• Sinds een lange tijd begin ik weer met een verhaal. Voor het eerst plaats ik hier een topic. Ik heb nog nooit een cover aangevraagd. Dus als er informatie mist mag je dit tegen me zeggen natuurlijk.

    Titel:
    Australian MacX || 5SOS


    Foto's die ik leuk vind en bij het verhaal passen:
    Omgeving \/




    De witte test mag weg gehaalt worden, graag zelfs


    Personage \/




    Dit zijn een beetje ideetjes qua foto's die ik mooi/leuk/passend vind.

    Tekst:
    De titel niet opvallend in het midden, maar ergens in een hoek.
    De titel liever ook niet in Ariel, maar ook niet te sierlijk. Leef je uit.
    Mijn account naam (MagicalDreamer) in kleinere lettertype ergens in een hoek.

    Vorm:
    Horizontaal.

    Wat voor sfeer/genre moet de cover uitstralen en waar gaat het verhaal over?


    At the end we're all cursed

    Ruimtevaart, overleven op een ruimteschip omdat de aarde word geteisterd door een dodelijke ziekte waar hele grote bevolkingsgroepen aan zijn gestorven. Er is een groep van 1.000 mensen geselecteerd om 100 jaar op het ruimteschip te blijven en voortplanten. In de hoop dat de ziekte in die 100 jaar voorbij is en ze met de 'nieuwe' populatie de wereld weer kunnen opbouwen. In het ruimte schip zit alles er modern uit en zijn er verschillende stammen. Een meisje Jess raakt in contact met een jongen uit een andere stam, en hoe dit afloopt moet nog komen

    Ah oke. Ik zal morgen even voor je kijken of ik er wat mee kan : )


    At the end we're all cursed




    The truth is out there.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2017 - 15:00 ]


    At the end we're all cursed

    Delphini schreef:



    Oeh deze vind ik persoonlijk wel erg mooi, ik heb alleen 1 vraagje. Zou de tekst van de titel van het verhaal wat dikgedrukter kunnen?

    Ripley schreef:





    Deze zijn ook erg mooi, maar mist voor mijn gevoel toch nog iets van karakter. Wel super bedankt voor je poging!

    MagicalDreamer schreef:
    (...)

    Oeh deze vind ik persoonlijk wel erg mooi, ik heb alleen 1 vraagje. Zou de tekst van de titel van het verhaal wat dikgedrukter kunnen?




    At the end we're all cursed

    Echt heel erg bedankt! Dat is echt hartstikke lief van je!



    We were the forever that didn't last