• Ik weet niet of anderen dit ook hebben, maar sinds net wou ik mijn verhaal aanpassen, en krijg ik steeds deze vervelende melding. ;x\

    Ik hoop dat het snel opgelost kan worden.



    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik zal het melden. Rutger is veel met Q bezig, dus dit komt helaas vaker voor.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    VeniVidiVici schreef:
    Ik zal het melden. Rutger is veel met Q bezig, dus dit komt helaas vaker voor.


    Vandaar, bedankt!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Dit is al sinds deze ochtend bij mij haha ik ben er al een hele dag op aan het wachten :'D want ik heb het eigenlijk wel nodig, maar dan ben ik weer opdringerig xd


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Vanochtend was er onderhoud, misschien iets mis gegaan.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik begin inderdaad steeds meer last te krijgen van dit soort meldingen. Ook bij het aanpassen van een foto bij een hoofdstuk. Ik hoop dat het snel wordt opgelost, want ik betrap mezelf erop dat ik behoorlijk geïrriteerd begin te raken D:
    En dat is natuurlijk helemaal niet de bedoeling, want ik vind dit verder een top-site.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik heb het ook.


    16 - 09 - '17

    Ik heb er ook last van. Bedankt voor het melden, VeniVidiVici (:


    Caution first, always.

    Yukimura schreef:
    Ik begin inderdaad steeds meer last te krijgen van dit soort meldingen. Ook bij het aanpassen van een foto bij een hoofdstuk. Ik hoop dat het snel wordt opgelost, want ik betrap mezelf erop dat ik behoorlijk geïrriteerd begin te raken D:
    En dat is natuurlijk helemaal niet de bedoeling, want ik vind dit verder een top-site.


    Stay positive! <3
    Alles wat ze nu doen is om Quizlet weer actiever te krijgen, waardoor je later meer lezers krijgt, meer reacties, meer topics, meer kudo's, ect! =D Denk vooruit!=3


    You were born original, don't die as a copy.

    Yukimura schreef:
    Ik begin inderdaad steeds meer last te krijgen van dit soort meldingen. Ook bij het aanpassen van een foto bij een hoofdstuk. Ik hoop dat het snel wordt opgelost, want ik betrap mezelf erop dat ik behoorlijk geïrriteerd begin te raken D:
    En dat is natuurlijk helemaal niet de bedoeling, want ik vind dit verder een top-site.

    Normaal gaat het nu gedaan zijn. Om verbeteringen te kunnen brengen aan de site moeten we van bepaalde oude structuren af. Maar dat kan niet in één keer. Dus Rutger is creatievorm per creatievorm aan het omzetten. En dan is het nu gewoon een kwestie van alles dat bij die creatievorm succesvol over te zetten, maar dat is enorm veel werk. Maar ondertussen, sinds gisteren, staan alle creatievormen in dezelfde database. Dit is een goede basis voor komende verbeteringen. ^^

    En trouwens niet alle problemen van laatst zijn te wijten aan deze overzetting. De laatste tijd moeten er externe partners aangesproken worden omdat bepaalde zaken niet meer werken zoals bijvoorbeeld de problemen op het forum. Dus we kunnen niet aan alles meteen wat doen, helaas. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb er sinds gisteren last van. Hopelijk wordt het snel opgelost!

    Ik snap dat er dingen aangepast en verbeterd moeten worden. Ik vind het super dat Q zich aan het ontwikkelen is.

    Wel vind ik het jammer dat we er bijv. van te voren geen melding over hebben gekregen. (Of dat heb ik over het hoofd gezien) Dat had bij mij namelijk een hoop ergernis voorkomen.


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Middernacht schreef:
    Ik snap dat er dingen aangepast en verbeterd moeten worden. Ik vind het super dat Q zich aan het ontwikkelen is.

    Wel vind ik het jammer dat we er bijv. van te voren geen melding over hebben gekregen. (Of dat heb ik over het hoofd gezien) Dat had bij mij namelijk een hoop ergernis voorkomen.


    Ja, same here. Dat zou wel handig zijn voor de volgende keer, dan weet ik tenminste zeker dat het niet aan mijn laptop ligt.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Middernacht schreef:
    Ik snap dat er dingen aangepast en verbeterd moeten worden. Ik vind het super dat Q zich aan het ontwikkelen is.

    Wel vind ik het jammer dat we er bijv. van te voren geen melding over hebben gekregen. (Of dat heb ik over het hoofd gezien) Dat had bij mij namelijk een hoop ergernis voorkomen.

    Normaal zouden er zich ook geen problemen hebben voorgedaan en had niemand er iets van gemerkt. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Gorillaz schreef:
    Ik heb er ook last van. Bedankt voor het melden, VeniVidiVici (:


    •

    Aaahh, ik frustreer me er echt enorm aan. Ik had het net ook gekregen met dat ik een andere user eigenlijk wilde 'verrassen' met een nieuwe deel van onze ORPG, en toen ik het wilde veranderen.. so.much.frustration. Ik hoop dat dit probleem snel wordt opgelost.


    Don't walk. Run, you sheep, run.