• Spel van de Liefde



    'Dames en heren en vooral dames, welkom bij de 26ste editie van: Spel van de Liefde!
    Ja, ja, het is weer de hoogste tijd om uit uw stoelen te springen, naar de badkamer te rennen om op uw best er weer uit te komen. Volgende week, 22 april, kunt u als dame tussen de achttien en achtentwintig weer op de foto bij het plaatselijke gemeentehuis. Zeg alles af wat u die dag gepland hebt en grijp de kans van uw leven!
    En wie weet zie ik u over een maandje terug, hier op het podium!'







    Spel van de Liefde is dé kans voor honderd meisjes om het armoedige leven in de lage klasses te ontlopen. Stralend in de mooiste avondjurken, vechten de meiden om het hart van 1 van de 15 mannen. Niemand is van plan om naar huis gestuurd te worden, maar voordat het zover is, moet je wel eerst geselecteerd worden.

    Isra peinst er echter niet over om zich op te geven, maar haar moeder denkt daar anders over. Het geld ruikend, van een aanstaande rijke schoonzoon, dwingt Isra's moeder haar om mee te doen aan de wedstrijd.
    Het leven achter de schermen is niet alleen maar diamanten en parels. De spanning tussen de meiden loopt hoog op en ook de mannen kunnen hun handen moeilijk thuishouden.
    Terwijl de verwachtingen van haar moeder zwaar op haar schouders drukken en de wedstrijd vordert, weet Isra dat haar leven na de wedstrijd nooit meer hetzelfde zal zijn.




    Geschreven door: Mankind
    Nederlands geschreven
    Cover gemaakt door: In progress
    Begint: 2-6-2017
    Eindigt: ?
    Genre: OP, Romantiek, Sci-Fi
    Let op:16+
    Hoofdstuklengte: ± 1000 woorden
    Elke vrijdag een nieuw hoofdstuk
    ©Gelieve geen teksten kopiëren zonder mijn toestemming




    Red is the rose that in yonder garden grows
    Fair is the lily of the valley
    Clear is the water that flows from the Boyne
    But my love is fairer than any.

    - The High Kings



    Hier is hij dan, mijn nieuwe story!! Neem gerust een kijkje, graag zelfs! Het eerste hoofdstuk komt aankomende vrijdag online, maar wees niet bang, Abo's zijn daarvoor ook al welkom ;P
    Titel is aanklikbaar :3


    ~My Mind Is Free~

    Hoofdstuk 1.1 staat online! c:


    ~My Mind Is Free~

    Leuk!


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Oeh klinkt goed!


    It's never gonna happen, Guys.

    Hoofdstuk 1.2 staat online (:


    ~My Mind Is Free~

    Het einde van hoofdstuk 1 staat online!:Hoofdstuk 1.3


    ~My Mind Is Free~

    Je hebt het echt heel mooi geschreven.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hoofdstuk 2.4 staat online :)


    ~My Mind Is Free~