 2 maanden op geloof ik
    niet zo lang dus
    maar op mijn andere account(waarvan ik het wachtwoord ben vergeten) zou ik er nu wel een jaar op zitten
    ik kan me ook niet voorstellen dat ik ooit zal stoppen

    Kan niet zonder!
    Ik erger me dood als hij uit de lucht is :O


    never lose the ability to see beauty in the little things

    k zit er bijna 10 maanden op denk k
    en k denk da k nog wel ff op qzlt ga blijve
    ma soms kan da hier echt ZOOO stil zijn
    da is soms zo irritant xD


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Ik ben getrouwd met quizlet. :Y)
    En voorlopig komt er ook nog geen scheiding :)


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    ik dnek wel heeeeeeeeel lang ik vind het hier gwn leuk! en zo kan ik beter contact houden met vriende hier(lol)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Zolang Mogelijk!
    Zit er van eind augustus vorig Jaar op x)

    xx. Julie!


    Ik ook zo lang mogelijk en eind augustus zit ik er ook een jaar op!