• INTERNATIONAL HIGH

    International High is een school op het eiland Fanra die alle fandoms huist, van Harry Potter, tot Tolkien, tot The Hunger Games. Op International High komt alles bij elkaar! Dit RPG is bedoeld als instap RPG voor iedereen die RPGen eens een keer uit wil proberen. Er zitten weinig tot geen regels aan en iedereen kan komen en gaan wanneer hij/zij wilt! Dus kom dit RPG vooral gezellig joinen en misschien is het wel een opstapje naar de geweldige RPG wereld van Quizlet! [Dit RPG is opgezet vanuit Het Grote RPG Topic!]

    ROLLEN
    Je kan op elk moment nog meedoen!
    Diana Shade-Renard • Grimm {Hannah R. Loyd} || Pua [1.3]
    Laura Kinney (X-23) • Dafne Keen {X-Men} || Pua [1.3]
    Daenerys Targaryen • GoTEmilia Clarke} || Zaldrizes [1.4]
    Lagertha • Vikings • {?} || Ringwraith [?]
    Luna Lovegood • HP • {Evanna Lynch} || MendesxMalfoy [1.6]
    Lidia Volkova • THG • {Nina Dobrev} || Trishanakru [1.6]
    Zuko’s zoon • Avatar {FC} || Dunphy [?]
    Luke Alvez • Criminal Minds {FC} || Soco [?]
    Sebastian James Lupin-Black • HP • {Ezra Miller} || Bathsheba [1.4]
    Loki • Marvel • {?} || Ringwraith [?]
    Draco Malfoy • HP {Tom Felton} || karmahitsyou [1.5]
    Roy Harper • Arrow • {Colton Haynes} || SebastianVerlac [1.5]

    INVULLEN
    • Naam
    • Leeftijd
    • Rol & fandom (fandom is niet verplicht)
    • Innerlijk
    • Uiterlijk
    • Relaties
    • Geschiedenis
    • Extra

    TOPICS
    Rollentopic
    Speeltopic
    Praattopic

    REGELS
    • Er is geen maximaal aan personages.
    • Degene die het topic sluit, maakt een nieuw topic aan.
    • Posts hebben geen minimum.
    • Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    • OOC in het speeltopic tussen haakjes of in het praattopic.
    • 16+ is toegestaan.
    • Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    • Sluit niemand buiten en probeer zoveel mogelijk andere posts te lezen!
    • In je post vermeld je naam, rol, plaats en met wie je personage is.
    • And above all; have fun!
    ©Lizor
    Mag niet gekopieerd worden tenzij specifiek gevraagd.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2017 - 17:00 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    HARLEY       QUINN
    Can you lit your sigaret with your pinky because that would be really sassy




    ♣ NAME ♣

    Harley Quinn, vroeger heette ze ook wel Harleen Quinzel ze is zich echt gaan voorstellen als Harley sinds ze samen is met de Joker. En dus is het voor iedereen op Harley Quinn, Harleen Quinzel is samen met het verstand van de jongedame gestorven.


    ♣ AGE ♣

    De dame is 17 jaren oud en nog steeds niet geslaagd (ik weet dat ze eigenlijk ouder is maar even het leerling principe aanhouden :')) Ze is geboren op 27 Juli en daarmee is het sterrenbeeld van de dame een Leeuw.


    ♣ WERELD ♣

    Harley is een simpel mens al is simpel in Harleys zin niet heel simpel. Ze weet goed hoe ze zich moet verdedigen. Harley komt uit Gotham City en behoort tot de SSOSV oftewel Secret Society of Super Villains.


    ♣ WAPENS/MAGIE ♣

    Harley kan als de beste met haar knuppel en eigen pistool omgaan echter vindt ze een zwaard in haar handen ook niet erg. Daarnaast is de dame zeer atletisch en bovenmenselijk atletisch. Harley is immuun voor alle giffen. Ze is getraind in andere mensen kapot breken, ze kan hun zwakke eigenschappen eruit 'filteren' en hierop inspelen. Zo kan ze iemand van binnen uit kapotmaken, totdat diegene zelf niet meer wil leven.
    Dan voeg ik er een ding aan toe wat niet echt van de film of tijdschriften zijn/is. Harley kan andermans gedachten lezen.


    ♣ ROL ♣

    komt nog.

    What?
    I should kill everyone and escape?
    Haha sorry
    It's the voices.

