• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 21:49 ]

    Jeej! Gefeliciteerd!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gefeliciteerd! Echt super goed! Dit klinkt echt een beetje als een tentamen dat ik laatst maakte. Daarvan dacht ik ook dat ik het compleet verprutst had, omdat ik in complete verwarring was over de meeste vragen, maar dat heb ik blijkbaar toch ook goed gedaan, want die heb ik ook ruim gehaald haha. Zo apart, maar ik klaag niet.

    Ik ben nog steeds super trots op mijn middelbare school diploma en ik weet vrij zeker dat ik ook super trots ga zijn als ik mijn bachelor diploma in de pocket heb over iets meer dan een maand hopelijk : D


    At the end we're all cursed

    Oh well ik had laatst een voldoende voor een tentamen die ik voor mijn gevoel fucking goed had gemaakt lol

    Waar ik trots op ben, is mijn geneeskundepropedeuse... De bachelor heb ik niet eens afgemaakt (nerd) Nu ben ik op weg om mijn biologiepropedeuse te halen, en ik wil deze zomer ook mijn cursus Zweeds afronden (die heb ik al te lang verwaarloosd).


    oi, suzy

    Gefeliciteerd! *O*

    Ik werk, dus ik ga niet meer naar school. Maar los daarvan ben ik wel trots op het feit dat ik 2 3-jarige bachelors heb behaald op 4 jaar tijd in plaats van 6 jaar. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Gefeliciteerd!


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    Gefeliciteerd!


    The truth is out there.

    Geweldig! Gefeliciteerd! Dat wil ik ook nog eens halen!


    Geloof niet alles wat je denkt

    Gefeliciteerd! Extra fijn zoiets te horen als je dacht dat het helemaal verkeerd ging, haha. (nerd)

    Op dit moment ben ik vooral een beetje gefrustreerd over mijn eigen houding richting studiezaken, maar ik was laatst nog wel heel erg verrast op een positieve manier door een 6,7 voor een vak waarvan ik dacht dat ik er sowieso een onvoldoende voor zou hebben gehaald. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wauw gefeliciteerd! Wat fijn.
    Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik een goed cijfer had voor afgelopen stageperiode, en dat ik volgend jaar mag blijven op deze school ^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Gefeliciteerd, super handig! *O*


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Gefeliciteerd! (:
    Ik hoop dat ik over een paar weken heel trots kan zijn op mezelf, als ik mijn diploma gehaald heb.

    Gefeliciteerd met het behalen van je diploma (flower)