• Kerstcadeautje, hoe kan dat nou weer? Het is mei!

    Ja, dat klopt. Het is een fijne zomerse dag in mei, waarom denk ik dan opeens eens aan kerstcadeautjes?
    het komt namelijk zo: over twee dagen zijn ik en mijn zus jarig. Allemaal niet zo bijzonders, maar mijn moeder heeft wel een lekkere witte wijn met citroen cake gehaald :Y). Mijn tante en achterneven kwamen ook langs. Mijn nicht kon op een of andere reden niet mee, dus kochten mijn tante en nicht samen een cadeautje. Super aardig natuurlijk. Cadeautjes zijn altijd leuk ook al zijn ze nog zo klein. Ik ben altijd heel dankbaar wanneer iemand mij een cadeautje geeft . Nou, ja, tot nu dan.
    Ik heb voor mijn verjaardag een kerstcadeautje gekregen. Zover ik weet ben ik jarig in mei i.p.v december maar oke. Ja, kerst. Ziet er naar uit dat mijn tante en nicht niet eens de moeite hebben genomen om de winkels te gaan (cat) .
    Om het nog erger te maken kan ik bij niets gebruiken omdat het goedkope verzorging producten zijn met héél veel parfum. Ik Dus ik zit nu opgeschoten met kerstsokken . Nu ben ik normaal blij met elk cadeautje. Al is het maar 5 euro dan ben ik nog dankbaar. Nu moet ik toch wel toegeven dat dit toch echt de meest teleurstellende verjaardagscadeau ooit vind....

    Om dit topic nog nuttig te houden: Wat is jullie meest teleurstellende en beste cadeautje?


    Seasons will change, but I shall remain

    Het cadeautje dat iemand was vergeten mee te nemen naar mijn feest maar dat ik nog zou krijgen maar toch niet meer kreeg. Yay deceptie


    oi, suzy

    Een heel smal en klein lichtblauw sjaaltje met gekleurde sterretjes. Voor een kind. Ik werd 16. Dat was jammer.
    Ook vergeten ieder jaar een heleboel mensen dat ik dus helemaal niet tegen bodylotions, shower gels en weet ik het wat allemaal kan. Dus al die standaard vrouwen pakketjes, tsja, daar kan ik niks mee. Het is echt heel lief dat mensen de moeite nemen om iets leuks voor me uit te zoeken, maar het voelt dan echt alsof 'oja we moeten nog iets kopen ach ik koop wel zo'n pakketje daar is iedere vrouw blij mee' in plaats van na te denken over wat ik écht leuk zou vinden, bijvoorbeeld. Maar ja, je mag een gegeven paard niet in de bek kijken, hè.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Het had nog de kerstman er op zitten. Ik ben allergisch voor al die troep, dus het is de prullenbak rijp(cat). Onze ouders zijn ook zo teleurgesteld in onze familie, dat ze een beetje geld aan ons hebben gegeven (T.T ).


    Shoganai i ne~

    Wauw... kerstkousen wanneer het bijna zomer is...

    Teleurstellende:
    Gebruikte parfum. Er was duidelijk een deeltje uit, dus het was nog maar 3/4 gevuld. Rook niet eens echt lekker, dus ik snapte dat die persoon er van af wilde zijn, maar toen zat ik er wel mee. Maar ja, ik heb vriendelijk bedankt, het was toch een mooi gebaar dat ik in ieder geval iets had gekregen.
    En zoals hierboven Daedric, ik krijg ook niet graag van die 'vrouwenpakketjes'. Ik kreeg namelijk ooit een tasje met shampoo, douchegel en bodylotion in. Kijk, dat is allemaal lief want ik kreeg ook hier weer iets, maar ik vind hier niks aan. Ik kan sowieso niet elke shampoo gebruiken die ik maar wil en bodylotion gebruik ik amper tot nooit.

    Beste:
    Te veel om op te noemen, haha.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2017 - 17:44 ]


    16 - 09 - '17

    Well, ik had voor een vriendin een uitgebreid verjaardagscadeau gekocht. En ik kreeg op mijn eigen verjaardag van haar een gebruikte parfum (waarvan ze eerder had gezegd die niet lekker te vinden, waar ik haar gelijk in gaf lol) gebruikte eyeliner, een schoonmaakdoekje (?) en een lolly. bro thanks :W


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik kreeg een robot-heks die kon dansen, maar het was eigenlijk een halloween versiering. En ik kreeg een gebruikt toetsenbord.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2017 - 18:34 ]

    Mijn opa en oma vergaten beetje dat je bij ouder worden andere dingen leuk gaat vinden, dus kreeg ik voor mijn eind rapport van groep 8 een toilettas met disney prinsessen erop en vet veel glitters. Was lief bedoeld maar nooit gebruikt


    --

    Ah damn herkenbaar mn broer kreeg op zn 20e van 4 vrienden 3 flesjes juup.... toen dacht ik euh ok. Met n kapotte lamp.

    Wel voor mijn 20e kreeg ik van mn tante een badset van 5 euro terwijl we geen bad hebben......


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik kreeg voor m'n zesde verjaardag van m'n tante een rode prullenbak. Heb 'm nog steeds, maar toentertijd dacht ik echt: wat moet ik hiermee


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik kreeg voor mn elfde een kleurboek voor kinderen rond de zeven jaar. Van mn oma die dacht dat ik dit nog wel leuk zou vinden.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik kreeg een keer voor mijn verjaardag van iemand een zakje snoepsmurfen die heel vochtig waren...


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik kreeg toen ik zeven werd een handdoek van mijn opa en oma. Niet eens een mooie, met een printje, maar gewoon een rode handdoek.


    "I solemnly swear that i am up to no good."