    ♣ INNER ♣


    Goede
    -Sociaal
    -Liefdevol
    -Gezellig
    -Eerlijk
    -Grappig

    Slechte
    -Dom
    -Dominant
    -Egoïstisch
    -Arrogant
    -Druk

    ♣ RELATIE'S ♣



    "Hey, what kind of parfum is that?
    The stench of death?



    ♣ APPERANCE ♣

    Fc. Margot Robbie
    Zie foto's


    ♣ HISTORY ♣

    Vroeger werd Harley Quinn ook wel Harleen Quinzel genoemd. Ze was een doktor die een patient the Joker genaamd moest helpen. Langzaam maar zeker werd ze verliefd op de jongenman. Ze was bereid steeds verder voor hem te gaan. The Joker wie bang was van en voor de liefde was dit een hele stap, hij probeerde dan ook te vluchten. Harleen heeft hem echter kunnen overtuigen te blijven en hem te beschermen van alles zelfs zijn eigen herinneringen. Dat is iets waar hij niet heel vrolijk van werd en daarom heeft hij Harleen Quinzel twee elektrische schokken bij haar schedel gegeven en vanaf dat moment werden zij de King and Queen of Gotham city. Harleen Quinzel werd Harley Quinn en ook de ietwat dommere en lenige variant van zichzelf. Samen zouden ze de straten onveilig maken en the Joker is nog altijd haar grootste zwaktepunt.


    ♣ EXTRA ♣

    Angst:
    Het verliezen van the Joker.
    Likes:
    The Joker
    Paaldansen
    Mensen kwetsen/breken
    Wapens
    Grappen
    Dislikes:
    Stille mensen
    Mensen die haar negeren
    Regen
    Onderbrekingen op intieme momenten.

    Hoewel ik zelf vrij teleurgesteld ben in de lengte van deze rol ben ik bang dat ik we het ermee moeten doen want ja tijd tekort.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2017 - 19:49 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Hey Ehh ik het spijt me maar ik schrijf me hiervoor uit omdat ik ook nog veel andere dingen te doen heb en ik nog steeds niet zo goed snap hoe dit allemaal bij elkaar kan komen.

    Stormfly schreef:
    Hey Ehh ik het spijt me maar ik schrijf me hiervoor uit omdat ik ook nog veel andere dingen te doen heb en ik nog steeds niet zo goed snap hoe dit allemaal bij elkaar kan komen.

    Het is gewoon een grote crossover waarbij iedereen van elk fandom elkaar kan kennen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    OH fuck dit is kapot leuk maar nu moet ik natuurlijk wel kiezen hahaha


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mijn excuses, maar ik denk dat ik me hierbij uitschrijf.
    Ik heb het druk ineens...


    ''With all due respect, which is none...''

    Wanneer zal ik het speeltopic openen?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Sebastian "Bash" James Lupin-Black


    NAAM

    LEEFTIJD
    17, Sebastian is geboren op twintig december in het ziekenhuis in London.

    BLOEDSTATUS
    Halfblood, hoewel zijn ouders allebei tovenaars zijn, is de moeder van Remus een halfblood. Dit maakt Sebastian ook een halfblood. Sebastian heeft wel een moeder ergens, omdat hij natuurlijk niet geboren kan zijn zonder moeder, maar deze is altijd anoniem geweest. Voor hem zijn Sirius en Remus zijn ouders.

    GESLACHT
    Mannelijk.

    ROL & FANDOM
    Harry Potter, de zoon van Sirius Black en Remus Lupin.

    AFDELING


    "QUOTES."




    UITERLIJK
    Face Claim; FC.
    Grootte
    Lichaamstype
    Figuur
    Huidskleur
    Gezichtsvorm
    Wenkbrauwen
    Wimpers
    Oogkleur
    Bril of lenzen
    Neus
    Lippen
    Kenmerken
    Haarkleur
    Haartype
    Haarstijl
    Accent
    Kledingstijl
    Favoriet kledingstuk
    Accessoires
    Tatoeages
    Littekens
    Moedervlekken
    Onzuiverheden
    Piercings
    Geur

    INNERLIJK
    Klik

    GESCHIEDENIS


    "QUOTE...—"





    FAMILIE
          • Sirius Orion Black: vader.
          • Remus John Lupin: vader.
          • James Potter: peetvader.
          • Lily Evans: peetmoeder.
          • Harry James Potter: "neef".

