• ~ Pretty Little Liars Next Generation ~







    Rollen:

    Grootste rollen:



    Dochter Hanna: Fenne Marin-Dove Cameron- animegirl123

    Dochter Aria: Naam-Faceclaim-Atarangie
    Dochter Emily: Allison Fields-India Eisley-EIysia
    Dochter Spencer: Naam-Selena Gomez-Carneliana
    A: Chandler Aniston-Spencer Boldman-JensWeasley




    Belangrijke Rollen:



    Vriendje Fenne: Chandler Aniston-Spencer Boldman-JensWeasley
    Vriendje/vriendin dochter Emily: Naam-Faceclaim-link naar profiel
    Vriendje/vriendin dochter Spencer: Naam-Faceclaim-link naar profiel
    Vriendje/vriendin dochter Aria: Naam-Faceclaim-link naar profiel




    Rollen: (van deze speel je er 2!)


    Hanna:
    Aria: gespeeld door:
    Spencer: gespeeld door:
    Emily: gespeeld door:
    Caleb: gespeeld door: Soco
    Toby: gespeeld door:
    Ezra: gespeeld door:
    Paige: gespeeld door:
    (en soms komen er ook nog kleinere rollen zelfs dan deze, maar die overleggen we gewoon met elkaar wie die even tussendoor doet, want anders kan iemand wel maar heel weinig spelen als die een mini bijrol heeft)





    Secrets
    aren't
    secrets,
    they
    are
    weapons.
    You
    can
    them
    in
    your
    pocket
    until
    you
    need
    them
    ~A




    V
    E
    R
    H
    A
    A
    L

    Iedereen is ouder geworden en heeft kinderen gekregen (Emily ook met iemand)
    De zoon van A dus eigenlijk ook A jaagt op de dochters van degene waar A op jaagde.
    De meiden zijn niet veilig. Hanna, Emily, Aria en Spencer zijn dan misschien wel veilig,
    maar de dochters van hun niet. De nieuwe "A" is nare dingen met de meiden van plan.
    En natuurlijk proberen de meiden er achter te komen wie "A" is.


    L
    I
    J
    N



    The Rules


    1. In dit topic alleen je rol laten zien als je mee wilt doen. Ik zeg of het karakter goed is en je mag dan sowieso wel mee doen hoor, maar misschien kleine aanpassingen voor als het niet helemaal logisch is.
    2. Voor de gewone rollen geld dat je geen karakter aanmaakt, want dan moet je gewoon dat personage wat er staat spelen.
    3. Als je een van de gewone rollen kiest dan moet je er 2 nemen.
    4. In dit topic dus geen overleg over hoe we te werk gaan in de RPG en ook niks over het RPG'en zelf.
    5. Je karakter beschrijving moet tenminste aan de karakterbeschrijvingseisen voldoen.
    6. Als je een rol aanmaakt moet je wel ook duidelijk goed mee doen in de RPG. (soms er niet zijn is niet erg, maar nooit online zijn dan ja...)




    Karakterbeschrijvingseisen




    1. Naam/namen, geboortedatum, geslacht.
    2. Uitgebreid het innerlijk
    3. Angsten
    4. Uiterlijk (daarvoor alleen foto's erbij, minimaal 1 mogen er ook meerdere zijn)
    5. Geschiedenis
    6. Talenten en Hobby's
    7. Likes en Dislikes
    8. Leuke opmaak (hoeft niet per se)



    Link naar praattopic: Komt nog...
    Link naar RPG Topic: Komt nog...





    [ bericht aangepast op 5 juli 2017 - 18:18 ]


    Dieren zijn awesome

    Kan ik dan Alisons dochter krijgen?


    all because i liked a girl

    @Animegirl123

    Ik wil even vragen, maar in de serie draait het om de geheimen die A weer weet.
    Moeten we dit dan niet even aan de lijst toe voegen? Omdat het handig is om te weten, misschien?


    ''With all due respect, which is none...''

    Ja is goed je mag Alison dochter zijn. Maar de echte Alison is dood oke?😂😊

    En ja ik zet het er bij

    Ik zet alles wat jullie nu net zeiden wat ik erbij zet. Zet ik er morgen even bij😊😘


    Dieren zijn awesome

    Carneliana schreef:
    Castle ''The Photographer'' Hastings
    ●●●
    Sick of al these people T A L K I N G, sick of being noise..
    ●●●

    Naam
    (...)
    Castle is blij met haar voornaam, omdat hij haar ook het beste beschrijft. Haar moeder wou haar eerst ''December'' noemen, alleen leek ze er niet echt op. Toen bedachten haar ouders ''Castle''. De jongedame is niet vernoemd naar een familielid. Ze heeft wel de achternaam van haar moeder gekregen, namelijk ''Hastings.''

    Leeftijd
    Castle is jarig rond 13 juni. GEEN 12, AVA. MHOE-HA-HA. De jongedame loopt nu zeventien jaar rond de aarde.

    Geslacht
    Vrouwelijk.



    Hey hey, het is "Sick of all these people talking, sick of all this noise", je haalt het nu door elkaar met "sick of being poised" (; Ja sorry verslaafde aan Halsey, dit gaat ook heeeel erg raar voelen, om haar steeds te zien bij je posts


    obsessive rage

    😂 sorry dat ik het er pas morgen allemaal bij zet. Super druk met verhuizen


    Dieren zijn awesome

    Jullie mogen doorgaan, maar ik doe toch niet meer mee om persoonlijke redenen sorry


    Dieren zijn awesome