• Mijn kleine teen was bijna gebroken! Dramaaaa!

    Nee serieus, ik moest wat pakken voor mijn vader, maar die nest stak vast. Dus, ik ging trekken en toen viel de versterker van mijn broer op de zijkant van mijn voet. De pijn ging gewoon door mijn hele voet heen en dan roep ik nog door het hele huis: 'Aaaaaaaaaaa, teen gebroken!'. Haha, niet dus, denk ik. Ik kreeg meteen een dikke, blauwe plek op mijn voet, maar ik kon mijn tenen en zo nog bewegen. En ijs doet ook wonderen.
    Trouwens, het onweert en regent hier ook nog, alsof die daar boven even dachten aan extra drama en effecten toevoegen voor mijn teen, haha!
    Anyway, wat voor pijnlijks hebben jullie laatst meegemaakt?


    16 - 09 - '17

    Ik had een paar weken geleden mijn enkelband gescheurd. Gelukkig een kleine scheur, maar het deed echt goed zeer. Een week op krukken, daarna weer lopen. Nu ben ik nog blauw na 3 weken :/.
    Beterschap voor je kleine teen

    [ bericht aangepast op 6 juli 2017 - 16:04 ]


    Shoganai i ne~

    KimTaehyung schreef:
    Ik had een paar weken geleden mijn enkelband gescheurd. Gelukkig een kleine scheur, maar het deed echt goed zeer. Een week op krukken, daarna weer lopen. Nu ben ik nog blauw na 3 weken :/.
    Beterschap voor je kleine teen


    Oeh, lijkt me zo pijnlijk, dus ik snap dat het zeer deed. Stom dat het nog steeds blauw is, maar dat gaat wel weg.
    Dankje!


    16 - 09 - '17

    Haha, Sylvie, veel beterschap aan je teen! D:

    Ik herinner me niet meteen dat ik iets pijnlijk heb meegemaakt de laatste tijd. Wel heeft mijn zus een blauwe plek aan de zijkant van mijn been ontdekt, maar ik heb geen idee hoe die daar kwam. 🤔


    Ik wil een tuin vol egels

    Rubin schreef:
    Haha, Sylvie, veel beterschap aan je teen! D:

    Ik herinner me niet meteen dat ik iets pijnlijk heb meegemaakt de laatste tijd. Wel heeft mijn zus een blauwe plek aan de zijkant van mijn been ontdekt, maar ik heb geen idee hoe die daar kwam. 🤔


    Thanks, Bianca!

    Oh, ik heb ook genoeg blauwe plekken op mijn knieën die mijn moeder had gezien, terwijl ik het zelf niet wist xp


    16 - 09 - '17

    Oeh! Ik kan me voorstellen dat je teen nu ontzettend zeer doet. Beterschap ermee!
    Ik heb nooit iets ergers gehad dan grote blauwe plekken en het openhalen van vingers/tenen aan muren/deuren.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Dankje, Kim!


    16 - 09 - '17

    Mijn zusje stond gisteren op mijn kleine teen


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Ahw, arme jij Syllie! Meh.

    Ja, dat was een paar weken geleden, ik snap nog steeds niet hoe het kan, maar toen had ik een blauwe teennagel. :'D Dusja, ik voel met je mee, haha.


    One Who Travels A Higher Path.

    Beterschap! Misschien kan je er van die zalf voor blauwe plekken op smeren? Dat hadden ze op stage meestal liggen. {Ik heb stage gelopen op kinderdagverblijven} Hopelijk gaat het snel over.

    Vanmorgen mijn arm gestoten aan de deurklink van mijn kamer. Gelukkig geen blauwe plek.


    Physics is awesome