• So hi, ben ik weer.

    Mijn topic werkt niet meer (althans op de mobiele versie). Paginanummers werken niet meer en alleen de OP wordt weergegeven. Ergens onderaan staat een code van Rutger, zo te zien? Kan dit worden gefikst?

    Thanks (:


    oi, suzy

    Voor mij werkt je topic wel gewoon (: In ieder geval, achter de schermen word er veel gewerkt momenteel, dus af en toe kan het zijn dat een pagina niet optimaal werkt. In principe word dit zo snel mogelijk opgelost, maar mocht het er na iets van een dag nog staan mag je ons even waarschuwen! ^^

    Mr_Hyde schreef:
    Voor mij werkt je topic wel gewoon (: In ieder geval, achter de schermen word er veel gewerkt momenteel, dus af en toe kan het zijn dat een pagina niet optimaal werkt. In principe word dit zo snel mogelijk opgelost, maar mocht het er na iets van een dag nog staan mag je ons even waarschuwen! ^^


    nee op de mobiele versie doet het iets vreemd, en is het er nog steeds :/


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Bij mij doet ie ook raar op de mobiele versie. Desktop versie heeft geen problemen.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Er waren eerder ook problemen met polls op profielen, dus ik denk dat het daarmee te maken heeft. We gaan het oplossen!

    [ bericht aangepast op 29 juni 2017 - 20:30 ]

    Bedankt!


    oi, suzy

    Opgelost (Y)


    Dit is mijn signature...

    Goed bezig Rutger, bedankt!


    oi, suzy