    "—...QUOTE...—"



    RELATIES
          • Naam: relatie.


    "—...QUOTE."




    SPECIALE POSITIES

    EXTRA
          • Guilty pleasures:
          • Mistalenten:
          • Geheimen:
          • Verslavingen:
          • Likes:
          • Tics:
          • Angsten:
          • Dislikes:
          • Talenten:
          • Moedertaal:
          • Gesproken talen:
          • Geaardheid:
          • Geloof:
          • Themesong:
          • Muzieksmaak:
          • Allergieën:
          • Voorkeurhand:
          • Intr. Extr. Ambi.:

          • Wand:
          • Boggart:
          • Patronus:
          • Amortentia:
          • Huisdieren:

    ©Lizor
    Mag niet gekopieerd worden tenzij specifiek gevraagd.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    D a e n e r y s       I      T a r g a r y e n



    Bijnamen
    Daenerys Stormgeboren
    Dany
    De Onverbrandde
    Mhysa
    Moeder der Draken


    Titels
    Koningin der Zeven Koninkrijken
    Koningin van Mereen
    Kahleesi


    l e e f t i j d

    Daenerys is net zestien naamdagen oud. Ze is geboren tijdens de opstand die de Targaryen-dynastie in de Zeven Koninkrijken ten einde bracht. Hierbij kwamen haar vader en oudere broer om het leven. Haar moeder kroonde haar andere broer Viserys en gaf Dany haar naam voor ze zelf om het leven kwam bij de bevalling van haar dochter.

    r o l      &      f a n d o m

    A song of Ice and Fire

    i n n e r l i j k

          Daenerys groeit op als een gesloten meisje dat ontzettend naar haar broer en enige familielid opkijkt. Hij verteld haar verhalen over haar thuis en ze is in in haar jonge leven eigenlijk altijd op zoek geweest naar een thuis. Het enige thuis dat ze zich kan herinneren is het Huis met de rode deur, waar ze als balling haar eerste levensjaren doorbracht met de mensen die haar en haar broer hadden gered van de Opstand. Dany is stil, zachtaardig en bescheiden, bang om 'de draak te wekken', zoals Viserys het noemt. In zijn druftbuien doet hij haar soms pijn, wat Dany eerder aan zichzelf wijt dan aan het temperament van haar broer.
          Wanneer hij haar verkoopt aan de leider van een groep nomaden, de Dothraki, begint Daenerys eindelijk tot bloei te komen voor zichzelf op te komen. Ze leert hoe ze haar man, Khal Drogo, kan plezieren in bed en hoe ze een waardige Khaleesi moet zijn. Ze krijgt meer zelfvertrouwen en neemt het restant van Drogo's Khalasar over wanneer hij sterft.
          Nog steeds op zoek naar een thuis, probeert Daenerys de groep mensen die haar volgen zo rechtvaardig mogelijk te behandelen. Ze houdt er enkele humanistische ideeën op na, maar is niet bang om zware straffen uit te delen, zoals mensen vastnagelen op een kruis en hen te laten verhongeren in de felle zo. Ze is daarbij niet bang om risico's te nemen of andere mensen op hun plek te zetten.

    u i t e r l i j k


          Als een echte afstammeling van het volk van Valyria, heeft Daenerys zilverblond haar en een lichte huid. Het opvallendst aan haar uiterlijk, zijn haar purperen ogen. Dany heeft geen littekens van brandwonden, ondanks dat ze vaak met heet water en vuur in aanraking is geweest. Net zoals de oude Targaryens is zij van het bloed van de draak en in staat vuur en grote hitten te trotseren en overleven. Ze is smal gebouwd en heeft kleine borsten. Ze draagt hraag gemakkelijke Dothraki-kleding, maar heeft ook enkele mooie gewaden naar de mode van verschillende steden en een witte leeuwenvacht die ze draagt als ze zich veilig en beschermd wil voelen.

    r e l a t i e s


    Wie wil. Mag van alles zijn.

