• Hallo iedereen,

    Ik was vandaag eens mijn profiel aan het bekijken en ik kwam er achter dat ik een heleboel story's heb die ik wel gemaakt heb (en ook al een heel legio aan hoofdstukken) Wat ik simpelweg niet geactiveerd heb. Het zijn in totaal 10 verhalen! Allemaal met verschillende onderwerpen en fandoms. Sommige zijn al iets ouder en voordat ik een verhaal online zet om te lezen moet ik eerst nog dingen editen aan de verhalen. Ik heb simpelweg de tijd niet om dat met alle verhalen tegelijk te doen. Dus mijn vraag aan jullie is: Welk verhaal spreekt jou het meest aan en welk verhaal lijkt je het leuks om te lezen? En zou ik je in dat geval een hoofdstuk kunnen sturen zodat ik weet of het de moeite waard is om er nog mee door te gaan.

    De verhalen zijn:

    Behind enemy lines
    Een 5-shot tokio hotel fanfiction over de toekomst waar robots het hebben overgenomen.

    Behind the moonlight
    Een vampire diaries fanfiction.

    Hidden world
    Een OP over magie. Heel erg Harry Potter geïnspireerd, maar geen HP fanfiction.

    *Naam is nog in ontwikkeling*
    Een The Selection fanfiction.

    Walking on the line
    Een sons of anarchy fanfiction meets the godfather of soort van mafia verhaal.

    Saving private Ryan
    Een, vrij obvious, saving private Ryan fanfiction. Het speelt zich af in de tweede wereldoorlog.

    In Time again
    Een outlander fanfiction.

    Mettlesome
    Een OP verhaal wat zich afspeelt in een ander universum. De setting is een soort middeleeuwen waar sommige mensen elementen kunnen besturen, zoals in avatar. Maar het verhaal is geen avatar fanfiction.

    A new world
    Een Divergent fanfiction. Hier was ik al eens aan begonnen maar ben opnieuw gestart.

    In omnia paratus
    Een percy jackson fanfiction/rip off

    Springt een van deze verhalen er voor jou uit of hebben jullie zo iets van: Mehh, schrijf maar lekker voor jezelf?

    XX Emmie


    Show me how to lie, you're getting better all the time

    OUTLANDER :9~ en The Selection of course!


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    The selection, Percy Jackson en Divergent spreken me aan!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.