• Op het moment ben ik bezig met een science fiction verhaal en ik zit zo vol inspiratie, dat ik denk dat dit wel weer eens van mijn grote verhalen zou kunnen worden, maar ik heb een beetje hulp nodig :)

    Het verhaal gaat over een spel (lol nee geen hungergames) maar er zijn zo 100 deelnemers. Nu zal niet elke deelnemer het verhaal groot halen, maar ik heb toch wat namen nodig en bij elke naam een karakter eigenschap. De rolletjes mogen dus heel klein wezen en hoeven echt niet een uitgebreid karaktereigenschap te hebben, maar een paar grote kenmerken. Denk een beetje aan een stripfiguur, die heeft ook maar een paar eigenschappen.

    Ik zoek zo'n 15 mannelijke rollen (in de leeftijd 24 tot 28)
    En zo'n 30 vrouwelijke rollen (in de leeftijd 18 tot 28)


    Lijstje:

    Vrouwen
    (volledige) Naam:
    Leeftijd (graag met geboortedatum en dag):
    Karakterpunten (kort!):
    Uiterlijk (dit mag ook een foto zijn):
    Klasse: (Je kunt kiezen uit D, F of Z. Gewoon 1 van die drie letters kiezen :P)

    Mannen
    (volledige) Naam:
    Leeftijd (graag met geboortedatum en dag):
    Karakterpunten (kort!):
    Uiterlijk (Dit mag ook een foto zijn):
    Klasse: (Je kunt kiezen uit A of B. Gewoon 1 van de twee letters kiezen :P)


    Alvast bedankt voor het invullen een een dankjewel knuffel van mij! :D


    ~My Mind Is Free~

    (volledige) Naam: River Jacobs
    Leeftijd (graag met geboortedatum en dag): 25. Hij is geboren op 1 augustus (1992 zoals hierboven, als we vandaag zouden kijken).
    Karakterpunten (kort!):
    River kan nogal wispelturig zijn. Het ene moment is hij extreem vrolijk, maar het andere moment kan zijn humeur volledig omgeslagen zijn. Hij wordt bijvoorbeeld snel agressief door de kleinste dingen of gewoon vermoedens van foute bedoelingen van iemand. Dat komt doordat hij zich in het verleden vaak moest verdedigen en dus geweld gebruikte.
    Toch is hij zorgzaam en heeft hij een breekbaar hart, alleen merken de meesten dat niet en vinden ze hem gewoon opvliegend.
    Uiterlijk
    River heeft donkerblonde haren die warrig op zijn hoofd staan. Hij is redelijk gespierd doordat hij regelmarig vecht en traint bovendien dat vechten ook zodat hij er zeker van is dat hij klaar is voor de verdediging als het nodig is. Hij heeft een normale lengte en een aantal littekens.
    Klasse: A


    Ik wil vrij zijn zoals de wind