• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?








    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2017 - 22:58 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    "She was hero in every possible way."

    Cry.


    I want to cry, I honestly feel awful and I know that's because I didn't sleep, but I can't help it.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    omg ik ben zo trots op mezelf

    IK HEB OP ALLE PB'S GEANTWOORD yeah de oudste was twee maanden, dit is zo beschamend


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    ik heb zin om weer te gaan schilderen maar waar is mijn verf

    ik heb slechts een doek en kwasten maar daar ben ik niet veel mee he


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Haaaaa. Ho fuck heb ik weer. Echt lel. Betekent dit dat ik het gewoon helemaal niet meer over vagina's mag hebben? Maar maar. Dit gaat echt lastig worden.


    The truth is out there.

    Yellowstone schreef:
    omg ik ben zo trots op mezelf

    IK HEB OP ALLE PB'S GEANTWOORD yeah de oudste was twee maanden, dit is zo beschamend


    WOW ik vond PB's en GB's terug van zws maanden oud waar ik nog op moest reageren, zo teleurgesteld in mezelf :')


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Een nieuwe collega vertelde me vorige week zaterdag dat als ik altijd maar iedereen tevreden wilde houden, ik nooit tijd zou hebben om voor mezelf te zorgen, maar ik haat de manier waarop mensen naar me kijken als ik ze teleurgesteld heb


    We've lived in the shadows for far too long.

    Dat is het probleem met mannen, ik snap nooit of ze flirten of gewoon aardig zijn/grapjes maken (bat)

    Chlorisse schreef:
    (...)

    WOW ik vond PB's en GB's terug van zws maanden oud waar ik nog op moest reageren, zo teleurgesteld in mezelf :')


    nah die laat ik gewoon gaan

    de andere persoon is het vast al vergeten en we moeten geen oude koeien uit de sloot halen...


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik heb ff iemands hulp nodig
    Ik weet al een maand of drie wat ik volgend jaar wil studeren, na een hele lange tijd getwijfeld te hebben: arabistiek en islamkunde.
    Problem being: ik weet dat ik later wil acteren honestly en hoewel dat riskant is zie ik niet in waarom ik vijf jaar van m'n leven aan een studie zou verspillen waar ik toch niets mee wil doen.
    Maar obviously ben ik te laat voor alle ingangsexamens voor conservatoria.
    So please someone help me want ik weet echt niet wat ik wil doen. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    -.-


    Caution first, always.

    Mensen die zeuren over iets wat ze zelf ook doen. Just, no.


    Ik zou bijna willen bidden voor morgen lol


    Caution first, always.

    That good ol' feeling of hate towards yourself...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik verveel me dit hele weekend echt al dood maar morgen komt er dan eindelijk leven in de brouwerij, hoezee.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )