• ☆ Back to Hogwarts ☆


         
    Nadat Voldemort voorgoed verslagen was op 31 oktober 1981 keerde de rust terug in de Wizarding World. Iedereen liet zo snel mogelijk de oorlog achter zich en ging door met het dagelijks leven.
    Veertien jaar later is het nog steeds rustig. Voor veel studenten van Hogwarts staat hun vijfde schooljaar voor de deur, het jaar met studiekeuzes en O.W.L.s. De meeste leerlingen staan te springen om terug te gaan, andere kijken vooral op tegen de hoeveelheid leerstof. Relaties beginnen en eindigen, vriendschappen ontstaan en lopen klem. Sommige leerlingen maakt het niet uit bij welke afdeling je hoort of wat je bloed status is, andere houden zich erg vast aan de oude verdelingen.
    Welcome to the schoolyear of 1995-1996


    "Anyway, it's a nightmare of a year, the fifth."
          - George Weasley


    Gryffindor
    Medea Isabelle Herondale – Kelsey Calemine – Prefect – Verstappen – (1.3)
    Thomas Bennett – Anthony Ramos – Chaser – Punzie – (1.3)
    Slytherin
    Julie Wilson – Elizabeth Gillies – - – 1832 – (1.2)
    Amberlyn Johansson – kristina bazan – Chaser – Thrishanakru – (1.2)
    Stella Argentum – Taylor Marie Hill – – Karmahitsyou – (1.3)

    Ravenclaw
    Gwendolyn Artemisa Banes – freya tingley – - – Saralonde – (1.3)
    Wick Wylde – Landon Liboiron – Positie – DreamerN – (1.3)
    Raúl Corbeau – Daniel Sharman – Beater – Karmahitsyou – (1.4)
    Hufflepuff
    Chrysanthe Bennett – Jasmine Cephas-Jonesl – Prefect – Punzie – (1.3)
    Felix Cooper – Erin Mommsen – Chaser – Necessity – (1.2)
    Beau Jameson Zeller – Niclas Gillis – -r – Aglionby – (1.3)




    Regels
    ● De huisregels van quizlet gelden voor deze RPG
    ● Alleen ik (Punzie) opent een nieuw topic, tenzij anders aangegeven
    ● Je schrijft minimaal 200 woorden per post
    ● Je reservering blijft drie dagen staan
          Je rol hoeft dan nog niet compleet te zijn, maar wel een begin
    ● Bespreek relaties, verhaallijnen etc, in het praattopic
    ● Naamsveranderingen doorgeven
    ● Dames en Heren gelijk houden
    ● Afdelingen ook gelijk houden
    ● Je mag Personage's uit de boeken/films kiezen
    ● OC's kunnen geen familie zijn van al bestaande personage's

    [ bericht aangepast op 11 juli 2017 - 16:01 ]


    --

    karmahitsyou schreef:
    (...)

    Hehehe, i know right. Daniel Sharman is hot hot hot.

    Raúl is wel zo'n type die dat niet snel door heeft, dus als Chryssa een crush op hem heeft, lijkt hij waarschijnlijk blind, tot het echt Obvious word.


    Oeeeh lijkt me alleen maar leuker dan haha


    --

    Aglionby schreef:
    (...)

    Yes, koppelen we er nog een specifieke gebeurtenis aan waardoor ze geen vrienden meer zijn? Het kan dat Beau in een uitbarsting ooit iets kwetsend tegen Felix heeft gezegd en dat ze daardoor geen vrienden meer zijn?

    Is goed! Hoe lang geleden?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Raúl's relaties

    - Wick - vriend op Ravenclaw -
    - Beau - vriend uit Hufflepuff
    - Chryssa - kennis - Hufflepuff
    - ?? - flirtationship - ??
    - ?? - vijand/bekvechten - ??

    - suggestions for anything else?

    - who else?


    - thank you for existing -

    Ik heb naar de karakters gekeken en het volgende bedacht qua relaties... als mensen een ander/beter idee hebben, dan hoor ik het graag :)


    Relatievoorstellingen en indrukken van Gwendolyn


    Amberlyn Johansson
    Ik denk dat ze elkaar niet mogen en elkaar meer ontwijken.

    Felix Cooper
    Misschien Casual friends? dat ze af en toe samen gewoon iets geks doen, Gwen zal wel meegaan in zijn pranks.

    Julie Wilson
    door haar afstandelijkheid zal Gwen niet snel naar Julie toe gaan, denk dat ze elkaar niet zien staan.

    Chrysanthe Bennett
    Ik denk dat ze elkaar wel mogen. (beste) vriendinnen?

    Medea Isabelle Herondale
    nog geen idee bij

    Beau Jameson Zeller
    misschien kan Gwen een crush ontwikkelen op hem, maar dan weet ze eigenlijk niet zo goed hoe ze hier mee om moet gaan.
    Ze volgen allebei Arithmancy als keuzevak, misschien kunnen ze studiebuddys zijn voor dit vak?

    Thomas Bennett
    niet echt een idee bij

    Stella Sombre Argentum
    Gwen zal niet met Stella door een deur kunnen. Dat Stella een slang als huisdier heeft, het dier wat Gwen maar eng vind, bevestigd voor haar alleen maar dat Stella niet te vertrouwen is en zal haar zo veel mogelijk uit de weg gaan.

