• Hoi allemaal,

    Van de zomer ga ik dus naar Valencia toe en ik ben daar 9 hele dagen exclusief vliegen. Dus ik zoek wat tips om daar te doen en in de omgeving, het liefst wel budget 😊

    Dus wie heeft er tips?


    You were born original, don't die as a copy.

    In Valencia gaat er een groene strook doorheen de stad, een super groot park. Toen ik in Valencia was, hebben we fietsen gehuurd en van begin tot einde van het park gefietst. Een dikke aanrader! Het park is echt heel mooi.
    Natuurlijk mag ook Calatrava niet ontbreken in je lijstje. Zijn park is ook super mooi! Ernaast ligt een gigantisch soort aquarium (oceanografic heet het, denk ik) en dat is ook de moeite. Het kost wel wat, maar ik vond het het waard.
    Verder zijn er in het centrum een paar super leuke kledingwinkeltjes, die ook tof zijn om te bekijken.
    Voor de rest... moet ik nog even nadenken haha. Ik was er een half jaar geleden, dus als je nog vragen hebt, mag je me zeker een berichtje sturen (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    In Valencia gaat er een groene strook doorheen de stad, een super groot park. Toen ik in Valencia was, hebben we fietsen gehuurd en van begin tot einde van het park gefietst. Een dikke aanrader! Het park is echt heel mooi.
    Natuurlijk mag ook Calatrava niet ontbreken in je lijstje. Zijn park is ook super mooi! Ernaast ligt een gigantisch soort aquarium (oceanografic heet het, denk ik) en dat is ook de moeite. Het kost wel wat, maar ik vond het het waard.
    Verder zijn er in het centrum een paar super leuke kledingwinkeltjes, die ook tof zijn om te bekijken.
    Voor de rest... moet ik nog even nadenken haha. Ik was er een half jaar geleden, dus als je nog vragen hebt, mag je me zeker een berichtje sturen (:


    Yesss die stonden al op mijn lijstje, ik heb veel gezocht al op internet 😊
    Als je nog meer onbekende plekjes weet dan houd ik me aangeraden 😊


    You were born original, don't die as a copy.

    Er is momenteel een HP exhibitie gaande, maar ik weet niet tot wanneer die blijft. . .


    Iskari schreef:
    Er is momenteel een HP exhibitie gaande, maar ik weet niet tot wanneer die blijft. . .


    die is dan al weg, had ik al gekeken, helaas....


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ben er nog nooit geweest, maar ik zocht dit soort dingen ook op voor Lissabon en voor Londen en toen werkte het ook 😊
    Ik heb de sites trouwens niet bekeken, alleen opgezocht, dus ik weet niet wat voor tips er nou echt in staan 😂 sorry 😅 ik ben lui. Nee, ik kan 100000 van dat soort sites vinden en als ik alles zou lezen dan onthoud ik ook alles en ik heb eigenlijk betere dingen te doen dan studieontwijkend gedrag te vertonen xD

    Vamos a Valencia
    10 best kept secrets in Valencia
    24 hotspots in Valencia
    33 places to visit
    14 incredible alternative and unusual things to do in Valencia


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Ik ben er nog nooit geweest, maar ik zocht dit soort dingen ook op voor Lissabon en voor Londen en toen werkte het ook 😊
    Ik heb de sites trouwens niet bekeken, alleen opgezocht, dus ik weet niet wat voor tips er nou echt in staan 😂 sorry 😅 ik ben lui. Nee, ik kan 100000 van dat soort sites vinden en als ik alles zou lezen dan onthoud ik ook alles en ik heb eigenlijk betere dingen te doen dan studieontwijkend gedrag te vertonen xD

    Vamos a Valencia
    10 best kept secrets in Valencia
    24 hotspots in Valencia
    33 places to visit
    14 incredible alternative and unusual things to do in Valencia


    Feels :'D
    Ja ik heb eigenlijk ook heel het internet afgespeurd al, maar ben een beetje opzoek naar die gouden tips yk :'D
    Want je kunt ook naar stadjes in de buurt, maar een treinkaartje daarheen was echt vet duur toen ik laatst checkte en er zijn ook warm waterbronnen die echt schitterend schijnen te zijn, maar ook lastig te komen zonder auto.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Feels :'D
    Ja ik heb eigenlijk ook heel het internet afgespeurd al, maar ben een beetje opzoek naar die gouden tips yk :'D
    Want je kunt ook naar stadjes in de buurt, maar een treinkaartje daarheen was echt vet duur toen ik laatst checkte en er zijn ook warm waterbronnen die echt schitterend schijnen te zijn, maar ook lastig te komen zonder auto.


    Maar had je deze ook al gevonden dan?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Maar had je deze ook al gevonden dan?


    Not sure, ik ben ondertussen aan het gamen :'D
    Laat het je weten :3


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Not sure, ik ben ondertussen aan het gamen :'D
    Laat het je weten :3


    Ahaaa, ja dit schijnen zozegmaar de Hidden gems te zijn


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    [ bericht aangepast op 26 mei 2019 - 21:19 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Dus....je kon met een ferry naar Ibiza vanaf Valencia....kost alleen meer dan mijn vlucht en verblijf in Valencia samen :'D
    Was wel vet geweest, maar eeh....ja


    You were born original, don't die as a copy.

    Mt haha, ik ga Ook naar Valencia deze zomer. Ik ben wel even benieuwd hihi

    [ bericht aangepast op 27 mei 2019 - 8:37 ]


    SIC | PARVIS | MAGNA

    .

    [ bericht aangepast op 27 mei 2019 - 8:37 ]


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Ik was dit jaar met stedentrip met school naar Valencia geweest. Leuke stad!

    Je hebt in Valencia een strand op fietsafstand en je hebt een mooie, redelijk grote Botanische tuin.
    In Valencia heb je ook een gedeelte met mooie moderne gebouwen, waarin een er van een aquarium zit. Het aquarium was wel duur volgens mij.

    Ook is het leuk om naar de historische binnenstad te gaan. Daar heb je een fort en een kerk en kan je op een terrasje zitten.

    Toen ik er met school was, was er een drukke markt in de binnenstad, maar dit kwam denk ik omdat het een feestdag was.
    Als er trouwens een feestdag is, zal er in de stad vuurwerk aangestoken worden. Dit duurde lang en was best indrukwekkend.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.