• Op het moment ben ik bezig met een science fiction verhaal en ik zit zo vol inspiratie, dat ik denk dat dit wel weer eens van mijn grote verhalen zou kunnen worden, maar ik heb een beetje hulp nodig :)

    Het verhaal gaat over een spel (lol nee geen hungergames) maar er zijn zo 100 deelnemers. Nu zal niet elke deelnemer het verhaal groot halen, maar ik heb toch wat namen nodig en bij elke naam een karakter eigenschap. De rolletjes mogen dus heel klein wezen en hoeven echt niet een uitgebreid karaktereigenschap te hebben, maar een paar grote kenmerken. Denk een beetje aan een stripfiguur, die heeft ook maar een paar eigenschappen.

    Ik zoek zo'n 15 mannelijke rollen (in de leeftijd 24 tot 28)
    En zo'n 30 vrouwelijke rollen (in de leeftijd 18 tot 28)


    Lijstje:

    Vrouwen
    (volledige) Naam:
    Leeftijd (graag met geboortedatum en dag):
    Karakterpunten (kort!):
    Uiterlijk (dit mag ook een foto zijn):
    Klasse: (Je kunt kiezen uit D, F of Z. Gewoon 1 van die drie letters kiezen :P)

    Mannen
    (volledige) Naam:
    Leeftijd (graag met geboortedatum en dag):
    Karakterpunten (kort!):
    Uiterlijk (Dit mag ook een foto zijn):
    Klasse: (Je kunt kiezen uit A of B. Gewoon 1 van de twee letters kiezen :P)


    Alvast bedankt voor het invullen een een dankjewel knuffel van mij! :D


    ~My Mind Is Free~

    Mankind schreef:
    (...)

    Ik zal alle rolmakers een berichtje sturen als het zo ver is ^.^


    Ben inderderdaad wel benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren met de personages. :3


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Lorem schreef:
    (...)

    Ben inderderdaad wel benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren met de personages. :3


    Komt goed ;)


    ~My Mind Is Free~

    Naam: Laleah Brookes
    Leeftijd: Laleah is 22 jaren jong. Ze is geboren op 7 December 1994 , ze wordt later dit jaar nog 23 jaar.
    Karakterpunten : Laleah is een vriendelijk meisje die graag anderen helpt. Af en toe heeft Laleah het gevoel dat ze door haar behulpzaamheid , gebruikt wordt en dat mensen nadat zij diegene heeft geholpen haar weer verlaten. Laleah heeft een beetje een muur om zich heen en zal je niet zo snel haar geheimen vertellen. Laleah is een groot dieren- en muziekliefhebber en speelt zelf de harp.
    Uiterlijk :


    Katherine Langford

    Klasse: D


    Firm believer of all that is magic

    Tuena schreef:
    Naam: Laleah Brookes
    Leeftijd: Laleah is 22 jaren jong. Ze is geboren op 7 December 1994 , ze wordt later dit jaar nog 23 jaar.
    Karakterpunten : Laleah is een vriendelijk meisje die graag anderen helpt. Af en toe heeft Laleah het gevoel dat ze door haar behulpzaamheid , gebruikt wordt en dat mensen nadat zij diegene heeft geholpen haar weer verlaten. Laleah heeft een beetje een muur om zich heen en zal je niet zo snel haar geheimen vertellen. Laleah is een groot dieren- en muziekliefhebber en speelt zelf de harp.
    Uiterlijk :


    Katherine Langford

    Klasse: D


    Dank je wel :D ik heb denk ik al een plekje voor haar in t verhaal :)


    ~My Mind Is Free~

    Zijn er nog mensen die een mannelijke rol willen maken? ☺


    ~My Mind Is Free~

    Mankind schreef:
    Zijn er nog mensen die een mannelijke rol willen maken? ☺


    Ik wil nog wel ^^


    obsessive rage

    Mankind schreef:
    Zijn er nog mensen die een mannelijke rol willen maken? ☺

    Ik wil er ook nog wel een maken, zal wel pas vanavond zijn dan


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Naam: Tobias Hawthorne.
    Leeftijd: 25 jaar, geboren op 31 december 1991.
    Karakterpunten: Tobias heeft veel meegemaakt in zijn leven. Hij werd jarenlang mishandeld door zijn vader en verloor zijn moeder en broertje tijdens een vreselijk ongeluk. Deze gebeurtenissen hebben hem getekend voor het leven. Hij vindt het tijdens moeilijke situaties enorm lastig om zijn emoties te tonen. Hierdoor kan hij soms nogal bot overkomen. Wel is hij een echte doorzetter. Als hij een doel voor ogen heeft doet hij ook wat nodig is om dat doel te bereiken.
    Verder is Tobias een betrouwbare vriend. Geheimen van anderen zal hij meenemen in zijn graf.
    Uiterlijk:Tobias valt erg op door zijn lengte. Hij is ruim 2,05 meter lang dus je zult hem niet snel uit het oog verliezen. Over ogen gesproken, Tobias heeft heterochromie. Dit houdt in de iris in zijn linkeroog twee kleuren heeft. Vroeger werd hij daar wel eens mee gepest, nu hij ouder is krijgt hij vaak complimentjes over zijn ogen.
    Klasse: B.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2017 - 15:06 ]


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    @Forvo
    @GusWaters
    Top ik w8 rustig af!! :D

    @Livsnjutare
    Dank je wel!! :)


    ~My Mind Is Free~

    (volledige) Naam: Kagan Shaw
    Leeftijd: 27, 1990 15 juli



    Karakterpunten (kort!):
    Kagan is op het eerste moment als je hem ziet best sociaal. Hij praat over luchtige dingen, zoals hobby's, interesses, dieren en broers en zussen. Maar als het te diep wordt, wil hij weg wezen. Hij vindt het moeilijk zich te openen voor mensen en zou zich daarbij heel oncomfortabel voelen.

