• Hoi hoi!

    De afgelopen drie jaar organiseerde ik tijdens de zomervakantie de 'Beste verhalen van Quizlet'-verkiezingen. Op die manier hoopte ik users te stimuleren om extra te lezen en te schrijven. Nu is natuurlijk niets zo motiverend als een leuke prijzenpot. Zijn er users die daar aan bij willen dragen? (:

    Ik vind het leuk om de sponsors bij de wedstrijd te vermelden, dus dat zal ik ook hier doen. Als je anoniem wilt blijven mag dat natuurlijk ook. Laat het dan even weten.

    Huidige aantal credits 195

    Donateurs
    Bellum
    Bohemian
    CARAS
    Douceur
    Erebos
    Gorillaz
    Laleah
    Hooverphonic
    Krulllie
    Kroliki
    Krolock
    Livsnjutare
    Maheegan
    Mankind
    Morii
    Ringwraith
    Tacitus
    Ubuntu
    VeniVidiVici
    Wiarda
    Wilders
    Zaldrizes

    [ bericht aangepast op 4 juli 2017 - 15:47 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb er één, ik weet niet of dat iets speciaals doet, dus let me know haha.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wilders schreef:
    Ik heb er één, ik weet niet of dat iets speciaals doet, dus let me know haha.

    Alle beetjes helpen, toch? (:
    Als iedereen er eentje zou doen zou het al een heel tof aantal worden, hehe.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    (...)
    Alle beetjes helpen, toch? (:
    Als iedereen er eentje zou doen zou het al een heel tof aantal worden, hehe.

    Ik zal hem aan je geven haha ^^


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik heb best wel wat credits, dus een kleine bijdragen kan ik wel leveren, haha :p 18 credits komen jou kant uit :p


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik kan er op z'n minst twee kwijt nu, dus ik ga die even storten. Als ik er nog ergens over heb, krijg je ze zeker, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik had er ook nog één over, en ik heb 'm gedoneerd. ^^


    Caution first, always.

    Ik heb mijn laatste restje ook gedoneerd! 😊


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Super! Dertig is al een heel mooi aantal. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Je mag er 3 van mij! Wanneer gaat ie van start?

    [ bericht aangepast op 22 juni 2017 - 8:34 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik vind 1 juli wel een mooie datum. Dan kan er heel juli en augustus gelezen en genomineerd worden. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik had graag credits willen geven, maar ik heb er geen. Ik wil wel op een andere manier bijdragen: promoten op mijn profiel of in mijn signature?


    The soul needs autumn.

    Wervelwind schreef:
    Ik had graag credits willen geven, maar ik heb er geen. Ik wil wel op een andere manier bijdragen: promoten op mijn profiel of in mijn signature?

    Dat mag altijd, leuk! (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb er ook nog wel een aantal, en aangezien ik er weinig mee doen zal ik er 15 naar je toe sturen ^^


    chaos makes the muse

    Douceur schreef:
    Ik heb er ook nog wel een aantal, en aangezien ik er weinig mee doen zal ik er 15 naar je toe sturen ^^

    Super! <3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Whoah, 48 credits al, dat is al een mooie prijzenpot haha :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.