• ☆ Back to Hogwarts ☆


         
    Nadat Voldemort voorgoed verslagen was op 31 oktober 1981 keerde de rust terug in de Wizarding World. Iedereen liet zo snel mogelijk de oorlog achter zich en ging door met het dagelijks leven.
    Veertien jaar later is het nog steeds rustig. Voor veel studenten van Hogwarts staat hun vijfde schooljaar voor de deur, het jaar met studiekeuzes en O.W.L.s. De meeste leerlingen staan te springen om terug te gaan, andere kijken vooral op tegen de hoeveelheid leerstof. Relaties beginnen en eindigen, vriendschappen ontstaan en lopen klem. Sommige leerlingen maakt het niet uit bij welke afdeling je hoort of wat je bloed status is, andere houden zich erg vast aan de oude verdelingen.
    Welcome to the schoolyear of 1995-1996


    "Anyway, it's a nightmare of a year, the fifth."
          - George Weasley


    Gryffindor
    Medea Isabelle Herondale – Kelsey Calemine – Prefect – Verstappen – (1.3)
    Thomas Bennett – Anthony Ramos – Chaser – Punzie – (1.3)
    Slytherin
    Julie Wilson – Elizabeth Gillies – - – 1832 – (1.2)
    Amberlyn Johansson – kristina bazan – Chaser – Thrishanakru – (1.2)
    Stella Argentum – Taylor Marie Hill – – Karmahitsyou – (1.3)

    Ravenclaw
    Gwendolyn Artemisa Banes – freya tingley – - – Saralonde – (1.3)
    Wick Wylde – Landon Liboiron – Positie – DreamerN – (1.3)
    Raúl Corbeau – Daniel Sharman – Beater – Karmahitsyou – (1.4)
    Hufflepuff
    Chrysanthe Bennett – Jasmine Cephas-Jonesl – Prefect – Punzie – (1.3)
    Felix Cooper – Erin Mommsen – Chaser – Necessity – (1.2)
    Beau Jameson Zeller – Niclas Gillis – -r – Aglionby – (1.3)




    Regels
    ● De huisregels van quizlet gelden voor deze RPG
    ● Alleen ik (Punzie) opent een nieuw topic, tenzij anders aangegeven
    ● Je schrijft minimaal 200 woorden per post
    ● Je reservering blijft drie dagen staan
          Je rol hoeft dan nog niet compleet te zijn, maar wel een begin
    ● Bespreek relaties, verhaallijnen etc, in het praattopic
    ● Naamsveranderingen doorgeven
    ● Dames en Heren gelijk houden
    ● Afdelingen ook gelijk houden
    ● Je mag Personage's uit de boeken/films kiezen
    ● OC's kunnen geen familie zijn van al bestaande personage's

    [ bericht aangepast op 11 juli 2017 - 16:01 ]


    --

    Punzie > FlTZHERBERT


    --

    Ik zal vanavond/morgen posten, sorry voor de erge verlating, ik was een weekje weg en was actiever op vakantie dan ik zelf had gedacht van te voren.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik zal proberen morgen te posten (:


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    sorry dat mijn post zolang duurde. Had het onverwacht heel erg druk of geen beschikking over mijn laptop.

    Ik hoop dat mijn autocorrect niet al te rare dingen heeft gedaan 😂


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik ben vanaf zaterdag 2 weken op vakantie en kan daar niet tot weinig reageren

    Ik ga vandaag nog weer een stukje posten met Wick, al kan hij nog niet heel erg veel. (':


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Ik ga vandaag nog weer een stukje posten met Wick, al kan hij nog niet heel erg veel. (':

    Wick kan anders Felix en Chryssa misschien joinen?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Oh guys ik ben vanaf morgen middag tot zondag laat weg, twijfel nog even of ik laptop meeneem maar zal sws geen stukje kunne posten, wel op pbs enzo reageren c:


    --

    Ik zat te denken dat wanneer de nieuwe rollen bijspringen anders te gaan naar eerste les dag of naar Hogsmeade trip?
    Voorkeuren hiervoor?


    --

    MT


    How far is far

    @PluviophiIe

    Raúl zit net als Zara in Ravenclaw, wanna be friends? Or more?


    - thank you for existing -

    Relatie's Raúl
    - Gwendolyn - Gwendolyn is een goede vriendin van Raúl, hij kan goed met haar praten en mag haar ook graag. Hij helpt haar vaak met Astronomy.
    - Stella - Stella woonde vroeger bij Raúl in de straat, ze kennen elkaar, maar zijn zeker geen vrienden. Meestal negeert Stella Raúl, daar maakt Raúl meestal geen probleem van.
    - Wick - Wick is een vriend van Raúl, Wick is nogal veranderd, maar daar kan Raúl goed mee omgaan.
    - Chryssa - Chryssa heeft een stiekeme crush op Raúl, Raúl heeft dat alleen niet echt door.
    - Beau - Beau is een vriend van een andere afdeling, Raúl kan goed met hem praten. Verder zijn er geen specialiteiten tussen de twee jongens.
    - Julie - Julie is een meisje uit Slytherin, Raúl heeft het niet zo op Slytherin's, maar toch kan hij het redelijk vinden met deze dame.
    - Amberlyn - Raúl en Amberlyn flirten nogal heen en weer, niet echt met bedoelingen, maar gewoon omdat het leuk is.


    Relatie's Stella
    - Felix - Felix en Stella zijn nogal ingewikkeld, Felix vindt Stella leuk, maar Stella kan niet zo goed tegen het feit dat hij bij Hufflepuff zit, nog erger, dat hij een mudblood is. Toch is er iets aan Felix waardoor Stella hem niet kan haten. Ze blijft hem leuk vinden, hoe erg ze het ook vind.
    - Chryssa - Stella pest Chryssa een beetje, vooral omdat ze met Felix om gaat en Stella daar een tikkeltje jaloers van word. Gelukkig is Chryssa niet heel erg bezig met ruzie maken, anders waren er al heel vaak gewonden gevallen tijdens de lessen waar magie gebruikt mocht worden.
    - Raúl - Raúl woonde vroeger bij Stella in de straat, ze speelde vaak samen, maar sinds hij is ingedeeld bij Ravenclaw, negeert Stella hem bijna volledig.
    - Beau - Stella heeft heeft Beau afgewezen, maar flirt nog steeds met hem, ze houdt hem als het ware een beetje aan het lijntje.
    - Gwendolyn - Stella kan niet goed met Gwendolyn overweg, ze heeft echter geen echte haat richting haar.
    - Julie - Julie is een mede-Slytherin, hierdoor accepteerd Stella haar eigenlijk al meteen.
    - Amberlyn - Amberlyn en Stella kunnen goed overweg, tijdens de lunch zitten ze vaak bij elkaar, te kletsen over hoe stom sommige dingen wel niet zijn, klagen kunnen ze ontzettend goed met elkaar.









    Als er iets is waar je het niet mee eens bent, let me know!

    [ bericht aangepast op 30 juli 2017 - 19:11 ]


    - thank you for existing -

    Beide met Amberlyn zijn goed ^.^

    [ bericht aangepast op 31 juli 2017 - 6:51 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Heeft er iemand interesse in een relatie met Sebastian?


    How far is far