• Hey hey,

    Allereerst wil ik graag even zeggen dat ik niet zo goed weet of ik het topic op de goede plaats heb gezet, maar ik heb mijn best gedaan.

    Oké, ik zal ter zake komen.
    Mijn wens is dat jullie me helemaal afkraken. Nou ja, misschien niet helemaal afkraken, maar ik heb (opbouwende) kritiek en tips nodig.
    Ik wil namelijk ontzettend graag mijn schrijfvaardigheid verbeteren en hoe kan ik dat beter doen dan mensen te vragen om me te bekritiseren?
    Als iemand tijd heeft, zou ik het ontzettend waarderen als je één of twee hoofdstukken van mijn verhaal leest en alles opnoemt dat je niet bevalt.
    Nu heb ik ook gevoelens, dus zorg er alsjeblieft voor dat ik straks niet huilend in mijn bed lig, maar breng wel elke gedachte aan het licht.

    Ik zou het ontzettend waarderen als jullie me hiermee willen helpen.

    Groetjes (:


    look at the stars, look how they shine for you;

    Mt. (:


    oi, suzy

    Oh ik moet nog een paar hoofdstukken bijlezen (vanaf 33), dus ik zal dan eens kijken :)


    You were born original, don't die as a copy.

    Geen mensen in een kritische bui? ^^


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik ga hier eventjes een mt plaatsen ^^ Ik heb nog eventjes examens en ik wil mijn eigen verhaal af hebben, maar daarna wil ik zeker een kijkje nemen (:


    Mhm?

    Misschien kun je de personages een iets duidelijkere persoonlijkheid geven? Dat het echt vanuit twee verschillende mensen wordt verteld.

    Pizzahbel schreef:
    Misschien kun je de personages een iets duidelijkere persoonlijkheid geven? Dat het echt vanuit twee verschillende mensen wordt verteld.


    Oeh, thanks. Ik zal daar zeker op gaan letten.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik heb het in een reactie gezet!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    M0NA schreef:
    Ik heb het in een reactie gezet!


    Oh, ja. Ik zie het! Heel erg bedankt! (:


    look at the stars, look how they shine for you;

    Yukimura schreef:
    (...)

    Oeh, thanks. Ik zal daar zeker op gaan letten.


    Geen probleem