• Wat ben je op dit moment aan het doen behalve Q'en? Ben je een boek aan het lezen? Aan het uitgaan? Een donut aan het eten?

    Of wat ga je nog doen behalve Q'en? Je hond uitlaten? Naar de bioscoop gaan? Een papieren vliegtuigje vouwen?

    Deel het met heel Quizlet. Want stiekem is het heel interessant en leuk om te weten wat iedereen aan het doen is. :Y)

    Ik heb Final Fantasy XV gekocht voor de ps4, en Fallout 3, Fallout New Vegas en Infamous voor de ps3, dus ik ga de rest van de dag lekker gamen. :9~


    Caution first, always.

    Bankhangen; chips eten en een film kijken. Al weet ik nog niet welke.

    Aantal betaalde tekenopdracht, wat herkansingsopdrachten voor school en bijposten bij wat RP's


    http://paradigm-shift.actieforum.com/ Gezellige, actieve slice of life RPG

    Samen met mijn ouders op de bank Ik Hou Van Holland kijken en daarna Het zijn net mensen.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Maar eens Star Wars gaan kijken ^^


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ga lekker bier drinken en doelloos door Tumblr scrollen. c:


    The truth is out there.

    Een poging doen om te slapen (A)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik ben op het moment mr. Selfridge aan het kijken. Heeft iemand die serie gezien? En ik ben me mentaal aan het voorbereiden om maandag aan mijn eerste "grote mensen" baan te beginnen. :p


    Show me how to lie, you're getting better all the time

    Vampire diaries verder kijken... chips eten... ijs eten... yes.

    Wachten tot m'n verf droog is, Orphan Black kijken en hopelijk daarbij nog wat chippies naar binnen werken en misschien nog een hoofdstuk schrijven ^^


    look at the stars, look how they shine for you;

    Planning voor vanavond: boodschappen doen, avondeten eten (dat gelukkig alleen nog opgewarmd hoeft te worden), daarna misschien nog iets nuttigs doen (aangezien ik verder de hele dag alleen maar Jane the Virgin heb zitten kijken, oeps).
    "Planning" voor de rest van de vakantie: er zijn nog een aantal dingen die ik eigenlijk moet doen voor de introductiecommissie van mijn studievereniging, waar ik bij zit, en verder moet ik nog kijken welke bezienswaardigheden enz. leuk zijn om te bezoeken als ik op vakantie naar Noorwegen ga, want ik ik had gezegd dat ik daar naar zou kijken en eventueel wilde ik nog op zoek gaan naar een bijbaantje (voor na de vakantie dan waarschijnlijk).


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Ik zet net MODUS aan, ben bij s1e5. Vanavond maak ik een lekkere huzarensalade met paprika, veldsla, dressing, komkommer en misschien een uitje of gebakken eitje. Mag hij lekker de afwas doen. En ik ben aan het schrijven, maar meh ik ben mijn concentratie kwijt.


    oi, suzy

    Vanavond ga ik op bezoek bij een familielid waar pasgeleden een baby is geboren en dat is het wel eigenlijk ;3


    26 - 02 - '16

    Nog wat Spaans leren, schrijven als ik dat niet uitstel en anime kijken yay


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Vanavond home alone en dus lekker film kijken (Queen of the Damned) en chips eten en chocolade. *O*