• Hoi Quizletters!

    Voor het journalistieke project Invisible Cities onderzoek ik onder andere het beeld wat mensen hebben van mensen met genderdysforie/transgender mensen.

    Daarvoor heb ik de volgende enquête opgesteld: klik! Het zou heel erg helpen als je deze enquête (eerlijk) in zou willen vullen, afhankelijk van je antwoorden duurt het ongeveer 5 minuten.

    Hoe meer mensen de enquête invullen, hoe completer het beeld wordt, dus als je deze enquête zou willen delen, zou dat heel fijn zijn!

    Alvast bedankt,
    Vincie


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb het ingevuld, veel succes!!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ingevuld! Succes met alles!
    de 5 minuten invultijd was more like 15 minutes for me


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ristridin schreef:
    Ik heb het ingevuld, veel succes!!


    Bedankt :)

    NikIaus schreef:
    Ingevuld! Succes met alles!
    de 5 minuten invultijd was more like 15 minutes for me


    Afhankelijk van je antwoorden ongeveer 5 minuten ;) maar als je lange antwoorden geeft/veel toelicht dan krijg je automatisch dat het (veel) langer duurt, jaj :P


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb het ook ingevuld (:


    Mhm?

    Ik heb hem voor je ingevuld (:

    Veel succes!


    Omnia mutantur, nihil interit

    NikIaus schreef:
    Ingevuld! Succes met alles!
    de 5 minuten invultijd was more like 15 minutes for me

    Same lol, als het niet langer was :') Heb bijna een hele essay geschreven ofzo XD

    Let er trouwens wel op dat je een grote diversiteit van mensen bereikt, ik heb het gevoel dat Q vrij open minder is, maar niet iedereen is zo, zeker oudere generaties niet. Tis maar zodat je geen verkeerd beeld zou krijgen.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ingevuld.

    Wat een fijne vraagstelling. Ik heb echt diep nagedacht over sommige vragen en er even bewust bij stil gestaan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Promare schreef:
    (...)
    Same lol, als het niet langer was :') Heb bijna een hele essay geschreven ofzo XD

    Let er trouwens wel op dat je een grote diversiteit van mensen bereikt, ik heb het gevoel dat Q vrij open minder is, maar niet iedereen is zo, zeker oudere generaties niet. Tis maar zodat je geen verkeerd beeld zou krijgen.


    Yes, ik doe m'n best. Ga ook QR-codes/linkjes op supermarktprikborden ophangen enzo. En ben lid geworden van diverse Facebookgroepen.

    Op Twitter enzo zoek ik mensen op die zich negatief hierover uitlaten en vraag hen of ze de enquête ook willen invullen, maar dat willen ze meestal niet omdat ze het onzin vinden of er geen aandacht aan willen geven. Maar dat houd ik in m'n achterhoofd met de verwerking van de resultaten.

    Mocht je plekken weten waar ik de enquête nog zou kunnen delen, let me know.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Even een upje, ik heb nog (minimaal) 517 respondenten nodig dus als je 'm zou willen invullen, heel graag :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Even een upje, ik heb nog (minimaal) 517 respondenten nodig dus als je 'm zou willen invullen, heel graag :)

    Woww, hoeveel moest je er in totaal? Ik kan hem wel delen in mijn GSA groep, maar ik denk dat je dan heel veel dezelfde antwoorden krijgt dus ik weet niet of dat gewenst is?


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ristridin schreef:
    (...)
    Woww, hoeveel moest je er in totaal? Ik kan hem wel delen in mijn GSA groep, maar ik denk dat je dan heel veel dezelfde antwoorden krijgt dus ik weet niet of dat gewenst is?


    Het zou heel fijn zijn als je 'm in je GSA-groep wilt delen! Dat het dan dezelfde antwoorden worden, maakt niet uit. Het zijn namelijk ook meningen die in de maatschappij voorkomen. En ik verantwoord sowieso de resultaten (ook omdat mensen die echt heel erg tegen zijn, de enquête niet in willen vullen).

    Ik ga voor een foutenmarge van 4% met een betrouwbaarheidsniveau van 99%. Daarvoor heb ik 1037 respondenten nodig.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ingevuld! (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Levy schreef:
    Ingevuld! (:


    Dankjewel!!!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Nu iedereen vanwege COVID-19 toch thuis zit...
    Hebben jullie tijd om m'n enquête in te vullen? :P


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Done!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien