• -Ten eerste, heb ik geen idee of dit in het juiste subforum staat, dus als het ergens anders hoort, sorry!-

    Okay, hi hi, normaal zou ik niet zo heel snel een topic maken over dingen op internet, omdat dat meestal gewoon ook wel te zien is (en ik te lui ben om überhaupt een topic te maken, oeps)
    Maar vandaag heb ik, voor de tweede keer in mijn Quizlet-tijd, een haat account voor mij gevonden. Of tja, ik kreeg een berichtje van het haat account, ene 0live, wat ik al apart vond -want de user zag er vrij nieuw uit, en ik ben vast niet de eerste met een usernaam met "Olive" erin, maar dan nog-
    Het was een bericht vol smileys, met enkel "hoi" erin. Nou, ik kijk op dat profiel, blijkt dat persoon mijn naam, bijna mijn leeftijd, en na even kijken zag ik ook dat de profielfoto een troll vorm van die van mij was. Nu was er geen echt hatelijk bericht naar mij toe, geen gestolen lay-out oid, maar wel de volgende beschrijving:

    0live staat voor zero live, ik heb nul (geen) leven en heb daarom dus dit account!

    Ik word er een beetje desperate door, want ik weet niet of het nu oprecht een grap is, of gewoon een enorme sneer. Nu heb ik het account al wel geblokt en gemeld, maar ik snap niet helemaal waarom iemand een haat account voor mij maakt, of wat het dan ook moet voorstellen.

    Om het even te verhelderen, er is eerder iemand geweest die een soortement van haat account voor me heeft gemaakt, wat een jaloerse vriendin van mijn toentertijd beste vriendin bleek te zijn. Dus nu heb ik echt het gevoel dat ik iets verkeerd doe hehe, als twee mensen de moeite doen om dit te doen, en of het gemeen of grappig bedoeld was.

    Okay, zijn er meer mensen die onverwacht (en anoniem) haat hebben gekregen, ooit, van iemand?


    obsessive rage

    Oh, wat naar! Ik kan je niet veel vertellen, maar wel dat je me heel aardig lijkt en dat het zeker niet aan jou zal liggen, moest het echt zo'n trollaccount zijn. Die persoon heeft inderdaad geen leven, als dit is waar hij/zij zich mee bezig houdt. Je bent top!


    Mhm?

    Nou ergens is het wel positief dat je dus genoeg waard bent om een haat account voor aan te maken, maar jij weet wel hoe amazing ik je vindt, dus uhh ja wat een bullshit dit.
    Hate,hate hate, en eerlijk gezegd zou ik ook echt niet weten wat ik ermee aan zou moeten, al komt dit nog al offended over naar mijn mening.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ja, van meisje sss en de pestkop lapick. Hadden ervoor gezorgd dat de hele school tegen me was. En stom genoeg had meneer lapick het leuk gevonden mijn IP te hacken en gegevens van mij te hacken. (Hij had het recht niet mijn privacy te schenden. Nu wenste ik hem in 2015 het ergste toe.) Hij had me ook gechanteerd en beloofd, maar hij loog tegen me en zorgde er voor dat ik een stalker was, terwijl die lul tegen me zie dat ik naar die plek moet gaan. En spijt hebben van zijn gedrag heeft hij nooit gehad. Eens een pester altijd een pester.

    Ik heb verder geen haat op internet meegemaakt. Als die achterbakse ex beste vriendin weer zo iets doet zorg er voor dat ze oprecht een strafblad krijgt en in de gevangenis wordt beland, want zulke gedrag pik ik niet. Wie haat zaaid moet zwaar gestraft worden. (Vind ik)


    Nobody Say It was easy

    Wouw, dat iemand zijn/haar niveau kan verlagen door een haataccount aan te maken laat ook wel weer zien wat voor persoon het is.:W

    blackpit schreef:
    Ja, van meisje sss en de pestkop lapick. Hadden ervoor gezorgd dat de hele school tegen me was. En stom genoeg had meneer lapick het leuk gevonden mijn IP te hacken en gegevens van mij te hacken. (Hij had het recht niet mijn privacy te schenden. Nu wenste ik hem in 2015 het ergste toe.) Hij had me ook gechanteerd en beloofd, maar hij loog tegen me en zorgde er voor dat ik een stalker was, terwijl die lul tegen me zie dat ik naar die plek moet gaan. En spijt hebben van zijn gedrag heeft hij nooit gehad. Eens een pester altijd een pester.

    Ik heb verder geen haat op internet meegemaakt. Als die achterbakse ex beste vriendin weer zo iets doet zorg er voor dat ze oprecht een strafblad krijgt en in de gevangenis wordt beland, want zulke gedrag pik ik niet. Wie haat zaaid moet zwaar gestraft worden. (Vind ik)


    Dat klinkt erg vervelend voor je.
    Ze is pas dertien, hooguit veertien, dus don't worry (; En dat is opgelost

    Kleine update: Het was wel als grap bedoeld, ik weet nog niet of ik het een leuke grap vind, maar het is wel een opluchting


    obsessive rage

    OIive schreef:
    (...)

    Dat klinkt erg vervelend voor je.
    Ze is pas dertien, hooguit veertien, dus don't worry (; En dat is opgelost

    Kleine update: Het was wel als grap bedoeld, ik weet nog niet of ik het een leuke grap vind, maar het is wel een opluchting


    Oohw okee, dan was mijn boosheid niks voor niks geweest. (Hopelijk lees ze dit niet)


    Nobody Say It was easy

    Wacht, 0 live? Is 'geen/nul leven' niet 0 life?

    Nee, het is unos petitos raar maar je zegt het zelf: het is bedoeld als grap dus ja.


    Heaven is a place that we all have

    T is natuurlijk vervelend, maar ik moet wel zeggen dat ik de naam 0live best creatief gevonden vind 😂
    Het hangt wel samen met alle shit hahaha.
    Blij dat t voorbij is voor je ;)


    ~My Mind Is Free~

    Gelukkig maar een geintje.
    Tja, niet mijn soort humor van deze gebruiker...

    blackpit schreef:
    (...)

    Oohw okee, dan was mijn boosheid niks voor niks geweest. (Hopelijk lees ze dit niet)

    Ik hoop juist van wel. Hopelijk leert ze bij het lezen hiervan van haar foute grappen en vergissingen.