• Zit je op vakantie of ga je nog op vakantie? Zo ja, waar of waarheen?
    Deel hier al jouw vakantie ervaringen.

    Zelf zit ik in Noorwegen en mijn beste ervaring is zeker en vast de gletsjer wandeling van gisteren.


    (de streepjes zijn mensen)

    Ik maak later nog een betere lay-out, maar daar heb ik nu geen tijd voor.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2017 - 10:15 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    Hahaha momenteel opweg naar schiphol! Portugal here i come!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    @Derks: Hoezo?

    @Vassey: Waar? En bedankt!

    @Laleah: Aaah, veel plezier! Genoeg topjes mee? Want het is enorm warm daar!

    [ bericht aangepast op 12 juli 2017 - 14:43 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    Vorig jaar ben ik naar Zweden gegaan (waar ik ook mijn huidige vriend heb opgepikt), maar dit jaar hebben we het dicht bij huis gehouden: Noordwijkerhout :') Erg gezellig, maar wel weer genoeg geweest voor dit jaar. We zitten midden in een verhuizing en we hebben besloten om nog drie dagjes weg te doen: Bodies in Amsterdam, het Spoorwegmuseum in Utrecht en de Efteling in Kaatsheuvel. Ik ben blij dat we deze vakantie niet nog meer dingen hebben gepland, ook omdat mijn vriend per 1 augustus aan zijn nieuwe baan begint.


    oi, suzy

    Jure schreef:
    Vorig jaar ben ik naar Zweden gegaan (waar ik ook mijn huidige vriend heb opgepikt), maar dit jaar hebben we het dicht bij huis gehouden: Noordwijkerhout :') Erg gezellig, maar wel weer genoeg geweest voor dit jaar. We zitten midden in een verhuizing en we hebben besloten om nog drie dagjes weg te doen: Bodies in Amsterdam, het Spoorwegmuseum in Utrecht en de Efteling in Kaatsheuvel. Ik ben blij dat we deze vakantie niet nog meer dingen hebben gepland, ook omdat mijn vriend per 1 augustus aan zijn nieuwe baan begint.


    Ik zat ook in Zweden vorig jaar! Waar ben je geweest?
    En wat een geluk heb je! Een bijzonder verhaal dat je hem daar ontmoette.
    Klinkt heel tof. Enorm veel plezier nog en succes met de verhuis!

    [ bericht aangepast op 12 juli 2017 - 15:15 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    Ik ga dus toch naar Spanje! Het is een vakantiehuisje in Murcia (San Pedro nogwat) en het is echt vlakbij zee en het is echt mooi. Maar ik ga pas de 10de augustus. Huilen. Fotos in spoiler.




    Heaven is a place that we all have

    Evaethas schreef:
    (...)

    Ik zat ook in Zweden vorig jaar! Waar ben je geweest?
    En wat een geluk heb je! Een bijzonder verhaal dat je hem daar ontmoette.
    Klinkt heel tof. Enorm veel plezier nog en succes met de verhuis!

    Ik ben toen naar Ed geweest, op enkele kilometers van de grens met Noorwegen. We zijn toen ook naar een huisje in Noorwegen gewandeld vanaf de camping in Zweden. Dus stiekem ben ik in zowel Zweden als Noorwegen geweest :')


    oi, suzy

    Kendol schreef:
    Ik ga dus toch naar Spanje! Het is een vakantiehuisje in Murcia (San Pedro nogwat) en het is echt vlakbij zee en het is echt mooi. Maar ik ga pas de 10de augustus. Huilen. Fotos in spoiler.





    Super mooi!


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik ben gister voor een dag (van Curaçao) naar Klein Curaçao geweest. Was leuk en al, maar 'vakantie' was het helaas niet.
    Volgend jaar gaan we hopelijk naar Europa.


    -

    Gaaf!
    Ik ga naar Duitsland en naar Kreta.

    Ik ga in augustus 10 dagen naar Italië.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2017 - 17:06 ]

    Evaethas schreef:
    @Derks: Hoezo?

    @Vassey: Waar? En bedankt!

    @Laleah: Aaah, veel plezier! Genoeg topjes mee? Want het is enorm warm daar!


    Bernkastel, in Duitsland. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ga eind juli tien dagen naar Turkije, en half augustus nog een weekendje naar Zandvoort met een paar vriendinnen.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Ik ben nu in Zweden. Ik werk hier 1,5 maand in een hotel. Dus niet echt vakantie, maar het is wel heel gaaf hier (:

    ^ wat gaaf! Waar zit je ergens? Doe je dat voor een opleiding of gewoon als vakantiebaantje?


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Ik zit vrij afgelegen in het bos hier. Maar het hotel ligt dichtbij het dorpje Malung. En dat ligt weer redelijk in de buurt van Mora (een iets grotere stad)
    Ik doe het trouwens gewoon als vakantiebaantje (: De hoteleigenaren zijn ook Nederlands, dus dat is wel heel fijn.