• Ja, want dit jaar (voor mijn verjaardag) wil ik graag een thema taart. Welk thema dat weet ik nog niet, maar ik ben dus wel op zoek naar een bakker of iemand die geen bakker is en wel taarten maakt. De afgelopen jaren heb ik mooie taarten -die ook heerlijk waren- op gegeten, maar sommige waren nogal standaard. Dus dit wil ik mijn eigen taart regelen en dus hoop ik dat ik een thema taart kan krijgen/regelen voor mezelf. Nu heb ik twee keer iemand gezien die taarten maakt (op youtube gezien in video's van youtubers/vloggers), maar die hebben allebei hun eigen stijl en doen volgens mij geen thema taarten.

    Ondertussen snuffel ik vrolijk door op instagram en facebook op zoek naar iemand.

    Maar maak jij taarten of ken jij iemand die taarten maakt? Laat het me dan weten!


    Physics is awesome

    Ik maak van die kiekeboe taarten , van die taarten met een soort verrassing in het midden


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik maak op zich wel eens leuke taarten/cakes, maar ik ben geen professional en of iets ook echt goed lukt is altijd maar net de vraag :'D Als ik jou was zou ik even googlen of op Facebook een oproep plaatsen in een 'vraag en aanbod' groep of kijken bij de marktplaats van Facebook die ze sinds kort hebben! :)

    [ bericht aangepast op 5 sep 2017 - 23:19 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ken iemand! En ze maakt echt fantastische taarten. Een linkje van haar facebookpagina. Is een collega van me ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Kroliki schreef:
    Ik maak van die kiekeboe taarten , van die taarten met een soort verrassing in het midden


    Dat soort taarten ken ik niet. Kun je er iets meer over vertellen?


    Physics is awesome

    SPECS schreef:
    Ik maak op zich wel eens leuke taarten/cakes, maar ik ben geen professional en of iets ook echt goed lukt is altijd maar net de vraag :'D Als ik jou was zou ik even googlen of op Facebook een oproep plaatsen in een 'vraag en aanbod' groep of kijken bij de marktplaats van Facebook die ze sinds kort hebben! :)


    Bedankt voor de tip!


    Physics is awesome

    Wilberforce schreef:
    Ik ken iemand! En ze maakt echt fantastische taarten. Een linkje van haar facebookpagina. Is een collega van me ^^


    Heb net even een kijkje genomen en ik denk dat ik haar een bericht stuur. Ik ben pas in november jarig, maar ik dacht moet wel ruim op tijd iemand vinden in verband met andere bestellingen en de tijd die het kost om een taart te maken.


    Physics is awesome

    Wilberforce schreef:
    Ik ken iemand! En ze maakt echt fantastische taarten. Een linkje van haar facebookpagina. Is een collega van me ^^


    Ik heb haar een bericht gestuurd, maar in de week dat ik jarig ben, heeft ze het juist heel druk. Dus bedankt, maar ik moet op zoek naar een ander. Mocht ik ooit nog een taart willen bestellen dan zal ik haar zeker vragen.


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    (...)

    Ik heb haar een bericht gestuurd, maar in de week dat ik jarig ben, heeft ze het juist heel druk. Dus bedankt, maar ik moet op zoek naar een ander. Mocht ik ooit nog een taart willen bestellen dan zal ik haar zeker vragen.

    Ah, dat wist ik niet. Helaas, dan een andere keer inderdaad ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Nog andere mensen die iemand kennen die taarten maakt?


    Physics is awesome

    Het is nog een ongeveer een maand voordat ik jarig ben, maar ik wil op tijd iemand vinden zodat diegene de tijd heeft om de taart te maken. En zodat de taart wel op tijd af kan zijn.


    Physics is awesome

    Facebook of Facebookgroepen al geprobeerd? (: Succes!


    Smile. You're beautiful. <3

    Ik ken wel iemand die hele lekkere taarten en gebakje smaakt maar in welke regio woon je. want daar moet je denk ik ook rekening mee houden toch?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Ik ken wel iemand die hele lekkere taarten en gebakje smaakt maar in welke regio woon je. want daar moet je denk ik ook rekening mee houden toch?

    https://www.facebook.com/pg/happychocolate.roosendaal/photos/?ref=page_internal
    De piano taart en de hoera geslaagd had mijn nichtje en die was mega lekker. wij hebben met mijn vaders verjaardag van die kleine gebakjes besteld en die waren herlijk

    [ bericht aangepast op 29 sep 2017 - 9:20 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Ik ken wel iemand die hele lekkere taarten en gebakje smaakt maar in welke regio woon je. want daar moet je denk ik ook rekening mee houden toch?


    Regio Amsterdam.


    Physics is awesome

    Kalokagathia schreef:
    Facebook of Facebookgroepen al geprobeerd? (: Succes!


    Ik had eerst gezocht op Bakery en daar kwamen niet zoveel resultaten uit. De meeste warne meer in het zuiden van het land. Vandaag heb ik het geprobeerd met taart(en) als zoekterm en ik vond er twee in Amsterdam. Een van de twee heb ik via hun site een bericht/e-mail gestuurd. Nu is het wachten.

    Maar ik hou mijn ogen open, want er is natuurlijk een kans dat ze het dan te druk heeft.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2017 - 18:24 ]


    Physics is awesome