• Zijn er mensen die na hun tienerjaren voor het eerst zoenen? En is het erg als je na je 20ste nog nooit gezoend hebt of is dat slecht?


    Nobody Say It was easy

    Ik was best vroeg, 13.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb in mijn tienerjaren gezoend ja, maar ik vind het absoluut niet erg dat sommige mensen later zijn. Je moet daar de juiste persoon voor tegenkomen, iemand bij wie je een fijn gevoel hebt als je denkt aan zoenen. Dus slecht is het zeker niet. Onzin ook om aan zo iets leeftijden vast te plakken, alsof je iets vóór een specifieke leeftijd gedaan moet hebben, anders ben je niet cool. (cat)

    Ik kon trouwens niet stemmen op je poll, dan kreeg ik de melding "dit topic bestaat niet".


    everything, in time

    Tuurlijk is dat normaal. Je hoeft ook niet de eerste de beste te pakken in de club (wat anderen bijv wel doen).


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Ik heb ooit wel eens een kus op de mond gekregen van een jongen, ergens in mijn tienerjaren, maar kan je dat echt als zoenen zien? Dan nee, dan heb ik nog niet gezoend en ik ben bijna 23, maar ik schaam me daar niet om. Ik heb ook nog nooit een relatie gehad.


    16 - 09 - '17

    ik heb vorig jaar gezoend (toen was ik zestien) met twee verschillende jongens op één avond oops gelukkig niet tegelijk (krul)

    het was op een festivalrockding in onze stad en ik had een beetje gedronken xd al bij al heb ik absoluut geen spijt

    also ze waren knap (wbw) but no boyfriend material

    [ bericht aangepast op 5 juni 2017 - 22:04 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Het is helemaal niet erg om pas na je 20e te zoenen. Als je vóór je 20e degene die jouw zoen verdient nog niet ontmoet hebt, is het misschien juist goed dat je nog niet gezoend hebt. Het gaat niet om hoe vaak je al gezoend hebt of dat je het maar gedaan hebt, het gaat om het gevoel en de bedoeling die je er mee hebt!

    Ik ben 18 en heb nog nooit gezoend, maar dat moet ik lekker zelf weten, right? Ik bepaal zelf wat ik wil, en daar zal geen haan naar kraaien. Volgens mij zijn er stiekem best veel mensen die het ook zo ervaren, dus maak je niet te druk. (;

    [ bericht aangepast op 5 juni 2017 - 22:05 ]

    Salaryman schreef:
    Ik was best vroeg, 13.


    Dit. Het was ook meteen de slechtste zoen ooit 😂😂


    26 - 02 - '16

    Ik kan me nog heel goed herinneren dat ik bij biologie leerde dat mijn tong ook een spier is. Sindsdien vind ik kusjes toch veel liever dan zoenen, het idee dat ik een spier van een ander in mijn mond heb... ugh.


    everything, in time

    Ik heb met een jongen gezoend, met mijn ex, anderhalf jaar geleden. Ik heb er op zich geen spijt van, maar hij was niet goed (nergens in). Ik was 19 en ik word over een kleine maand 21 en heb verder met niemand gezoend. Het is niet erg, ik was vrij laat en ik vond het prima. Ik laat me er niet door gekmaken en ik vind het al helemaal kut als mensen me erover gaan uitlachen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik heb al wel eerder gezoend dan dat, al was dat niet volledig vrijwillig. (Geen big deal overigens maar goed haha)


    obsessive rage

    Ik ben 19 en heb nog nooit gezoend, ook geen serieuze relatie. Vind ik soms wel lastig maar ik ga t niet forceren. Het komt wel en anders niet.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik was 18 en het was met mijn huidig lief. Best lang gewacht dus, maar ik vind het prima zoals het gelopen is. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik zoende redelijk laat (16ish?), maar het is belangrijk te onthouden dat niets slecht is. Sommige mensen zijn er eerder mee bezig, sommigen iets later. Boeien hoe oud je bent of was, zolang je het maar fijn vond.


    Tijd voor koffie.

    Ik ben 16 en heb helaas nog nooit gezoend.
    Mag nu wel eens gebeuren, maar ben helaas geen sociaal wonder haha.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Mijn eerste kus was vijf dagen nadat ik wat mijn vriend kreeg. Op dat moment was ik 16,5 jaar oud.
    Ik ben wel iemand die niet bepaald gediend is van French kissing. Hou alsjeblieft je tong bij je.

    Ik vind dat er geen leeftijd gebonden is aan wanneer je je eerste kus gehad moet hebben. Ik hoop alleen dat een eerste kus voor iedereen een beetje bijzonder was.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."