• Uitleg:
    10 meiden strijden tegen 10 jongens op tv. Ze moeten per groep 100 opdrachten uitvoeren. Het zijn hele leuke, vieze, grappige of moeilijke opdrachten. In elke groep zitten 5 bekende sterren en 5 onbekende sterren. Met elke opdracht die goed word uitgevoert krijgt de groep (die het het best heeft uitgevoert) 100 euro. Nadat alle opdrachten zijn geweest mogen de groepen het gewonnen geld onderling verdelen.
    Rollen:
    Gewoon 5 bekende sterren (vrouwlijke & echt bestaant!):
    - Paris Hilton
    - Yolanthe Cabau van Kasbergen
    - Kelly Clarkson
    - Anouk
    - Rihanna
    5 bekende sterren (mannelijke & echt bestaand!):
    - Gustav Schäfer
    - Ruben Nicolai
    - Zac Efron
    - Enriqeu Iglesias
    - Joe Jonas
    5 onbekende mensen (vrouwlijk):
    - Flo Rachel
    - Sjeel Angéla
    - jolyFUCKER Angelina
    - SayRockQueen Say
    - BiLlSMuRf Chantou
    5 mannennamen:
    -Danny
    -Daniël
    -Alex
    -Kay
    -Twan
    Cameravrouw -
    Andere rollen zijn welkom^^
    Dit heb ik nodig:
    Rol
    Foto
    Naam
    Leeftijd
    Tekstje


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Rol
    Bekend meisje
    Foto
    http://i168.photobucket.com/albums/u170/PunkRockLover01/Emo%20Pics/Girl%20Emo/emo.jpg
    Naam
    Chantou
    Leeftijd
    19
    Tekstje
    Hoii, Hoii!
    Ik ben Chantou, en ben 19 jaar.
    Mischien zal je me wel kennen. Dat bekende fotomodel. Maar over me werk gaan we het nu niet hebben. ormaal sta ik in de Spotligts maar nu dus ook. Ik ben natuurlijk vaak met me werk bezig, maar daarnaast heb ik ook nog vrijen tijd. niet veel maar wel wat. Als ik vrij ben, Ben ik bijna altijd te vinden bij me vrienden, of in de stad, of op het strand. Ik ben graag bij me vrienden, en als ik tijd heb, ben ik die tijd ook bij hun! Als je me kent, weet je mischien wel, dat ik binnenkort mee ga doen aan een progamma, waar ik de naam even van kwijt ben. Zunuwagtig ben ik er niet voor. ik ben er namelijk vol van overtuigt dat ik ga winnen! :P
    Je zult me ook wel vaak zien met lolly's,Aangezien ik daar verslaaft aan ben^^
    Vedder, ben ik bang voor Spinnen, insecte en Clown's Dus ik hoop dat in die opdragten die we moeten doen, er niks is met een van die 3 dingen, want dan ben ik weg:P
    Zoals nu, want ik moet gaan Schoppen. Me vriendin staat namelijk voor de deur.
    XxChan<33


    Dunno ><

    Rol: Geef me een leuke^^
    Foto: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=86526
    Naam: Rachel
    Leeftijd: 19
    Tekstje:
    Hee,Ik ben Rachel en ik loop al 19 jaar lang op deze aardbol rond.
    Ik ben een vrij koppig persoon met een geheel eigen willetje. Maar ik ben ook erg lief en zorgzaam. Alhoewel mijn vrienden zeggen dat ik ook erg knetter gek ben. Maar daar ben ik niet zo heel erg zeker van. Nou ja,vooruit. Ik ben ook knetter gek.
    Ik ben verslaafd aan mijn eyeliner en lolly's. En niet van die kleine. Maar die grote met veel kleur.
    Ik speel gitaar en ontwerp kleding. Die ik dan ook zelf draag.
    Ik deed vroeger aan voetbal,maar ik ben daarmee gestopt omdat ik 3 keer in de week moest trainer. En dan geen tijd meer had voor andere dingen.
    Ik heb een hekel aan huppel gedrag en muggen. Maar het meest haat ik zinloos geweld en dierenleed.


    Music is the new sex

    Sorry! Vergeten te zeggen, ik zoek gewoon echte sterren die bestaan.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    :O Kon je dat niet eerder zeggen >< Nu heb ik dat f*cking tekstje voor niks geschreven.
    nou laat dan maar. want ben te lui nog een tekste te schrijgen;)


    Dunno ><

    Rol
    onbekend meisje

    Foto
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=92872

    Naam
    angelina

    Leeftijd
    18


    Tekstje
    haai<33 sexy people
    fijn dat julie even luisteren
    ik heb een ego weetje fijn voor jou maar ik heb er dus geen problemen mee
    ik ben gwn good in zingen en dansen daarom ben ik beroemd nouja mensen kennen me nog niet goed
    ik ben 16 jong nou vind ik ook
    ben bitchy en ik ben ook er lief ik help mensen nouja vrienden met problemen sta altijd voor ze klaar ben gwn jhaa erg leuk als vriendin maar soms krijg je mijn grote ego
    dat gaat gwn vanzelf
    ik ben wel scene met blond haar met beetje bruin zwart egt het staat me goed verder iets weten vraag maar


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    Kan ik je miss bij de onbekende mensen zetten?


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    oeps niet gelezen sorry


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    Ja maar dan, moet ik opnieuw een teksje schrijfen, anders klopt het niet. En dar heb ik dus geen zin in. want ik heb net dat ander tekstje al helemaal verzonnen...


    Dunno ><

    iuk wil zo graag die rol die quiz lijkt me sppr btw wil je zggn wanneer de eerste er is


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    Rol Onbekend meisje

    Foto http://www.quizlet.nl/foto.php?id=92180

    Naam Say

    Leeftijd 16 of 17, wat het beste uitkomt

    Tekstje

    Yo dude! x'D
    Ik ben Say, en onthoud die naam maar goed! x] Ik speel gitaar, drum, speel keypoard/piano, zing wel is en schrijf mijn eigen teksten. Eigenlijk kan je ook gewoon zeggen dat muziek mijn leven is. Ondanks dat ik er best goed in ben [jaah, ik heb een ego [a]] ben ik nooit doorgebroken. Ik zal maar zeggen: geen contact met lui die me erbij kunnen helpen. x'D
    Ik ben nieuwsgierig, eigenwijs, brutaal en koppig. Ik zou zeggen: Leer er mee leven. :] Naast muziek maken skate ik supergraag. Ik mijn vrije uurtjes ben ik op de skatebaan te vinden. ^^
    Xx Say


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    haa say wij hbbn samen ego


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    nu heb ik ff iets verandert ben nu gwn ff 18


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    haa say wij hbbn samen ego


    YOEHOE!!! xD


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    (...)

    YOEHOE!!! xD

    =) say en ik rocken met ons ego


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    tnx voor de rol je bent sppr


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.