    Waar hij zich wel comfortabel in voelt zijn de 'hogere' zaken. -hoe hij het zegt. Namelijk de politiek. In de keuzes van bestuurders, stromingen, cultuur, geloof en hoe deze samen problemen veroorzaken. Zijn favorieten vak zou dan ook geschiedenis zijn.

    Maar naast dat het een interesse is, gaat het verder. Hij maakt een eigen soort stroming en wil de politiek ingaan. De wereld veranderen en verbeteren... Hij is vooral liberaal (al dan niet extreem), maar is ook voor de natuur en carrière maken vindt hij niet belangrijk, als je maar wat doet voor de wereld.

    Uiterlijk (Dit mag ook een foto zijn):
    Hij heeft donkerbruin haar met een lichte roodachtige gloed. Kagan is redelijk gespierd, al is hij geen bodybuilder en kan je het niet zo duidelijk op het eerste gezicht zien. Hij heeft hazelkleur achtige ogen.

    Klasse: B


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Apfelstrudel schreef:
    (volledige) Naam: Kagan Shaw
    Leeftijd: 27, 1990 15 juli



    Karakterpunten (kort!):
    Kagan is op het eerste moment als je hem ziet best sociaal. Hij praat over luchtige dingen, zoals hobby's, interesses, dieren en broers en zussen. Maar als het te diep wordt, wil hij weg wezen. Hij vindt het moeilijk zich te openen voor mensen en zou zich daarbij heel oncomfortabel voelen.

    Waar hij zich wel comfortabel in voelt zijn de 'hogere' zaken. -hoe hij het zegt. Namelijk de politiek. In de keuzes van bestuurders, stromingen, cultuur, geloof en hoe deze samen problemen veroorzaken. Zijn favorieten vak zou dan ook geschiedenis zijn.

    Maar naast dat het een interesse is, gaat het verder. Hij maakt een eigen soort stroming en wil de politiek ingaan. De wereld veranderen en verbeteren... Hij is vooral liberaal (al dan niet extreem), maar is ook voor de natuur en carrière maken vindt hij niet belangrijk, als je maar wat doet voor de wereld.

    Uiterlijk (Dit mag ook een foto zijn):
    Hij heeft donkerbruin haar met een lichte roodachtige gloed. Kagan is redelijk gespierd, al is hij geen bodybuilder en kan je het niet zo duidelijk op het eerste gezicht zien. Hij heeft hazelkleur achtige ogen.

    Klasse: B


    Oehh, interessante rol, thankss (Y)


    ~My Mind Is Free~

    Mankind schreef:
    (...)

    Oehh, interessante rol, thankss (Y)


    Ik vond dat je nog een soort 'nerdje' miste in je verhaal. Niet dat hij heel nerderig is, maar toch een beetje..


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Apfelstrudel schreef:
    (...)

    Ik vond dat je nog een soort 'nerdje' miste in je verhaal. Niet dat hij heel nerderig is, maar toch een beetje..


    Jaa klopt! Had je goed gezien :) T is vooral interessant dat hij een eigen leefstroming wil creëren, Ik weet niet of het lukt om dat in het verhaal te krijgen, maar het is zeker de moeite waard om er naar de t kijken.


    ~My Mind Is Free~

    Mankind schreef:
    (...)

    Jaa klopt! Had je goed gezien :) T is vooral interessant dat hij een eigen leefstroming wil creëren, Ik weet niet of het lukt om dat in het verhaal te krijgen, maar het is zeker de moeite waard om er naar de t kijken.


    Ik hoop dat het lukt, in de beschrijving ben ik vrij ongedetaileerd geweest, om je een beetje de vrijheid te geven. Ik ben benieuwd of het lukt om het uit te breiden. En als de stroming van hem niet goed bij het verhaal past (of teveel lijkt op de stroming die in de wereld in jou verhaal speelt), mag je het best veranderen.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Apfelstrudel schreef:
    (...)

    Ik hoop dat het lukt, in de beschrijving ben ik vrij ongedetaileerd geweest, om je een beetje de vrijheid te geven. Ik ben benieuwd of het lukt om het uit te breiden. En als de stroming van hem niet goed bij het verhaal past (of teveel lijkt op de stroming die in de wereld in jou verhaal speelt), mag je het best veranderen.


    eerlijk gezegd, ben ik gaan nadenken en kom ik erachter dat hij juist heel goed in het verhaal past, zelfs zo dat mocht het boek lukken hij een grote rol kan gaan spelen in een vervolg.
    Maar dat is iets voor op de lange termijn, maar met deze rol heb je me zeker veel inspiratie gegeven :)


    ~My Mind Is Free~