• Ik heb dit nog nooit gedaan, maar eens moet de eerste keer zijn. Dit was een idee waarmee ik al een tijdje in mijn hoofd zat, maar ik weet niet of er interesse voor is. So; that's the question ^^ Ik zat te denken aan 250 woorden. Ze hebben nog wel vleugels, maar deze komen dan met een gebrek.





    And they fell from the Heavens, down to the earth,
    with burning wings and outcast souls.




    Het verraad van Lucifer zorgt voor zijn val van de Hemel naar de Hell, vergezeld door degenen die hun loyaliteit naar hem hebben verlegd. Maar de wereld is niet zwart/wit, en zo zijn er de Engelen met twijfel in hun hart. Zowel God als Lucifer, hebben enkel ruimte in hun domeinen voor degenen die hen zonder enige twijfel volgen en dus worden de besluitelozen verbannen naar de aarde, tot zij een keuze kunnen maken. Genadig als God is, creëert hij een plek voor de gevallen Engelen, zodat zij een veilige haven hebben om tot hun beslissingen te komen. Duivels als Lucifer is, zorgt hij er voor dat deze plek de enige plek is waar zij veilig zijn, want buiten de bescherming die God hen bied wordt er op hen gejaagd door Lucifer zijn Demonen. Door de eeuwen heen zijn er steeds meer Engelen die hun keuze hebben gemaakt, maar ook een aantal Rebellen die weigeren zichzelf te binden aan Licht of Duister. Rebellen die er, ondanks de dreigingen buiten de bescherming van God, voor hebben gekozen Fallen Angel Sanctuary te verlaten. Maar nu Lucifer er een sport van heeft gemaakt de laatste Gevallenen op te jagen, worden ze een voor een terug gedwongen naar de veiligheid die Fallen Angel Sanctuary is. Of zoals zij het zelf noemen;

    Outcast Sanctuary.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2017 - 13:32 ]


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Het klinkt wel leuk. Het ligt aan de hoeveelheid woorden of ik eraan mee zou doen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zat te denken aan 250 woorden


    Marrow deep, soul deep, essence deep