• We zijn achter de schermen druk bezig om er technisch voor te zorgen dat we binnenkort voor alle soorten creaties kudos kunnen geven, dus niet alleen aan quizzen en stories.

    Nu we toch bezig zijn om dit systeem aan te passen, is de vraag aan jullie hoe jullie het kudo systeem het liefste zouden willen zien.

    We kunnen nu een top lijst maken met alle creaties door elkaar met een een filter erbij waarbij je aan kunt geven dat je bijvoorbeeld alleen stories of gedichten wilt zien.

    Nu wordt de top elke dag gereset. Dit zou ook wekelijks gedaan kunnen worden waarbij de top 10 in bijvoorbeeld een nieuwsbrief rond gestuurd zouden kunnen worden.

    Alle ideeen en suggesties zijn welkom (Y)


    Dit is mijn signature...

    Reigns schreef:
    (...)

    Zoals ik het begrijp, dan zou de top om de week gereset worden ipv middernacht.


    Dus ook bij de stories?


    Mhm?

    Sarn schreef:
    (...)

    Dus ook bij de stories?


    Geen idee. Ik denk het wel?


    16 - 09 - '17

    Het zou mij best leuk lijken als beide opties konden. Een lijst met de meeste kudo's per dag, en per week.
    Het is goed dat er soms wat nieuws op komt, geeft de goeie creaties meer kans om bekeken te worden. :)


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Wat een goed idee!

    Vandaag gaan we aan de slag met het nieuwe kudo systeem. Het kan dus zijn dat er af en toe even iets niet helemaal werkt zoals verwacht.

    Blijf kalm en raak dan niet in paniek (Y)


    Dit is mijn signature...

    Spannend!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Whohoo!! supertof!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Super! *O*

    wow wacht. Dit had ik niet verwacht. Ik weet nog niet echt of ik er heel blij mee ben, maar zo te zien jullie wel, dus dat is supertof!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Hier het officiële aankondig topic:
    https://www.quizlet.nl/topic/184674-nieuw-kudo-systeem/

    [ bericht aangepast op 8 aug 2017 - 14:29 ]


    Dit is mijn signature...