• ☆ Back to Hogwarts ☆


         
    Nadat Voldemort voorgoed verslagen was op 31 oktober 1981 keerde de rust terug in de Wizarding World. Iedereen liet zo snel mogelijk de oorlog achter zich en ging door met het dagelijks leven.
    Veertien jaar later is het nog steeds rustig. Voor veel studenten van Hogwarts staat hun vijfde schooljaar voor de deur, het jaar met studiekeuzes en O.W.L.s. De meeste leerlingen staan te springen om terug te gaan, andere kijken vooral op tegen de hoeveelheid leerstof. Relaties beginnen en eindigen, vriendschappen ontstaan en lopen klem. Sommige leerlingen maakt het niet uit bij welke afdeling je hoort of wat je bloed status is, andere houden zich erg vast aan de oude verdelingen.
    Welcome to the schoolyear of 1995-1996


    "Anyway, it's a nightmare of a year, the fifth."
          - George Weasley


    Gryffindor
    Medea Isabelle Herondale – Kelsey Calemine – Prefect – Verstappen – (1.3)
    Thomas Bennett – Anthony Ramos – Chaser – Punzie – (1.3)
    Slytherin
    Julie Wilson – Elizabeth Gillies – - – 1832 – (1.2)
    Amberlyn Johansson – kristina bazan – Chaser – Thrishanakru – (1.2)
    Stella Argentum – Taylor Marie Hill – – Karmahitsyou – (1.3)

    Ravenclaw
    Gwendolyn Artemisa Banes – freya tingley – - – Saralonde – (1.3)
    Wick Wylde – Landon Liboiron – Positie – DreamerN – (1.3)
    Raúl Corbeau – Daniel Sharman – Beater – Karmahitsyou – (1.4)
    Hufflepuff
    Chrysanthe Bennett – Jasmine Cephas-Jonesl – Prefect – Punzie – (1.3)
    Felix Cooper – Erin Mommsen – Chaser – Necessity – (1.2)
    Beau Jameson Zeller – Niclas Gillis – -r – Aglionby – (1.3)




    Regels
    ● De huisregels van quizlet gelden voor deze RPG
    ● Alleen ik (Punzie) opent een nieuw topic, tenzij anders aangegeven
    ● Je schrijft minimaal 200 woorden per post
    ● Je reservering blijft drie dagen staan
          Je rol hoeft dan nog niet compleet te zijn, maar wel een begin
    ● Bespreek relaties, verhaallijnen etc, in het praattopic
    ● Naamsveranderingen doorgeven
    ● Dames en Heren gelijk houden
    ● Afdelingen ook gelijk houden
    ● Je mag Personage's uit de boeken/films kiezen
    ● OC's kunnen geen familie zijn van al bestaande personage's

    [ bericht aangepast op 11 juli 2017 - 16:01 ]


    --

    Het bericht plaatsen wordt aan mijn kant even verplaatst. Het apparaat wat er voor zorgt dat ik internet bereik heb is overleden waardoor ik zowel op de computer als op mijn telefoon geen bereik heb :/

    (Ik plaats dit vanuit een zaak waar ze wi-fi hebben, zo wanhopig ben ik)


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    I'm back! Ik was weg voor vijf dagen waar ik niet echt internet tot mijn beschikking had. xD


    Credendo Vides

    Wat is eigenlijk de volgorde waarop we reageren? Ben ik nu weer aan de beurt met schrijven of moet ik op de anderen wachten? c;


    How far is far

    Ik ga me helaas denk ik toch uitschrijven. Ik heb thuis nog veel drama om een beetje fatsoenlijk internet te hebben en wanneer dat probleem eindelijk opgelost zal zijn heb ik weer school, waar ik in een heel druk jaar kom.

    Voor de mensen die met Amberlyn een gesprek hadden, jullie mogen zelf bepalen of ze reageert op iets wat jullie vroegen aan haar of haar gewoon negeren.


    Nogmaals sorry hiervoor :/

    [ bericht aangepast op 10 aug 2017 - 14:37 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ah jammer, ik denk dat negeren wel kan dan, hahaha.


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    (...)

    Awh, post je van te voren nog? Had Jonathan namelijk naar Thomas gestuurd haha.


    Dit is echt erg maar ik ben er helemaal niet aan toegekomen, ik hoop morgen nog te posten (Misschien vanavond maar denk dat haast niet) anders pas dinsdag. Sorry!!


    --

    NymphadoraTonks schreef:
    Wat is eigenlijk de volgorde waarop we reageren? Ben ik nu weer aan de beurt met schrijven of moet ik op de anderen wachten? c;


    Ligt eraan met hoeveel je in gesprek bent. Like als je met character A in gesprek bent en Character B is niet eens in de buurt hoef je daar niet op te wachten


    --

    FlTZHERBERT schreef:
    (...)

    Dit is echt erg maar ik ben er helemaal niet aan toegekomen, ik hoop morgen nog te posten (Misschien vanavond maar denk dat haast niet) anders pas dinsdag. Sorry!!


    No problem, thanks for the update (:


    - thank you for existing -

    Damn... Wegens omstandigheden (En slecht internet) ben ik een tijdje afwezig geweest van Q. Ik hoop mijn rol snel weer op te kunnen pakken! (:


    Credendo Vides

    Okay mijn extreem vertraagde stukjes zijn geplaats, echt excuses ik ga mijn best doen weer sneller te reageren c:
    En ze zijn nog eens te kort maar echt sorry oeps

    [ bericht aangepast op 21 aug 2017 - 14:17 ]


    --

    Is voor dit rpg nog enthousiasme om door te gaan ermee?
    Heb nu weer wat tijd om een stukje te posten, maar als niemand meer reageert vind ik het zonde van mijn energie om een stukje te schrijven

    Saralonde schreef:
    Is voor dit rpg nog enthousiasme om door te gaan ermee?
    Heb nu weer wat tijd om een stukje te posten, maar als niemand meer reageert vind ik het zonde van mijn energie om een stukje te schrijven


    Ik ben er nog enthousiast over maar idk hoe het met de rest is :)


    --

    *realiseert zich ineens dat het mijn beurt is om te posten* oeps.
    Ik ben op zich nog wel enthousiast, maar ik ben gewoon erg druk geweest. Ik zal (als er belangstelling voor is) zo snel mogelijk posten!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik wil wel alvast melden dan dat ik vanaf 11 september wss heel traag word met reageren.
    Ik ga in stagebungalow bij center parcs maar er is geen wifi en in de dome maar half uur per dag gratis :c


    --

    Ik wil ook graag in dit RPG blijven spelen!


    - thank you for existing -