• OMG. Het was zo grappig, hier in OBL hagelt het en waait het echt kneiter hard. We hebben voor de deur een soort van bosjes en er zijn 5 van de 7 bomen omgewaaid XD. Maar okee, ik ging zo naar school samen met een vriendin, en wij kwamen uit een zij straatje op de grote weg, en toen we in dat zij straagtje waren zagen we zo kin in slomicion fietsen XD Dus wij lachten ons kapot, komen we zelf op die weg, waait er zo grooot blad in onze gezicht, en we hadden tegenwind, dus we gingen heel slooom, en toen toen, vielen we van onze fiets XD Het was zo grapig, HAHHA. Ohw, en toen, toen ging ik naar school, en toen viel er zo hele grote boom bij ons op het schoolplein de school in ! Ö. En toen mochten we geen eens naar huis =0. Maar ik had maar tot het 3de dus ik was 10 voor 11 uit =) Slecht rooster vind je ook niet? HAHA. okee het was zoooo grappig vandaag, OHW. En me kat ging nog vliegen. Ze most perzee naar buiten en toen voolg ze bijna weg XD Okee, het was gewoon heel grappig =D


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Whaha,, ik en mn vriendin wij hadde wind vanachter xD Handig... Maar de regen en hagel kwam duzz ook vanachter en toen we op sgool aan kwame ware we vanvoor egt kurkdroog en vanachter egt kloddernat,, beetje balcheluk zicht..onderweg ben ik ng wel in het slootje beland omda we in n bocht reeje en daar was de wind duzz anders:S


    Live for something or die for nothing

    omfg xD
    *plat xD*

    ik zag egt zo'n kat voor me die opeens in de lucht vliegt en zo kwaad miauwt XD