• Jaaa, joepie! *O*

    28 juni in Amsterdam en 1 juli op de wei van Werchter (wel los van het festival zelf). Tickets on sale vanaf 8 juli!

    Wie gaat er mee? :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Wat? :o
    Ik sta in de wachtrij joepieee.


    Ja echt. 435 euro voor zitplaatsen in Berlijn.


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Manoeuvre schreef:
    (...)

    Ja echt. 435 euro voor zitplaatsen in Berlijn.


    ....wtf....
    Ik vond 100 al veel voor extra goeie plaatsen hier in België.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    BlueJays schreef:
    (...)
    Ja, maar het is dus meer van: koop ik twee kaartjes met de gedachte van: ik vind vast wel iemand die met me mee wil, of koop ik één kaartje zodat desnoods alleen ga? Wel irritant dat het op naam is, anders zou ik gewoon een kaartje door kunnen verkopen op het moment dat ik niemand vind.
    Haha, oké nu heb ik te lang gewacht en ben ik mijn kaartjes kwijt, vet stom.


    Ooh op die manier!

    Stom :c Kan je geen kaarten krijgen voor het tweede concert?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Even voor de zekerheid even:

    Er staan tickets op Marktplaats, maar die dus niet kopen want het staat op naam, dus je komt dan niet binnen. Als je zo'n advertentie tegen komt, misschien ook even melden c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Navarro schreef:
    (...)

    Ooh op die manier!

    Stom :c Kan je geen kaarten krijgen voor het tweede concert?


    Ik heb nu nog één kaartje gekocht voor het eerste concert (niet op een geweldige plek), dus ik kan altijd nog alleen gaan! Ik sta nu nog wel in de wachtrij voor het tweede concert, maar misschien dat dan niet echt nodig (ik had namelijk nog wel iemand geappt om te vragen of ze mee wilde, maar die antwoord dan weer niet).


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Ik heb kaartjes!!!

    Rij 1 vak 406, ben er echt super blij mee!!

    Ik vind het trouwens wel stom dat tweede concerten altijf achteraf worden aangekondigd, voor mij was het tweede concert namelijk op een gunstigere datum :(


    Treat people with kindness

    Godverdomme, mijn mama ging drie tickets proberen krijgen zodat ik samen met haar en mijn zus kon gaan maar toen ze eindelijk binnen was waren er nog maar twee tickets en heeft ze het niet gedaan :/ Ik baal echt heel erg nu, vooral omdat ik weet dat mijn zus alleen voor de fun ging en eigenlijk niet eens een fan is ofzo. (Wat ik dus alleen weet, en tegen mijn moeder beweert ze bij hoog en laag dat ze fan is)


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Manoeuvre schreef:
    Berlijn was gewoon rond de 400 euro per kaartje wtf...

    Huh! En dan te bedenken dat ik hem in 2012 voor 30 euro heb gezien in de Heineken Music Hall :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Manoeuvre schreef:
    Berlijn was gewoon rond de 400 euro per kaartje wtf...


    That's not true tho. Ik keek net, en het is vanaf 75 euro. Duurder dan hier, but still. Alleen voor speciale tickets betaal je rond de 400 euro, niet voor alles.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gadot schreef:
    (...)

    That's not true tho. Ik keek net, en het is vanaf 75 euro. Duurder dan hier, but still. Alleen voor speciale tickets betaal je rond de 400 euro, niet voor alles.


    Ja dat was de enige wat we toen nog konden zien, mijn vriendin gebruikte viagogo ipv Eventime, thats why. Maar ik heb ze nu nog, gelukkig was het nog niet uitverkocht :'D


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Aangezien ik moest werken, heeft mijn vader geprobeerd om tickets te kopen. Helaas was alles al uitverkocht...

    De mensen die wel tickets hebben: Heel veel plezier!


    look at the stars, look how they shine for you;