• Weet er iemand nog leuke apps voor op je gsm of spelletjes tegen de verveling?

    Of als er iemand zin heeft om te praten stuur maar.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    BBTAN en basically alles van 111%


    Heaven is a place that we all have

    Block! Hexa Puzzle
    Heeerlijk vind ik dat c:

    Zit wel irritante reclame tussen, but oh well. Worth it c:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Shishimato schreef:
    (...)
    Als je Episode leuk vindt, dan heb ik nog wel een aanrader voor je. Ik heb zelf ook Episode. Je kunt ook kijken of Choices iets voor je is; van een andere uitgever, maar hetzelfde idee met je eigen keuze maken in het verhaal.


    Ohh Choices ken ik nog niet, maar ga ik downloaden! Vind het jammer dat je bij Episode soms zo lang moet wachten op nieuwe hoofdstukken. Of moet betalen voor bepaalde keuzes (bij de gesponsorde verhalen)

    Oh en btw: nog een spelletje wat ik speel; Kim Kardashian Hollywood. I know heel fout, maar best verslavend

    [ bericht aangepast op 23 mei 2017 - 15:09 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik raad je Robot Unicorn Attack 2 en 3 aan (1 is niks aan)

    Adele schreef:
    (...)

    Ohh Choices ken ik nog niet, maar ga ik downloaden! Vind het jammer dat je bij Episode soms zo lang moet wachten op nieuwe hoofdstukken. Of moet betalen voor bepaalde keuzes (bij de gesponsorde verhalen)

    Bij eigenlijk elk verhaal^.
    Ik kan niet wachten tot die 4 uur om zijn en ik weer een nieuwe kan kijken zucht..


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Jelly Jump of 2048.
    Ik weet het, 2048 is voor sommigen misschien 'passé', maar een goed om tijd te doden.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Adele schreef:
    (...)

    Ohh Choices ken ik nog niet, maar ga ik downloaden! Vind het jammer dat je bij Episode soms zo lang moet wachten op nieuwe hoofdstukken. Of moet betalen voor bepaalde keuzes (bij de gesponsorde verhalen)

    Dat is bij elke app wel zo denk ik. Bij Choices is het ook zo. Ik vind het ook jammer, maar misschien is het ook wel beter. Anders heb ik alles zo uit. Hehe.
    Bij het aanschaffen van die keuzes irriteer ik me ergste aan. Dan wil je het een, moet je ervoor betalen, maar dan heb ik het tegenstrijdige gevoel dat ik daar geen geld voor wil uitgeven.

    Smyth schreef:
    (...)

    Choices is echt ontzettend leuk :3

    Hehe, ja, ik vind het opzich wel leuk. Ken je My Story?

    [ bericht aangepast op 23 mei 2017 - 18:35 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Choices speel ik terug. En eigelijk is het wel best fijn.
    Ik hoop dat ik nu ver geraak. :) My story ken ik nog niet.
    Bedankt allemaal al.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,