• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?








    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2017 - 22:58 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik zit al de hele dag in mijn kamer,gordijnen dicht, bijna geen licht aan, te wachten tot mijn vriend thuis is en dat ik hem een paar minuten kan zien voor ik naar stage moet. Ugh. Ik heb niet eens het fut om uit bed te komen, laat staan naar stage te gaan.
    Laat mij maar wegrotten hoor.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    oké ik ben zonet even heel duizelig geworden alsof ik ging flauwvallen - misschien moet ik meer eten ik voel me echt misselijk


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Soms ben ik enorm bang dat dit hele traject me niet gaat helpen. Dat ik me alleen maar een grotere freak zal voelen. Dat ik het eindelijk ga verliezen en dat dood zijn écht nog de enige optie is, omdat ik op geen enkele andere manier ooit rust zal kunnen vinden. Het soort rust dat voor het merendeel van de mensheid al vanzelfsprekend is. Gadverdamme.

    Well, tijd dat ik On Melancholy Hill er maar weer eens bij ga pakken zodat ik geen breakdown krijg. 👍

    [ bericht aangepast op 2 juli 2017 - 15:23 ]


    Caution first, always.

    Ik ben pretty sure dat ik niet kan leven met dat verdriet. Ik wil het wegstoppen, het me vanbinnen laten opeten in de plaats van buiten. Maar ik wil later geen damaged parent worden die niet capabel is normaal te functioneren omdat er nog een onverwerkt trauma rondhangt. Ik wil niet onderaan de ladder eindigen. Alleen is er op dit moment geen pad meer na mijn vader, alleen maar een ondefinieerbare chaos van leegte. Is het dan vreemd dat ik daar niet in wil leven?

    [ bericht aangepast op 2 juli 2017 - 15:30 ]

    Ik zou me hier niet mee moeten bemoeien, maar ik vind het echt niet kunnen dat mijn zusje nog steeds in haar bed ligt — alleen maar omdat ze gisteren uit is geweest.


    Há! Geweldig dit! Nu ben ik al helemaal blij dat ik er niet meer bij zit. Pff, en ik voelde me er destijds nog wel kut om. :')


    Smile. You're beautiful. <3

    oh en nu krijg ik een bericht van een 'vriendin'

    fuck off pls er is een reden waarom ik je ontvolgd heb op instagram en ontvriend heb op fb


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Gebruik eens leestekens, ik snap je niet. D:


    Smile. You're beautiful. <3

    Kalokagathia schreef:
    Gebruik eens leestekens, ik snap je niet. D:


    gebruik je inlevingsvermogen


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yellowstone schreef:
    (...)

    gebruik je inlevingsvermogen


    Whut, noooh, niet jij! :'D Sorry als dat zo overkwam! :x
    Een gast met wie ik op Facebook praat op het moment. Hij gebruikt geen leestekens en plakt vanalles achter elkaar, dus ik heb met grote regelmaat moeite om hem te begrijpen. :') Maar niet jij, haha. Je gebruikt maar zo weinig leestekens als je wilt. Alleen als ik aan het chatten ben met iemand vind ik het wel fijn om diegene te snappen. x)


    Smile. You're beautiful. <3

    Kalokagathia schreef:
    (...)

    Whut, noooh, niet jij! :'D Sorry als dat zo overkwam! :x
    Een gast met wie ik op Facebook praat op het moment. Hij gebruikt geen leestekens en plakt vanalles achter elkaar, dus ik heb met grote regelmaat moeite om hem te begrijpen. :') Maar niet jij, haha. Je gebruikt maar zo weinig leestekens als je wilt. Alleen als ik aan het chatten ben met iemand vind ik het wel fijn om diegene te snappen. x)


    hahhaa ik voelde me niet aangesproken, hoor (: het was meer zoiets van 'yo ik verdedig een mede-niet-leestekengebruiker'


    - huh lol wat opeens blokkeert ze me, weeral (sorry wat een kutkind)
    idk of het duidelijk was maar ik heb je overal verwijderd, 't zag er niet bepaald naar uit dat ik je nog ging 'lastigvallen' :W go cry


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    huh lol ahaha me toch blokken op fb maar me niet ontvolgen op insta mhhh


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yellowstone schreef:
    (...)

    hahhaa ik voelde me niet aangesproken, hoor (: het was meer zoiets van 'yo ik verdedig een mede-niet-leestekengebruiker'


    - huh lol wat opeens blokkeert ze me, weeral (sorry wat een kutkind)
    idk of het duidelijk was maar ik heb je overal verwijderd, 't zag er niet bepaald naar uit dat ik je nog ging 'lastigvallen' :W go cry


    Oooh, okeoke! Haha, dan begreep ik je verkeerd. x)


    Smile. You're beautiful. <3

    Kalokagathia schreef:
    (...)

    Oooh, okeoke! Haha, dan begreep ik je verkeerd. x)



    haha sorry ik wilde je niet eh aanvallen (?) ik vond het gewoon té toevallig en daardoor best grappig haha


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yellowstone schreef:
    (...)


    haha sorry ik wilde je niet eh aanvallen (?) ik vond het gewoon té toevallig en daardoor best grappig haha


    Hahaha ik dacht juist dat jij je persoonlijk aangevallen voelde terwijl dat mijn bedoeling helemaal niet was! x) Pas toen jij op mij reageerde, merkte ik dat mijn berichtje eigenlijk best op jou had kunnen slaan. Maar dat was dus niet het geval. x)

    ~
    Uuugh, ik moet maar es achter de laptop vandaan. Ik vraag me veelste veel dingen af over je en je doet maf. Even een break van chatten met je is wel zo handig. :') Plus ik moet toch es productief bezig gaan. :Y)


    Smile. You're beautiful. <3