• Hey iedereen!

    Mijn smartphone is eigenlijk al een hele tijd stuk en al een jaar dat ik geen nieuwe updates kan doen van apps gezien ik geen geheugen heb. Ik heb het geheugen proberen op te lossen met een extra kaartje, maar buiten foto's erop zetten, kan ik geen andere geheugen vrij krijgen. En ik heb serieus maar 7-8 apps op mijn gsm staan. Mijn gsm is gewoon kaduuk en sinds 3-4 weken is de batterij extra slecht. Vaak gaat hij bijvoorbeeld van 86% naar 0%, dus dan valt hij uit. Dan zet ik hem terug aan en is hij 20%, maar na een minuut valt hij weer uit en krijg ik hem niet meer aan. Als ik dan thuis ben en insteek, is hij weer 46%. Dusja, kaduuk. Ook verschillende functies houden er opeens mee op enzo. Dus het was uitkijken naar een nieuwe gsm.

    Ik zoek een gsm met Android en liefst zo klein mogelijk. Blijkt hoe kleiner je gaat, hoe kleiner je geheugen gaat zijn en aangezien ik geen goesting heb om weer zo te sukkelen, wil ik er dus één met een groter geheugen. Maar dan is de gsm ook groter helaas. Maar nu kwam ik op de Asus Zenfone Max uit.

    Ik vroeg me af wat jullie ervaringen met Asus smartphones zijn (of zelfs deze gsm)?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Daar heb ik nog nooit van gehoord! =P


    Nog thans in veel winkels te vinden tegenwoordig (:


    16 - 09 - '17