    Wick Philip Wylde
    een mede ravenclaw. Gwen zal zeker wel geïnteresseerd zijn in zijn hele look wissel.
    voor de rest nog geen idee.

    Raúl Tero Corbeau
    nog een mede ravenclaw. Ik denk dat ze elkaar wel mogen. Misschien dat Raúl haar kan helpen met Atsronomy en zij kan hem dan weer helpen met charms. Studiebuddys en vrienden?

    [ bericht aangepast op 11 juli 2017 - 14:38 ]

    Saralonde schreef:
    Ik heb naar de karakters gekeken en het volgende bedacht qua relaties... als mensen een ander/beter idee hebben, dan hoor ik het graag :)

    Relatievoorstellingen en indrukken van Gwendolyn


    Amberlyn Johansson
    Ik denk dat ze elkaar niet mogen en elkaar meer ontwijken.

    Felix Cooper
    Misschien Casual friends? dat ze af en toe samen gewoon iets geks doen, Gwen zal wel meegaan in zijn pranks.

    Julie Wilson
    door haar afstandelijkheid zal Gwen niet snel naar Julie toe gaan, denk dat ze elkaar niet zien staan.

    Chrysanthe Bennett
    Ik denk dat ze elkaar wel mogen. (beste) vriendinnen?

    Medea Isabelle Herondale
    nog geen idee bij

    Beau Jameson Zeller
    misschien kan Gwen een crush ontwikkelen op hem, maar dan weet ze eigenlijk niet zo goed hoe ze hier mee om moet gaan.
    Ze volgen allebei Arithmancy als keuzevak, misschien kunnen ze studiebuddys zijn voor dit vak?

    Thomas Bennett
    niet echt een idee bij

    Stella Sombre Argentum
    Gwen zal niet met Stella door een deur kunnen. Dat Stella een slang als huisdier heeft, het dier wat Gwen maar eng vind, bevestigd voor haar alleen maar dat Stella niet te vertrouwen is en zal haar zo veel mogelijk uit de weg gaan.

    Wick Philip Wylde
    een mede ravenclaw. Gwen zal zeker wel geïnteresseerd zijn in zijn hele look wissel.
    voor de rest nog geen idee.

    Raúl Tero Corbeau
    nog een mede ravenclaw. Ik denk dat ze elkaar wel mogen. Misschien dat Raúl haar kan helpen met Atsronomy en zij kan hem dan weer helpen met charms. Studiebuddys en vrienden?


    Besties met Chryssa vind ik goed!


    --

    Ik vind je voorstel met Felix prima (:


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik ben onderweg naar huis en zal zo het speeltopic aanmaken! Voorkeur voor het begin? Ik twijfel tussen welkomsmaal in great hall of eerste lesdag


    --

    Relatielijstje Felix


    Amberlyn - Thank you for helping me. Amberlyn geeft Felix, gedwongen, Potions bijles. Ze wil eigenlijk niet veel met hem te maken hebben en daarom is het ook gdwongen, maar Felix is haar nog steeds dankbaar want zonder deze bijles zou hij Potions nooit redden.
    Chrysanthe - You're one of those people who make my life better by just being in it. Chrysanthe is een van Felix' beste vrienden.
    Stella - I know there is something between us, so why are you not acting that way? De twee hebben een soort haat/liefde verhouding. Ze flirten en Felix heeft het idee dat ze misschien wel meer hebben, maar Stella heeft tegelijk een haat aan muggles en mensen buiten Slytherin, waardoor ze soms verwarrende signalen uitzendt en Felix haar niet altijd snapt.
    Beau - And suddenly, we were strangers again. Beau en Felix waren ooit goede vrienden. Echter, Beau heeft in een uitbarsting iets kwetsend gezegd, wat er uiteindelijk in geresulteerd heeft dat de vriendschap verbroken is. Wel delen ze nog steeds een slaapzaal, wat voor awkward situaties kan zorgen.
    Gwendolyn - It's time to have some fun. Gwendolyn en Felix zijn vrienden. Ze doen samen gekke dingen en Gwendolyn gaat nog wel eens met zijn pranks mee.

    Anyone else?
    Als het trouwens niet helemaal klopt hoe ik het hier heb neergezet, zeg gerust. De juist bewoording vinden is altijd lastig :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik kan morgenochtend posten. Iemand voor Felix?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik ga morgen posten. Iemand naar wie Amberlyn naar toe kan gaan?


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Necessity schreef:
    Ik kan morgenochtend posten. Iemand voor Felix?


    Hij en Chryssa zitten samen?


    --

    Punzie schreef:
    (...)

    Hij en Chryssa zitten samen?

    Is goed! Als jij tijd hebt om te posten, verwerk je hem maar gerust in je post.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)
    Is goed! Als jij tijd hebt om te posten, verwerk je hem maar gerust in je post.


    Is goed, ik zit eigenlijk roosters voor de afdelingen te maken (Hoe bedoel je uitstel gedrag)


    --

    karmahitsyou schreef:
    Raúl's relaties

    - Wick - vriend op Ravenclaw -
    - Beau - vriend uit Hufflepuff
    - Chryssa - kennis - Hufflepuff
    - ?? - flirtationship - ??
    - ?? - vijand/bekvechten - ??

    - suggestions for anything else?

    - who else?

    Qua dingen die open zijn, zie ik Julie niet meteen geschikt, maar misschien wel iets van vrienden/kennisen? (Ik zie wel een link met het cynisme/sarcasme)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn