• Mensen hebben het zich vaak genoeg afgevraagd denk ik wie ik nou eigenlijk echt ben.. Het is niet dat ze twijfelen over mijn naam maar over hoe ik in elkaar zit.. Ik ben hier namelijk nogal egoistisch, wat ik in real life maar amper ben..Ik ben wel een flapuit en vertel wat ik over dingen zeg, ik krijg daarvoor dan ook vaak straf, maar het is minder dan hier, ik ben er dus achter dat ik dingen af reageer op Quizlet. Ik had net zo goed mijn zusje kunnen kiezen.. Maar oke,
    De ivy van 12 was nog verlegen, maar dat is veranderd, vanaf mijn 13de, niet zomaar maar de reden blijft toch wel geheim.. Sinsdien zoek ik dingen waarop ik me kan uiten en afreaggeren en uiteindelijk is Quizlet het eindpunt geworden..
    Dus ik wou even sorry zeggen, tegen degene die ik heb gekwetst enzo, het was niet mijn bedoeling maar soms, doeik het gewoon...
    Sorry...

    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (;

    x

    Oké =='
    Die komt onverwacht.
    Sorry, maar ik ben niet zo vergevingsgezint. Nooit geweest eigenlijk. Dat komt dus mede door mijn persoonlijkheidsstoornis (Ja, die heb ik sinds kort officieel) Maar hiervoor verdien je respect.


    Bored.

    Lief :)


    I Am Whatever You Say I Am

    Whoesj oke.
    Tja, ik ben altijd mezelf, op internet en in real life. Ik ben altijd spontaan. En ik hou van discussies. En ik weet m'n mondje te roeren. Zo ben ik dus ook in het echt.


    Life is hard and then we die

    Uhm... zie dit niet gemeen. Maar als je sweet dat je dingen afreageert op mensen, waarom doe je het dan?
    Ik zou dan gewoon iets anders doen om het af te reageren.

    didn't see that one comming. Probeer een vechtsport ofzo? Ik heb 3 jaar judo ft. jiu jitsu gedaan serieus als je na die les nog steeds energie hebt ben je niet normaal meer. Mede omdat ik je zusje ook heel wil houden:Y)


    BAM!

    Whoesj oke.
    Tja, ik ben altijd mezelf, op internet en in real life. Ik ben altijd spontaan. En ik hou van discussies. En ik weet m'n mondje te roeren. Zo ben ik dus ook in het echt.


    Ik ben niet zo heel erg anders in Real life hoor, ik heb altijd wel mijn mond voorraan maar dat is hier nog wel effe iets erger dan in real life,.. maar oke,..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Je mag alles op my afreageren hoor Schatz (H)
    Nee serieus, het mag. En ik reageer hier ook wel eens dingen af op mensen maar dan zeg ik achteraf wel sorry (A)


    Movie hunter.

    Uhm... zie dit niet gemeen. Maar als je sweet dat je dingen afreageert op mensen, waarom doe je het dan?
    Ik zou dan gewoon iets anders doen om het af te reageren.

    Dat is niet gemeen, ik heb het ook wel eens waar ergens anders op geprobeerd hoor geloof me.. Maar op mensen werkt het bij mij het best.[/klinkt niet echt aardig, maar zo is het nou eenmaal]
    En aangezien ik hier op Q, genoeg mensen heb uitgescholden en gekwetst vond ik het nu wel tijd om even sorry te zeggen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Oké =='
    Die komt onverwacht.
    Sorry, maar ik ben niet zo vergevingsgezint. Nooit geweest eigenlijk. Dat komt dus mede door mijn persoonlijkheidsstoornis (Ja, die heb ik sinds kort officieel) Maar hiervoor verdien je respect.


    Het is niet dat ik meteen wil dat iedereen me vergeeft, maar wil gewoon eens sorry zeggen.[/dat doe ik bijna nooit,.] En uitleggen waarom ik soms zo raar uit de hoek kan komen....


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Oké =='
    Die komt onverwacht.
    Sorry, maar ik ben niet zo vergevingsgezint. Nooit geweest eigenlijk. Dat komt dus mede door mijn persoonlijkheidsstoornis (Ja, die heb ik sinds kort officieel) Maar hiervoor verdien je respect.
    Wat heb je dan?


    Life is hard and then we die

    (...)Wat heb je dan?

    Een persoonlijkheidsstoornis. En dat is dan ook alles wat jullie als users hoeven te weten ><
    Lief dat je het vraagt, maar zullen we even On-Topic blijven bij Ivy's excuses?


    Bored.

    leuk dat je tegen idereen sorry zegt.
    Nu weet idereen wat er juist aan de hand is enzo.

    x3


    I need you like a heart needs a beat

    [leuk dat je tegen idereen sorry zegt.
    Nu weet idereen wat er juist aan de hand is enzo.

    x3[/i]

    Ze weten nog half niet wat er aan de hand is, maar wil ze gewoon even waarschuwen...^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Ze weten nog half niet wat er aan de hand is, maar wil ze gewoon even waarschuwen...^^


    ook goed.^^


    I need you like a heart needs a beat