• He mensen,

    Zoals jullie al weten, begint Q volgens sommigen (geen haat) wat saaier te worden. MAAR ER IS HOOP. Want er was eens een Quizlettertje dat dacht: 'Ik ga een topic aanmaken waar mensen verplicht moeten reageren als ze het openen. Zo komen er allemaal onzinreacties en dat is grappig!'. Langzaam maar zeker kreeg dit topic een aantal vaste leden, die het gezellig maakten en er een stamtopic van maakten. Er kwamen steeds meer mensen bij die allemaal bevriend met elkaar raakten. Zo ontstond er creativiteit met de titels en de beginpost. Er werd gedreigd met One-Vengers en beloond met cybercookies. En zo verloor het topic uiteindelijk zijn doel. Het laat-een-reactie-achter-topic veranderde in het Awesome Topic, waar iedereen terecht kan met zijn problemen en vreugdes. We zijn een, om even bescheiden te zijn, leuke bende en laten onze deur open staan voor iedereen die even zot wilt zijn als wij. Wij zijn de Starkische Mutsen. Wij zijn het Awesome Topic. (En overigens het beste topic van 2013).

    Jammer genoeg is het Awesome Topic naast heel erg awesome ook heel erg dood maar er zijn zoveel actieve leden en lang niet iedereen kent elkaar, dus dit kan wel je kans zijn om vriendschappen te sluiten en leuk te babbelen. Wie weet fleurt het dan vanzelf op want HEY beter een vriend teveel dan te weinig, amirite? (KLIK HIER OM NAAR HET AT TE GAAN)

    Liefs, Ads

    [ bericht aangepast op 24 mei 2017 - 21:49 ]


    Heaven is a place that we all have

    doe me een plezier en stem eens. vul de poll in, klikklik


    Heaven is a place that we all have

    Dunphy schreef:
    doe me een plezier en stem eens. vul de poll in, klikklik

    Poll is nog niet beschikbaar

    Krullie schreef:
    (...)
    Poll is nog niet beschikbaar


    heb hem op inactief gezet. veel oudleden gingen hier ook niet mee akkoord.


    Heaven is a place that we all have

    Awesome (nerd)

    [ bericht aangepast op 25 juni 2017 - 23:29 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Even vermelden dat er op het moment wat accusaties zijn over corruptie in het AT, dus zei die hierin geïnteresseerd zijn mogen ook zeker langs komen :Y)


    Mijn username is een kopje, geen plaat