• Ik besef nu pas dat ik ook 'voor'-foto's had moeten nemen, haha.

    Mijn vriend en ik zijn in september/oktober verhuisd naar een appartement om samen te gaan wonen. Al onze kamers zien er goed uit. Mooi ingericht en geen rommel (of normaal toch niet, alles is mooi opgeborgen), met uitzondering van onze tweede slaapkamer. Dat was een rommelkamer geworden. Stap voor stap hebben we een extra kast gekocht (de 2 zwarten) en konden we wat meer opruimen. Maar sinds 3-4 weken hebben we een vaatwasser en de kast die oorspronkelijk in het keukenblok stond, moesten we dus ergens placeren. Dus op de rommelkamer...

    Maar er was geen fatsoenlijk plaatsje voor en binnenkort komt ons petekindje slapen, dus er moest ook nog eens een bed komen. Dus gisteren en vandaag ben ik aan het rommelen geslagen, heb ik gereorganiseerd en het bedframe alvast ineen gezet. En ik ben er heel trots op!

    Waar zat mijn vriend gedurende? Die vond Pokémon vangen helaas belangrijker dan de kamer in orde brengen voor zijn petekindje. :Y)
    Wat ben ik nog te weten gekomen? 1) Dat mijn geheime verstopplaats voor alle spullen die ik van mijn vriend confisqueer uitpuilde. Die spullen heb ik ondertussen gisteren en vandaag allemaal weggehaald en buitenshuis geplaatst. (Mijn vriend mag van mij geen energy enzo drinken gezien hij dik aan het worden is en slecht voor je is. Dus hij koopt het soms stiekem. Maar dan verstopt hij het niet goed, dus dan vind ik het...)
    2) Dat mijn vriend nog steeds overvolle dozen heeft met spullen die hij na de verhuis nooit heeft uitgepakt. Ikzelf had me hier al op voorbereid en die spullen VOOR de verhuis gewoon weggegooid. Ik heb geen moeite met spullen weggooien, ook kledij niet. Nu heeft mijn vriend 1 'junk drawer' en 4 junkdozen. Ik heb hem al verteld dat hij 1 junkdrawer maar mag hebben. Dus dit gaat nog grappig worden haha. Ikzelf heb mezelf dan ook maar een jundrawer gegund en daar zit welgeteld 1 dingetje in en dat is een pompje voor in een fles. :')

    Hier het tussentijdse resultaat (want die 4 rommeldozen gaat mijn vriend de eerste maanden nog niet terug open doen voor ze eens uit te sorteren, hem kennende):



    De matras en lattenbodem moeten nog komen.

    Ik wou dus even mijn trots momentje delen. Laat mijn vriend zijn petekindje maar komen volgend weekend! Iemand nog parenting tips?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ziet er netjes uit! Zo te zien heb je hard gewerkt en echt je best gedaan. Super leuk dat jullie petekindje komt! Geniet ervan!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Goed beezig!!Je kunt echt leuk vertellen haha

    Ik dacht hele andere dingen bij het zien van de titel, dirty mind Danique

    Goed bezig geweest! Ziet er leuk uit ^^

    [ bericht aangepast op 30 juni 2017 - 9:15 ]


    It's never gonna happen, Guys.