• He mensen,

    Zoals jullie al weten, begint Q volgens sommigen (geen haat) wat saaier te worden. MAAR ER IS HOOP. Want er was eens een Quizlettertje dat dacht: 'Ik ga een topic aanmaken waar mensen verplicht moeten reageren als ze het openen. Zo komen er allemaal onzinreacties en dat is grappig!'. Langzaam maar zeker kreeg dit topic een aantal vaste leden, die het gezellig maakten en er een stamtopic van maakten. Er kwamen steeds meer mensen bij die allemaal bevriend met elkaar raakten. Zo ontstond er creativiteit met de titels en de beginpost. Er werd gedreigd met One-Vengers en beloond met cybercookies. En zo verloor het topic uiteindelijk zijn doel. Het laat-een-reactie-achter-topic veranderde in het Awesome Topic, waar iedereen terecht kan met zijn problemen en vreugdes. We zijn een, om even bescheiden te zijn, leuke bende en laten onze deur open staan voor iedereen die even zot wilt zijn als wij. Wij zijn de Starkische Mutsen. Wij zijn het Awesome Topic. (En overigens het beste topic van 2013).

    Jammer genoeg is het Awesome Topic naast heel erg awesome ook heel erg dood maar er zijn zoveel actieve leden en lang niet iedereen kent elkaar, dus dit kan wel je kans zijn om vriendschappen te sluiten en leuk te babbelen. Wie weet fleurt het dan vanzelf op want HEY beter een vriend teveel dan te weinig, amirite? (KLIK HIER OM NAAR HET AT TE GAAN)

    Liefs, Ads

    [ bericht aangepast op 24 mei 2017 - 21:49 ]


    Heaven is a place that we all have

    *O*


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Hoi wij zijn leuk xx


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Hoo wacht verkeerde topic.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2017 - 22:45 ]


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    Sorry jongens. Blijft af en toe te weinig tijd (: maar kom nog wel eens spieken (;


    It's never gonna happen, Guys.

    Wat een awesome topic


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Zomervakantie is er dussssssssssss tijd voor gespam enzo


    Heaven is a place that we all have

    Het lijkt me wel leuk om meer bevriend te raken met mensen hier op Q, maar ik heb echt geen tijd om een heel spamtopic bij te houden. Jammer.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dunphy schreef:
    Zomervakantie is er dussssssssssss tijd voor gespam enzo


    not yet for me :(


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Patholoog schreef:
    Het lijkt me wel leuk om meer bevriend te raken met mensen hier op Q, maar ik heb echt geen tijd om een heel spamtopic bij te houden. Jammer.


    Helaas is het nooit echt druk meer. Het is op dit moment zelfs heel stil. ^^ Dus als je zin hebt (wbw)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Kom gezellig met ons praten, alsjeblieft. *zet puppyogen op*


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    PEEEEEEEEEEDROOOOOOOOO IS PRESENT
    Evenals Sofalf. Maar ik heb te weinig tijd om dit bij te houden. I try, maar het lukt me gewoon niet meer. En ik heb het gevoel dat met alle nieuwen dat mijn opmerkingen (in de keren dat ik weer geprobeerd had actief te doen), gewoon straal genegeerd worden. Dus ik vind het niet meer zo leuk om iets te zeggen als ik toch genegeerd wordt.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik begin vaak vol goede moed aan die offtopic dingen maar ja dan zie je ze nooit bij actieve topics dus dan vergeet ik het altijd D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Het lijkt me juist moeilijk om als niet vast lid van deze groep mee te gaan praten, omdat het al zo'n vaste groep is.
    Ik ben eerder in andere offtopic groepen niet verder dan een Hallo post :x

    [ bericht aangepast op 25 juni 2017 - 19:58 ]

    Wilberforce schreef:
    PEEEEEEEEEEDROOOOOOOOO IS PRESENT
    Evenals Sofalf. Maar ik heb te weinig tijd om dit bij te houden. I try, maar het lukt me gewoon niet meer. En ik heb het gevoel dat met alle nieuwen dat mijn opmerkingen (in de keren dat ik weer geprobeerd had actief te doen), gewoon straal genegeerd worden. Dus ik vind het niet meer zo leuk om iets te zeggen als ik toch genegeerd wordt.

    PEDROOOO (wbw)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Krullie schreef:
    Het lijkt me juist moeilijk om als niet vast lid van deze groep mee te gaan praten, omdat het al zo'n vaste groep is.
    Ik ben eerder in andere offtopic groepen niet verder dan een Hallo post :x


    Ik ben pas sinds topic 630 oid lid van dit topic maar ik kan wel zeggen dat dit echt een heel hechte groep is die altijd klaarstaat om nieuw volk te verwelkomen (blush)


    Heaven is a place that we all have