    g e s c h i e d e n i s


          Daenerys is geboren op Drakensteen, in de Zeven Koninkrijken. Toen haar vader en broer de oorlog hadden verloren en die hadden moeten bekopen met hun dood, werd ze door een van haar vaders vazallen het land uit gesmokkeld samen met haar broer Viserys. Viserys vertelde haar verhalen over vreoger, over hoe sterk en krijgshaftig hun broer Rheagar was geweest en dat Viserys de troon van zijn vader zou bestijgen wanneer hij eenmaal een leger had. Dany keek naar hem op, ondanks dat hij haar vaak mishandelde en kleineerde.
          Daenerys groeide op in een huis met een rode deur, tot ze dat moest verlaten, omdat de bedienden alle eigendommen van hun meester stalen na zijn dood en Dany en Viserys het huis uit zetten. Zij en haar broer zwierven daarop enkele jaren rond, totdat ze werden opgenomen in het huishouden van Ilyrio Mopatis. Hij had plannen om Viserys terug naar Westeros te krijgen en hielp hem aan een leger van Dothraki-krijgers, door Daenerys uit te huwelijken aan Khal Drogo. Khal Drogo voelde er in eerste instantie echter neits voor om een zee over te steken om een onbekend land te veroveren. Dany wist hem er echter van te overtuigen het wel te doen, nadat Drogo haar broer doodde als straf voor zijn onacceptabele gedrag tegenover zijn zuster en zijn eeuwige gezeur.
          Dit kwam er echter niet van. Drogo werd gedood, ondanks Daenerys' pogingen om hem te redden. Met hem stierf ook zijn kind in haar buik, maar ze offerde zijn lichaam met dat van de heks waarvan ze had gedacht dat die haar vriendin was en die haar man zou redden. In de brandstapel die ze had laten oprichten, plaatste ze niet alleen de twee mensen, maar ook drie drakeneieren en nam er uiteindelijk ook zelf in plaats. Zij en haar draken overleefden de vlammen, wat haar een kleine mate van aanzien verschafte, ondanks dat ze maar een vrouw was en ze kreeg de bijnaam Moeder der Draken.



    e x t r a


    Daenerys heeft voor haar bruiloft met Khal Drogo drie drakeneieren gekregen die zijn uitgekomen op de dag dat ze Drogo's lichaam verbrandde, met haarzelf dn en de eieren erbij. De draken zijn nu volgroeid en onder controle.





          Daarop probeerde Daenerys een thuisbasis te vinden, met het idee om uiteindelijk naar Westeros te vertrekken. Ze bleef echter steken in Mereen. Het was haar idee om daar als het ware te oefenen. Ze kende de Zeven Koninkrijken immers niet en had helemaal geen idee van hoe de mensen daar waren. Daarbij was ze er al niet in geslaagd om een andere stad fatsoenlijk te onderhouden en ze vond niet dat ze, als ze dat niet kon, wel zeven koninkrijken kon besturen.
          Daenerys kroonde zichzelf tot koningin van Mereen. Om meer draagkracht te hebben onder de bewoners van Mereen en hen ervan te overtuigen van haar ideeën (het afschaffen van slavernij), trouwde ze met Hizdhar zo Loraq. Hij wilde echter dat de vechtkuilen waarin slaven met elkaar als gladiatoren moesten vechten tot de dood, weer open zouden gaan. Schoorvoetend stemde Daenerys in. Drogon, een van haar draken, kwam echter af op de geur van zo veel bloed en dood. Omdat hij door verschrikte omstanders werd aangevallen, haastte Dany zich naar hem toe om hem te kalmeren en vloog met hem weg.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2017 - 23:28 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    I'm in. ^^
    Ik neem in elk geval Loki en Lagertha c:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik zal het topic even aanpassen!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Hoe lukt het met de rollen? (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Kan ik nog een jongen reserveren?

    ( ik kan de rol vanavond nog af hebben )

    [ bericht aangepast op 5 juli 2017 - 14:15 ]


    - thank you for existing -

    Oh wow helemaal vergeten nog mijn rol te maken. Ik probeer vandaag of morgen mjnn rol (of begin) te posten!

    Edit: Groffsauce > Punzie

    [ bericht aangepast op 5 juli 2017 - 14:16 ]


    --

    karmahitsyou schreef:
    Kan ik nog een jongen reserveren?

    ( ik kan de rol vanavond nog af hebben )

    Natuurlijk!

    Ik maak het speeltopic zondag aan!

    [ bericht aangepast op 5 juli 2017 - 18:37 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb trouwens als character Draco Malfoy, face claim is Tom Felton [ van harry potter ] duhh


    - thank you for existing -