• Dan ben ik gewoon bezig met dagelijkse dingen en ineens krijg ik een nieuw idee voor een meet cute.
          Herkennen jullie dat probleem? Je komt om in meet cutes, maar je hebt geen idee hoe je de rest van het verhaal zou moeten uitwerken? Daarbij komt dan nog het probleem, als je weer een nieuw verhaal gaat schrijven, welk van al deze meet cutes moet je gebruiken?
          Welke meet cutes van anderen (hier op deze site, boeken of films) vind je het leukst?
          Misschien heb je zelf een leuke, originele meet cute die je wilt delen?


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Is een meet cute, een heel schattige ontmoeting tussen personages? Want ik heb er nog nooit van gehoord en nu stel ik me allerlei dingen voor, haha.


    Mhm?

    Bartok schreef:
    Is een meet cute, een heel schattige ontmoeting tussen personages? Want ik heb er nog nooit van gehoord en nu stel ik me allerlei dingen voor, haha.

    Helemaal goed!


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Haha ik heb er eerlijk gezegd ook nooit eerder van gehoord.
    En ik zou helaas dus ook niet zo een kunnen bedenken (‘:
    Ken je zelf een voorbeeld van een meet cute uit films? (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Nou.. heb wel een recente situatie die ik zelf wel erg leuk en onverwacht vond, maar die is dus niet fictief. ;x Ik heb de Amerikaanse jongen waarmee ik nu zo ongeveer aan het daten ben ontmoet doordat hij ging optreden in een klein café, vlak na mijn broertje. Hij zong Johnny Cash op zijn gitaar dus toen was ik al helemaal om. Ben achter hem aangelopen toen hij na zijn optreden buiten ging roken, we raakten in gesprek en de dag erna hebben we samen Oud op Nieuw gevierd en voor het eerst gezoend. Had geen betere manier kunnen bedenken om mijn jaar af te sluiten. (:


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Nou.. heb wel een recente situatie die ik zelf wel erg leuk en onverwacht vond, maar die is dus niet fictief. ;x Ik heb de Amerikaanse jongen waarmee ik nu zo ongeveer aan het daten ben ontmoet doordat hij ging optreden in een klein café, vlak na mijn broertje. Hij zong Johnny Cash op zijn gitaar dus toen was ik al helemaal om. Ben achter hem aangelopen toen hij na zijn optreden buiten ging roken, we raakten in gesprek en de dag erna hebben we samen Oud op Nieuw gevierd en voor het eerst gezoend. Had geen betere manier kunnen bedenken om mijn jaar af te sluiten. (:



    Oh mijn god, dat is gewoon te romantisch, daamn.

    Ik was op zoek naar een gif van Jude Law die gigantisch dronken in het deurkozijn van Cameron Diaz hangt (want The Holiday is cute), en toen kwam ik dit tegen: http://www.cosmopolitan.com/uk/entertainment/a13936234/the-holiday-movie-timeline-makes-no-sense/ Heb in tijden niet meer zo gelachen, tbh.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Kingsleigh schreef:
    Haha ik heb er eerlijk gezegd ook nooit eerder van gehoord.
    En ik zou helaas dus ook niet zo een kunnen bedenken (‘:
    Ken je zelf een voorbeeld van een meet cute uit films? (:

    Jack en Rose op het einde van het dek van Titanic, is vast een bekende.

    In mijn favoriete film Elizabethtown ontmoeten de twee elkaar in een vliegtuig; hij is vrijwel de enige passagier, depressief en wil slapen en zij is een stewardess die veel te veel praat.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2018 - 19:50 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Apocalyptic schreef:
    Nou.. heb wel een recente situatie die ik zelf wel erg leuk en onverwacht vond, maar die is dus niet fictief. ;x Ik heb de Amerikaanse jongen waarmee ik nu zo ongeveer aan het daten ben ontmoet doordat hij ging optreden in een klein café, vlak na mijn broertje. Hij zong Johnny Cash op zijn gitaar dus toen was ik al helemaal om. Ben achter hem aangelopen toen hij na zijn optreden buiten ging roken, we raakten in gesprek en de dag erna hebben we samen Oud op Nieuw gevierd en voor het eerst gezoend. Had geen betere manier kunnen bedenken om mijn jaar af te sluiten. (:

    Zo romantisch! <3


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Wasikowska schreef:
    (...)


    Oh mijn god, dat is gewoon te romantisch, daamn.

    Ik was op zoek naar een gif van Jude Law die gigantisch dronken in het deurkozijn van Cameron Diaz hangt (want The Holiday is cute), en toen kwam ik dit tegen: http://www.cosmopolitan.com/uk/entertainment/a13936234/the-holiday-movie-timeline-makes-no-sense/ Heb in tijden niet meer zo gelachen, tbh.

    Dit dacht ik dus gelijk al de eerste keer! (':
    Blijft een leuke film, though.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Wasikowska schreef:
    (...)


    Oh mijn god, dat is gewoon te romantisch, daamn.

    Ik was op zoek naar een gif van Jude Law die gigantisch dronken in het deurkozijn van Cameron Diaz hangt (want The Holiday is cute), en toen kwam ik dit tegen: http://www.cosmopolitan.com/uk/entertainment/a13936234/the-holiday-movie-timeline-makes-no-sense/ Heb in tijden niet meer zo gelachen, tbh.


    Omg love deze link.

    Meet cutes zijn cute maar wel cheesy vaak en ik heb geen originele meet cutes meegemaakt zowel in real life als in een film, maar ik wens je heel veel succes met het verhaal!! Haha

    Ik ben beter in dates bedenken dat meet cutes... merk ik nu ik er diep over na ga denken...


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik vind die van Nathalie en David uit Love Actually altijd echt ge-wel-dig. Ik heb trouwens zelf niet echt last van meet-cutes die random in mij opkomen. Wel random Jily fanfic stukjes waar ik verder niet zoveel mee kan of waar ik dan uit moet kiezen als ik aan een Jily fanfic werk. Telt dat ook? :')


    At the end we're all cursed

    Roundhouse schreef:
    Ik vind die van Nathalie en David uit Love Actually altijd echt ge-wel-dig. Ik heb trouwens zelf niet echt last van meet-cutes die random in mij opkomen. Wel random Jily fanfic stukjes waar ik verder niet zoveel mee kan of waar ik dan uit moet kiezen als ik aan een Jily fanfic werk. Telt dat ook? :')

    Ohhh! Love die meet cute! <3
    Natuurlijk telt dat, haha. Niet als meet cute, maar waarschijnlijk een soort zelfde probleem! (x


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Oké, een leuke voor de verzameling. Zojuist heb ik Mother's Day gekeken op Netflix.
    De meet cute tussen Sandy (Jennifer Aniston) en Bradley (Jason Sudeikis) was bijzonder leuk. Gewoon realistisch, daar hou ik van.

    Bradley heeft nog nooit tampons gekocht voor zijn dochter en de vrouw bij de kassa roept het product om, omdat er geen prijs op zit. Sandy staat achter hem in de rij en zo komt er een erg gênant gesprek. Niet door de tampons, maar door het stomme gebazel, haha. Later verstopt hij zich zelfs als hij haar weer ziet in de sportschool, en komen elkaar dan per toeval weer tegen in het ziekenhuis.

    Stiekem ben ik echt een sucker voor van deze pijnlijke, maar realistische meet cutes! <3


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo