• Hee iedereen,
    Ik vroeg me af of iemand geïnteresseerd was in ORPG? Vroeger schreef ik erg vaak ORPG's, alleen de site waar ik die op schreef is weggehaald. Daarom lijkt het me leuk hier weer eens te beginnen.

    Maar ik ben wel nieuw hier, dus snap alles niet helemaal haha.

    ORPG's kunnen in mijn ogen over al over gaan, en de rol maakt mij vaak dan ook niet uit, zolang ik me maar kan uitleven met het personage.

    Laat een reactie achter als je een ORPG wilt beginnen, dan kunnen we vast denken over de verhaallijn.

    Floortje
    :)


    ik heb werkelijk geen idee wat ik hier doe lol

    Van welke site kom je?:)
    Denk dat je wel iemand kan vinden als je laat zien hoe je schrijft en waar je over wilt schrijven!:)


    You were born original, don't die as a copy.

    Eerst schreef ik op goSupermodel, en toen dat weg is gegaan ben ik even over gestapt naar HelloModel.

    Qua thema's ben ik niet lastig, fanatasie, drama, badboy, high school, of horror, allemaal prima. Jongens of meisjes rol maakt me ook niet veel uit. Ik zal even een stukje van een eerder geschreven verhaal hieronder zetten. Dankjewel!

    Mijn hartslag begon nog sneller te racen. Mijn bloed stroomde door mijn aderen, en mijn woede die ik al die tijd niet meer gevoeld had keerde terug.

    Met trillende handen ging ik rechtop zitten, en opende langzaam mijn ogen.

    "Wat doe je hier?" fluisterde ik met een scherpe toon.

    Het was donker, waardoor ik zijn gezicht niet goed kon zien, voornamelijk alleen maar zijn silhouet. Zijn haar zat door de war, en het was zichtbaar langer geworden. En hij stonk. God, wat stonk hij. Naar rook en drank, maar ook naar buitenlucht, en naar kleding die dagen lang niet gewassen was. Hij zat op het voeteneinde op mijn bed, met zijn rug tegen de muur, en één knie opgetrokken. Hij zat er zo relaxt bij dat ik me af begon te vragen of hij wel doorhad wat hij aan het doen was.


    ik heb werkelijk geen idee wat ik hier doe lol

    Aaah, daar heb ik ook heel lang gezeten haha ='D
    En graag gedaan :)


    You were born original, don't die as a copy.

    We hebben een speciaal topic hiervoor. Daar heb je gelijk juister publiek voor je vraag. (:


    Quiet the mind, and the soul will speak.