• Dit is de plek waar je alles van je af kan schrijven. Jouw meest en minst gelukkige momenten kan uiten in letters - woorden - zinnen.

    Wat maakt het uit wat je zegt? Het zijn woorden met zoveel verschillende betekenissen voor zoveel verschillende mensen. Het is zo gek hoe je zo vrij kan zijn met geschreven taal. Hoe weinig het je beperkt in tegenstelling tot verbale (of non- of subverbale) communicatie.
    Jullie kennen mij op de manier dat ik me voorstel. Op de manier dat jullie mijn woorden interpreteren. In plaats van al de onzekerheden te uiten, kan ik mezelf uiten in simpele letters via mijn toetsenbord.
    En dat is geweldig.

    Dus Q, je krijgt mijn liefde.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2017 - 1:14 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    Dit is heel mooi!! Wat een positiviteit!! Heerlijk! Love it!!
    (flower)


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Amen. (cool)
    Ik merk bij mezelf dat ik steeds volwassener word op Quizlet, de laatste tijd. Vroeger (heeeuulll lang geleden lol) trok ik me van iedereen aan wat hij/zij dacht en nu doe ik dat veel minder. (:


    oi, suzy

    (heart2)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Iversen schreef:
    Amen. (cool)
    Ik merk bij mezelf dat ik steeds volwassener word op Quizlet, de laatste tijd. Vroeger (heeeuulll lang geleden lol) trok ik me van iedereen aan wat hij/zij dacht en nu doe ik dat veel minder. (:


    Voor mij net hetzelfde!


    Geloof niet alles wat je denkt

    (H)

    You cute (blush)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    M0NA schreef:
    Dit is heel mooi!! Wat een positiviteit!! Heerlijk! Love it!!
    (flower)


    16 - 09 - '17

    Patholoog schreef:
    You cute (blush)


    Ooh haha dankjewel.
    Ik was aan het nadenken, want het was één uur 's nachts, en dit was één van mijn conclusies.


    Geloof niet alles wat je denkt

    (blush)


    It's never gonna happen, Guys.