• Ik kreeg dit vanmorgen gestuurd!En vind dit heel erg wat er met die fans wordt gebeurd


    Wil je dith please doorsturen?¿.., alvast bedankt!¡ (l)



    Lieve Tokio Hotel fans!¡..,
    Er worden heel veel TH-FANS in-elkaar geslagen (soms wel tot moord pogingen!¡..,)
    Daarom vind ik dat wij ieder jaar een moment stilte moeten houden voor de FANS die dood zijn en die lastig gevallen worden..,
    Op: 4-8 (4 augustus) om 3uur..,1 minuut stilte.., voor alle TH-fans die dood zijn & lastig gevallen worden omdat ze FAN zijn..,
    Stuur deze mail naar zoveel mogelijk andere TH-FANS..,
    Heel erg bedankt!¡..,
    Vergeet het nooit meer!¡..,
    xxxxxxXXXXXxxxxxxxx

    Dear Tokio Hotel fans!¡..,
    A lot of TH-FANS are beating up and very badly (or even killed!¡..,)
    So, I think we could have once year one moment of silence for the victims..,
    These a perfect moment for such one silence should be the (4-8) fourth of august at 3 at the o’clock.., 1minut silence..,
    Please sent this mail to a lot of other TH-FANS..,
    Very much thanks!¡..,
    Don’t ever forget!¡..,
    xxxxxXXXXXXxxxxxxxxx

    Ließe Tokio hotel fans!¡..,
    dort werden voll viel TH-FANS oben schlagen (manchmal selbst massakrieren!¡..,)
    darum mein ich das wir jerder jahr ein moment stille mussen halten..,
    an 4-8 (4 augustus) an 3uhr.., 1 minute still..,
    send dieser mail nach soviel moglich andere TH-FANS!¡..,
    veile dank!¡..,
    vergess dieser nimmer mehr!¡..,
    xxxxxXXXXXXxxxxxxxxxxxx

    Ik doe mee, als ik het niet vergeet... Gelukkig word er bij ons niemand in elkaar geslagen, hooguit uitgescholden, gelukkig. Maar ik werd 1 ker uitgesschold, en daarna nie meer *evil grin*

    Het is echt goed dat dit georganiseert wordt! 4 augustus is één dag voordat ik op vakantie ga, maar alsnog kan ik er natuurlijk dan aan mee doen. Wat ik ook zeker ga doen! Dus snel in mijn agenda opschrijven =] En ik vind dat die TH fans écht met rust gelaten moeten worden. Wat heeft het echt voor zin om ze te doden? Er zullen tóch altijd TH fans blijven, of je er nou een paar vermoord of niet..

    omg !! soms durf ik gwn niet op straat lopn met iets van TH é !! ( omdat ik bang ben he ) maar ik doe zeker mee!!

    ik heb een th tas durf er ook niet mee op school en straat te lopen!!:(