• Mijn Usernaam Dreft. Ik heb hem veranderd in Positive en nu mis ik hem heeeeeeel erg. Hebben jullie ook soms spijt van Usernames die je veranderd?

    Btw ik heet Positive door Negative(huil)

    Nee eigenlijk niet (bloos)


    -

    Ik vind Positive veeeel mooier dan Dreft, lol. Maar ik heb ook best vaak spijt van m'n nieuwe username, na 2 dagen ben ik 'm dan alweer zat. >.<


    -

    Ik had alleen spijt van Oblivion, ik heb hem veranderd zodra ik het kon. Met mijn ander usernames doe ik nu al vier en een half jaar. (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik mis de nicknames van mijn oude account. (huil)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Verander hem weer dan volgende maand in Dreft dan, maar ik vind deze eigenlijk veel mooier. (';

    East schreef:
    Verander hem weer dan volgende maand in Dreft dan, maar ik vind deze eigenlijk veel mooier. (';

    Nope de volgende keer verander ik hem in JustahBiebah

    1968 schreef:
    Ik vind Positive veeeel mooier dan Dreft, lol. Maar ik heb ook best vaak spijt van m'n nieuwe username, na 2 dagen ben ik 'm dan alweer zat. >.<


    Firm believer of all that is magic

    Insomniac schreef:
    Ik mis de nicknames van mijn oude account. (huil)

    Dan neem je die allemaal weer terug, je kan ze toch om de 2 week veranderen nu *O*


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Dan neem je die allemaal weer terug, je kan ze toch om de 2 week veranderen nu *O*

    Usernames die al gebruikt zijn kan je toch niet weer gebruiken?

    hmh, ik wil Atmosphere wel een keer terugnemen, maar ik vind altijd mijn nieuwe usernames ook mooi.. dus nee, ik mis ze niet.

    Positive schreef:
    (...)
    Usernames die al gebruikt zijn kan je toch niet weer gebruiken?

    Oops oja (no_chears)


    -

    Positive schreef:
    (...)
    Usernames die al gebruikt zijn kan je toch niet weer gebruiken?

    Ehhhhh, dat kan toch wel? o_o Ik heb 'Happysnail' vaker gehad, hoor :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    Silmarillion schreef:
    (...)
    Ehhhhh, dat kan toch wel? o_o Ik heb 'Happysnail' vaker gehad, hoor :')

    Alleen die van jezelf niet die van andere toch of kraam ik onzin uit?

    Silmarillion schreef:
    (...)
    Ehhhhh, dat kan toch wel? o_o Ik heb 'Happysnail' vaker gehad, hoor :')

    Maar niet van andere accounts toch?

    Positive schreef:
    (...)
    Alleen die van jezelf niet die van andere toch of kraam ik onzin uit?

    Van je eigen account kan je usernames hergebruiken, maar je kan natuurlijk niet van andermans account een oude username nemen :'D


    "I shut my eyes in order to see.'