• Ik heb dit jaar voor het tweede jaar op rij gesolliciteerd naar een plek bij de UvA-master Redacteur/Editor. Ze hebben elk jaar twintig plekken en je moet een sollicitatietraject door van drie rondes. De eerste ronde bestaat uit een motivatiebrief, cijferlijst en in mijn geval ook verklaringen waarom ik dit wil doen en welke vakken die ik heb gedaan relevant waren. Ik heb zelf geschiedenis gestudeerd in Groningen, dus ik pas niet helemaal in het profiel dat ze zoeken. Daarna volgt een gesprek van twintig minuten en als je die ronde hebt gehaald mag je een taaltoets doen.

    Dit jaar kreeg ik na het hele traject net als vorig jaar te horen dat ik uiteindelijk op de wachtlijst werd geplaatst. Van vorig jaar kan ik me herinneren dat het vooral een lang wachtproces was (tot augustus) en dat er toen uiteindelijk niemand van de wachtlijst door mocht stromen. Daarom ging ik er dit jaar niet vanuit dat het me dit jaar wel zou lukken en was ik bezig met paniekerig een scriptieonderwerp bedenken voor de master geschiedenis die ik momenteel aan het doen ben, maar waar ik niet echt enthousiast van wordt.

    Maar ik kreeg vandaag opeens een e-mailtje waarin stond dat ik alsnog ben geplaatst en in september mag beginnen aan mijn droommaster!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wat leuk ^^

    Gefeliciteerd!


    I am an idiot, I move.

    Aah heel erg bedankt allemaal!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Baudelaire schreef:
    (...)

    aah thanks Sofie. Welke master wil jij doen. Ik vind de UvA zelf echt een verschrikkelijk instituut (qua bureaucratie en dergelijke), maar dit is de enige plek waar ik een soortgelijke master kan doen.

    Verder bedankt voor jullie lieve woorden Natascha, Marleen, Fren, Bianca, Nina, Chloë en de andere users die ik niet ken, maar wiens bericht ik wel kan waarderen. (blush)

    Forensic Science, alleen nog geen flauw idee welke major. Zit erg te twijfelen tussen Forensic Psychology en Forensic Biology


    Deep inside, I've never felt alive

    Gaaf zeg! Gefeliciteerd (:


    26 - 02 - '16

    Morii schreef:
    Gaaf zeg! Gefeliciteerd (:


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Oh holy shit, congraaaaatz!!!!! Echt gaaf!!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Wat geweldig voor je! Gefeliciteerd en geniet ervan! :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.