• Jaaa, joepie! *O*

    28 juni in Amsterdam en 1 juli op de wei van Werchter (wel los van het festival zelf). Tickets on sale vanaf 8 juli!

    Wie gaat er mee? :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Volgens mij kloppen je datums niet helemaal. :p Maar veel plezier alvast voor wie gaat! ^^


    Smile. You're beautiful. <3

    Kalokagathia schreef:
    Volgens mij kloppen je datums niet helemaal. :p Maar veel plezier alvast voor wie gaat! ^^


    Oei? 2018 wel hé. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik wil super graag gaan! Hopelijk kan ik samen met een vriendin gaan en anders ga ik gewoon alleen, haha.(krul)


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Ledecky schreef:
    (...)

    Oei? 2018 wel hé. ^^



    Oooh ik dat 2017! Haha, sorry! x)


    Smile. You're beautiful. <3

    Ik ga waarschijnlijk een roadtrip ervoor plannen met mn vriendinnen en vriend omdat ik 16 Juli jarig ben maar het geluid van Amsterdam Arena is gewoon kut dus gaan we maar naar Berlijn/proberen (:


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Als ik iemand mee krijg, hoop ik dat het deze keer echt gaat lukken. *O*


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik en mijn vriendinnen willen ook heel graag! Wij gaan proberen om kaartjes te krijgen voor Amsterdam😇

    [ bericht aangepast op 28 juni 2017 - 14:05 ]


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Ik wil erg graag, ik vind de prijzen alleen echt heel hoog!

    En er willen 5 mensen met me mee, terwijl het max 4 tickets is.. oops


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    Ik wil erg graag, ik vind de prijzen alleen echt heel hoog!

    En er willen 5 mensen met me mee, terwijl het max 4 tickets is.. oops


    Hoe duur zijn de kaartjes dan? Een vriendin zei rond de €75 maar geen idee waar ze dat vandaan heeft


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Owlet schreef:
    (...)

    Hoe duur zijn de kaartjes dan? Een vriendin zei rond de €75 maar geen idee waar ze dat vandaan heeft


    Kan dat ook allemaal nig niet vinden, heb ook een probleem als het maar max.4 tickets zijn D:


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Owlet schreef:
    (...)

    Hoe duur zijn de kaartjes dan? Een vriendin zei rond de €75 maar geen idee waar ze dat vandaan heeft


    Beetje rond gezocht. (:

    Tickets kosten € 45, € 59, € 69 en € 79 (excl. servicekosten) en worden op naam verkocht! Dit betekent dat ze niet door te verkopen zijn. Er kunnen maximaal 4 tickets per persoon aangeschaft worden.

    Tickets voor de show van Ed Sheeran op Festivalpark Werchter gaan ook op zaterdag 8 juli om 11:00 uur in de vooverkoop. Hier stel je een ticket-reminder in voor deze Belgische show. Tickets voor de show kosten 75 euro. Een inner-circle ticket kost 100 euro.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Op zich wil ik wel heen, naar het concert in Amsterdam, maar het ligt wel aan de prijs.


    Physics is awesome

    Ik zou ook wel willen, maar dan ben ik niet in Nederland, helaas. Ed Sheeran is toch één van de weinige artiesten waar ik wel eens heen zou willen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik zou er zo graag heen willen, maar de 8e zit ik in Italië zonder wifi en als de tickets even snel uitverkocht zijn als bij het sportpaleis, kan ik het op mijn buik schrijven :/


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ticketmaster zei op facebook dit(inclusief servicekosten):

    1e rang Staanplaatsen € 75,90
    1e rang Zitplaatsen € 86,90
    2e rang Zitplaatsen € 75,90
    3e rang Zitplaatsen € 64,90
    4e rang Zitplaatsen € 49,50
    Rolstoelplaatsen € 75,90

    Is voor Amsterdam trouwens


    Treat people with kindness