• ☆ Back to Hogwarts ☆


         
    Nadat Voldemort voorgoed verslagen was op 31 oktober 1981 keerde de rust terug in de Wizarding World. Iedereen liet zo snel mogelijk de oorlog achter zich en ging door met het dagelijks leven.
    Veertien jaar later is het nog steeds rustig. Voor veel studenten van Hogwarts staat hun vijfde schooljaar voor de deur, het jaar met studiekeuzes en O.W.L.s. De meeste leerlingen staan te springen om terug te gaan, andere kijken vooral op tegen de hoeveelheid leerstof. Relaties beginnen en eindigen, vriendschappen ontstaan en lopen klem. Sommige leerlingen maakt het niet uit bij welke afdeling je hoort of wat je bloed status is, andere houden zich erg vast aan de oude verdelingen.
    Welcome to the schoolyear of 1995-1996


    "Anyway, it's a nightmare of a year, the fifth."
          - George Weasley


    Gryffindor
    Medea Isabelle Herondale – Kelsey CaleminePrefect Verstappen – (1.3)
    Thomas Bennett – Anthony RamosChaserPunzie – (1.3)
    Slytherin
    Julie Wilson – Elizabeth Gillies-1832 – (1.2)
    Amberlyn Johansson – kristina bazanChaserThrishanakru – (1.2)
    Stella Argentum – Taylor Marie HillKarmahitsyou – (1.3)

    Ravenclaw
    Gwendolyn Artemisa Banes – freya tingley-Saralonde – (1.3)
    Wick Wylde – Landon LiboironPositieDreamerN – (1.3)
    Raúl Corbeau – Daniel SharmanBeaterKarmahitsyou – (1.4)
    Hufflepuff
    Chrysanthe Bennett – Jasmine Cephas-JoneslPrefectPunzie – (1.3)
    Felix Cooper – Erin MommsenChaserNecessity – (1.2)
    Beau Jameson Zeller – Niclas Gillis-rAglionby – (1.3)




    Regels
    ● De huisregels van quizlet gelden voor deze RPG
    ● Alleen ik (Punzie) opent een nieuw topic, tenzij anders aangegeven
    ● Je schrijft minimaal 200 woorden per post
    ● Je reservering blijft drie dagen staan
          Je rol hoeft dan nog niet compleet te zijn, maar wel een begin
    ● Bespreek relaties, verhaallijnen etc, in het praattopic
    ● Naamsveranderingen doorgeven
    ● Dames en Heren gelijk houden
    ● Afdelingen ook gelijk houden
    ● Je mag Personage's uit de boeken/films kiezen
    ● OC's kunnen geen familie zijn van al bestaande personage's

    [ bericht aangepast op 11 juli 2017 - 16:01 ]


    --

    Komt het voor iedereen uit als ik morgen (maandag) het speeltopic open?


    --

    Bonjour tout le monde. (:

    Ik ben nog bezig met mijn rol, ik denk dat ik hem morgen wel af krijg trouwens.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2017 - 1:43 ]


    Credendo Vides

    Punzie schreef:
    Komt het voor iedereen uit als ik morgen (maandag) het speeltopic open?

    Ik kan pas vanavond mijn profiel verder afmaken, als dat geen probleem is mag het van mij!


    - thank you for existing -

    Punzie schreef:
    (...)

    Oke sowieso kunnen Chryssa en Stella het totaal niet vinden


    Hahaha, dat geeft niet, maakt het ook leuk, lekker elkaar afsnauwen in de lessen. (nerd)


    - thank you for existing -

    Ik vind het wel zielig dat er zo weinig jongens zijn, zal ik anders ook nog een jongens Ravenclaw maken? Denk dat ik dat vanavond ook nog wel kan doen, maar dan is het wel handig als de speeltopic morgen word gestart * hides *


    - thank you for existing -

    karmahitsyou schreef:
    Ik vind het wel zielig dat er zo weinig jongens zijn, zal ik anders ook nog een jongens Ravenclaw maken? Denk dat ik dat vanavond ook nog wel kan doen, maar dan is het wel handig als de speeltopic morgen word gestart * hides *


    Is goed! Ik moet onverwachts al om 1 uur werken ipv 6 dus wilde sws verplaatsen naar morgen (:


    --

    Punzie schreef:
    (...)

