• Komt dus niet.


    ''With all due respect, which is none...''

    Pennywiise schreef:
    @Ursula: Whoa, mijn personage lijkt een lief katje tegenover dat van jou, haha. Nee, maar misschien kunnen we er wel wat mee? Dat ze in dezelfde buurt opgroeiden en elkaar in contact brachten met dat wereldje?

    welk persona? de man? hehe ;x. ze kunnen elkaar kennen van dat ze in die tijd samen drugs hebben gedeald? ik weet niet hoelang hij dat doet/heeft gedaan? maar jude is vanaf zijn 13e begonnen en gestopt toen hij naar een andere 'sector' van het werk ging doen. namelijk: dat autoracenwedstrijd.
    ik las de dingen bij relaties en extras en ik kwam er direct op met dat nevada respect voor hem heeft.. en dat ze best wel in het kopje 'iemand die medelijden heeft met hem, maar het niet durft om dichterbij te komen' past.


    Goh, ik denk ook zoiets rond die leeftijd. 13/14. Maar hij woont sowieso ook al in de achterbuurten, dus ze kennen elkaar vast wel van zicht.
    Is goed voor mij (:


    Mhm?

    Is er iemand waar ik Gabriella naartoe kan sturen?


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Mt


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Verstappen schreef:
    Is er iemand waar ik Gabriella naartoe kan sturen?


    Ik geloof dat de personages van Ursula nog allebei vrij zijn, maar ze kan ook sowieso naar Genev en Chrys


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Caligosus schreef:
    Uhhh ik heb even gekeken en ik heb echt geen idee en Chrystal heeft eigenlijk wel gewoon alle relaties die ze nodig heeft, dus alles kan in principe wel.

    dan zien we het wel in het speeltopic, hehe.

    @ Pennywiise: hehe ja, dan kennen ze elkaar doordat ze bijelkaar in de buurt wonen en van werk. wat vond je van de relatie met nevada?

    @ Verstappen: mijn personages zijn allebei nog vrij. ^^


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Ursula schreef:
    (...)
    dan zien we het wel in het speeltopic, hehe.

    @ Pennywiise: hehe ja, dan kennen ze elkaar doordat ze bijelkaar in de buurt wonen en van werk. wat vond je van de relatie met nevada?

    @ Verstappen: mijn personages zijn allebei nog vrij. ^^


    Voor mij was het prima (:


    Mhm?

    @Ursula en Verstappen,
    ik heb Genev voor beide!


    ''With all due respect, which is none...''

    Sterrenregen schreef:
    @Ursula en Verstappen,
    ik heb Genev voor beide!

    Moet mijn persona, persona naar keuze, naar je toekomen of komt die van jou naar haar/hem?


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    eindelijk weer wat tijd gehad om te posten c: ( ik hou van mijn Devin, hij is zo droog i love writing him eheh )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ursula schreef:
    (...)
    Moet mijn persona, persona naar keuze, naar je toekomen of komt die van jou naar haar/hem?


    Haha laat een van de twee naar Genev komen heeft Chrystal ook nog steeds vrienden :')

    [ bericht aangepast op 14 juni 2017 - 20:50 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ursula schreef:
    (...)
    Moet mijn persona, persona naar keuze, naar je toekomen of komt die van jou naar haar/hem?


    =van mij mag je gerust ook wel één van je personages met die van mij laten mengen als Obeah of Canagan het goed vinden c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik vind alles prima. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik post hopelijk morgen. Beetje stress met school en alles :/


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Caligosus schreef:
    (...)

    Haha laat een van de twee naar Genev komen heeft Chrystal ook nog steeds vrienden :')

    Hehe okeee. Ik kom wel met een persona naar Genev en Chrystal?

    @ Vaiana en Canagan: Nog voorkeur voor wie ik ga sturen? Dan schrijf ik vanavond.


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Mij maakt het niet uit, Wat voor jou het makkelijkste is. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'