    Is goed! Ik moet onverwachts al om 1 uur werken ipv 6 dus wilde sws verplaatsen naar morgen (:


    Ah top, dan maak ik nog een Ravenclaw boiii. Je mag het er in zetten. (:


    - thank you for existing -

    karmahitsyou schreef:
    (...)

    Mijn karakter is erg goed met potions omdat ze de ingrediënten en formule's makkelijk onthoud. Ze zou je bijles kunnen geven, maar het kan zijn dat ze zich gaat irriteren als het te lang duurt. Ze doet erg haar best met mensen helpen, als ze maar luisteren en er ook daadwerkelijk van leren.

    Ik heb haar volledige karakter nog niet in de rollentopic staan, maar een korte met haar karakter en uiterlijk in het praattopic.

    Ik had al iemand voor potions bijles inmiddels :x Heb je toevallig nog ideen voor iets anders?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)
    Ik had al iemand voor potions bijles inmiddels :x Heb je toevallig nog ideen voor iets anders?


    Hmm, Felix is van hufflepuff of niet? Misschien dat Stella een soort crush op hem heeft, maar het niet kan accepteren omdat hij een Hufflepuff is?

    Dat ze wel soort van flirt, maar hard to get doet?


    - thank you for existing -

    karmahitsyou schreef:
    (...)

    Hmm, Felix is van hufflepuff of niet? Misschien dat Stella een soort crush op hem heeft, maar het niet kan accepteren omdat hij een Hufflepuff is?

    Dat ze wel soort van flirt, maar hard to get doet?

    Ja hij is Hufflepuff, en ook nog muggleborn.
    Ik vind het goed ^^ is het dan wederzijds? Dat hij denkt dat ze flirten en misschien toch wat meer hebben, wat nog niet echt is uitgesproken, maar dan ineens bedenkt zij dat hij toch Hufflepuff/muggleborn is en dat ze daardoor voor hem wat verwarrende signalen uitzendt ofzo?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Gwendolyn is af. ik sta open voor ideeën

    Necessity schreef:
    (...)
    Ja hij is Hufflepuff, en ook nog muggleborn.
    Ik vind het goed ^^ is het dan wederzijds? Dat hij denkt dat ze flirten en misschien toch wat meer hebben, wat nog niet echt is uitgesproken, maar dan ineens bedenkt zij dat hij toch Hufflepuff/muggleborn is en dat ze daardoor voor hem wat verwarrende signalen uitzendt ofzo?


    Jaa, dat gaat waarschijnlijk een haat/liefde relatie worden, maar het lijkt me leuk (:
    Stella heeft een haat aan muggle's en aan mensen buiten Slytherin, maar iets aan Felix trekt haar aan.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2017 - 22:33 ]


    - thank you for existing -

    Ik zoek nog wel meer mensen voor Chryssa!

    Ik probeer morgen het speeltopic te openen als ik terug ben van HP expo!


    --

    karmahitsyou schreef:
    (...)

    Ah top, dan maak ik nog een Ravenclaw boiii. Je mag het er in zetten. (:


    Raúl kan wel vrienden zijn mijn Wick (ook al is hij altijd al een soort loner geweest), alleen moet hij zich dan wel verbazen dat zijn vriend enorm veranderd is over de zomer. (':


    Credendo Vides

    karmahitsyou schreef:
    (...)

    Ah top, dan maak ik nog een Ravenclaw boiii. Je mag het er in zetten. (:


    -

    [ bericht aangepast op 11 juli 2017 - 10:04 ]


    --